شناسه خبر : 52327
پنجشنبه 19 اسفند 1395 , 11:18
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تجلیل از قهرمانان جانباز مسابقات ورزشی / تصاویر

از قهرمانان و مدال آوران مسابقات ورزشی رامسر طی مراسمی باشکوه تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

فاش نیوز - از قهرمانان و مدال آوران مسابقات ورزشی رامسر طی مراسمی باشکوه تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

به گزارش فاش نیوز، این مراسم که عصر چهارشنبه 18 اسفند در سالن اجتماعات دبیرستان شهدای هفتم تیر برگزار شد، از قهرمانان و مدال آوران کشوری مسابقات ورزشی جانبازان که دی و بهمن ماه امسال در شهرستان رامسر اجرا شد، تجلیل و فدردانی بعمل آمد.

در این مراسم تجلیل، که با حضور تعدادی از مسئولین شهری و بنیاد شهید از جمله حمیدعلی صمیمی، ریاست بنیاد تهران ،اسلام کریمی مدیر کل ورزشی و اردویی بنیاد ، مددی از مسئولین ورزشی بنیاد و شهرداران مناطق دو، پانزده و هفده همراه بود، جوائزی را به ورزشکاران جانباز اهداء کردند.

صمیمی رییس بنیاد شهید تهران طی سخنرانی خود، در کنار تقدیر از جانبازانی که در این مسابقات حائز رتبه های برتر شدند، از جانبازانی که در رقابت های جهانی با مدال جانبازی خود، مقام های المپیکی و جهانی را کسب نموده اند تقدیر و تشکر به عمل آورد.

همچنین اسلام کریمی در سخنانی روحیه ورزش و ورزشکاری را برای همه لازم و برای جانبازان واجب و ضروری دانستند و به آنان به خاطر کسب این رتبه ها تبریک گفت.

ضمنا لازم به ذکر است تعدادی از جانبازان وزنه بردار در حرکتی خودجوش، هدایایی را به رسم تقدیر از مسئولین ورزشی بنیاد شهید آقایان حسین هادیان و عاشق حسینی که در شهرستان رامسر، مسابقات را مدیریت کردند، اهدا کردند.

کد خبرنگار: 24
اینستاگرام
باسلام لطفاهمه عکس هایی که مدال آوران تقدیر شدن وروی صحن اومدن رو بذارید باتشکر
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi