شناسه خبر : 52325
پنجشنبه 19 اسفند 1395 , 10:32
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تقدیر از زن جانباز قربانی ترور

در نشست توانمندسازی زنان قربانی ترور از یکی از جانبازان زن قربانی ترور که توسط گروه تروریستی منافقین ترور شده بود، تقدیر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویاهمزمان با «روز جهانی زنان»، نشست توانمند سازی زنان قربانی ترور، ضرورتی در دفاع از آینده بشر به‌همت انجمن دفاع از قربانیان ترور و همکاری دانشگاه الزهرا و مرکز اطلاعات سازمان ملل (UNICC) امروز چهارشنبه 18 اسفند 1395 در دانشکده علوم اجتماعی و اقتصادی دانشگاه الزهرا(س) برگزار شد.

در این نشست پیام مکتوب آنتونیو گوترش، دبیرکل جدید سازمان ملل متحد به‌مناسبت روز جهانی زنان توسط معاون مرکز اطلاعات سازمان ملل قرائت شد. در بخشی از این پیام آمده است: حقوق زنان حقوق بشر است، ولی در این زمانه آشفته، با توجه به آنکه جهان ما غیرقابل پیش­­‌بینی­ و بی­‌نظم‌تر شده است، از حقوق زنان و دختران کاسته شده، همچنین محدود و معکوس شده است. توانمندسازی زنان و دختران تنها راه حفظ حقوق آنان و حصول اطمینان از این است که می‌توانند به تمامی استعدادشان تحقق بخشند.

در این نشست علمی که جمعی از زنان قربانی ترور حضور داشتند, جمعی از اساتید برجسته دانشگاههای داخل و خارج در حوزه حقوق و روابط بین الملل، علوم سیاسی و مطالعات زنان در خصوص ضرورت و مبانی توانمند سازی زنان قربانی ترور سخنرانی کردند.

در پایان این مراسم از جانباز ترور منیژه صفی‌یاری به‌عنوان نمادی از زن قربانی ترور تحت عنوان «30 سال استقامت و سربلندی» برای آثار شدید حادثه تروریستی که توسط گروه تروریستی منافقین و دولت بعث عراق (صدام) در سن 17سالگی منجر به قطع پایش شده بود با اهدای هدایایی قدردانی شد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi