شناسه خبر : 52337
شنبه 21 اسفند 1395 , 09:04
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بزرگداشت شهدای مدافع حرم در راهیان نور جنوب

سلسله مراسمات بزرگداشت شهدای مدافع حرم همزمان با دوران اوج سفرهای راهیان نور جنوب کشور در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش؛ این مراسم‌ در ساعت 16 روز 25 اسفند در شلمچه و در ساعت 19 همان روز در اردوگاه شهید باکری خرمشهر برگزار می‌شود. همچنین فردای آن روز بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد جامع خرمشهر و ساعت 20:30 در مسجد باقرالعلوم آبادان این گرامیداشت برگزار خواهد شد.
 
یادمان شهدای کربلای 4 نیز در روز 27 اسفند میزبان برگزاری این یادواره خواهد بود. این مراسم بعد از نماز ظهر برگزار می‌شود.
 
در روز 29 اسفند نیز یادمان شهدای فکه و معراج شهدای محل‌های برگزاری این مراسم هستند. زمان شروع این مراسم‌ها به ترتیب ساعت 10 صبح و بعد از نماز مغرب و عشا است.
 
خاطرنشان می‌سازد؛ در این بزرگداشت‌ها که به همت شبکه فعالان جهاد و شهادت(وارثون) برگزار می‌شود، حجت الاسلام و المسلمین «محمدمهدی ماندگاری» سخنرانی و «هادی خادم الحسین»، «سیدرضا نریمانی» و «ابوذر بیوکافی» مداحی خواهند کرد.

سلسله بزرگداشت شهدای مدافع حرم در راهیان نور جنوب

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi