شناسه خبر : 52336
شنبه 21 اسفند 1395 , 09:02
اشتراک گذاری در :
عکس روز

خلاء حضور حزب‌الهی‌ها در فضای مجازی

جانشین سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به خلاء حضور حزب‌الهی‌ها در فضای مجازی، گفت: انتظار داریم بچه‌های حزب‌الهی با ورود به فضای مجازی شبهات دفاع مقدسی را برطرف کنند.

خلا حضور حزب‌الهی‌ها در فضای مجازیسردار «حسین نجات» جانشین سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه شهدا به گردن این مردم حق دارند، اظهار داشت: شهدای هشت سال دفاع مقدس امنیت، آرامش و استقلال را به ما هدیه کردند و ما با حضور در تشییع شهدا به جوانان کشورمان قدردانی از ایثار و فداکاری شهدا را آموزش می‌دهیم.

وی ادامه داد: آرامش و امنیت کشورمان را مرهون خون شهدای دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم هستیم و تشییع با شکوه این شهدا نشان از قدردانی و پاسداشت خون آن‌ها است.

جانشین سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خصوص شبهات ایجاد شده فضای مجازی در خصوص دوران دفاع مقدس، عنوان کرد: انتظار داریم بچه‌های حزب‌الهی با ورود به فضای مجازی این شبهات را برطرف کنند. رها کردن فضای مجازی توسط حزب‌الهی‌ها باعث نفوذ دشمن می‌شود.

سردار نجات خاطرنشان کرد: تفحص، تشییع و برگزاری بزرگداشت شهدا باعث ایجاد اتحاد، استقلال و همبستگی مردم می‌شود. زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا در جهت حفظ استقلال کشور است.

وی با بیان اینکه رسالت در برخی خانواده‌ها از دوران انقلاب اسلامی آغاز شده و تا به امروز هم ادامه دارد، گفت: خانواده شهید محققی نیز از این امر مستنثی نیستند. حسن محققی معاون اطلاعات راهبردی سپاه پاسداران و برادر شهید از سال 60 فعالیت‌های خود را آغاز کرد. ایشان جانباز دوران دفاع مقدس و یک شهید زنده محسوب می‌شوند.

جانشین سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان اظهار کرد: حسن محققی زحمات زیادی برای حفظ انقلاب اسلامی کشیده و اجر وی کمتر از اجر اخروی برادر شهیدش نیست. کار دشواری را امروز بر عهده دارد و برایشان آرزوی مفید دارم.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi