شناسه خبر : 52340
شنبه 21 اسفند 1395 , 10:24
اشتراک گذاری در :
عکس روز

صعود ایثارگران بانه ای به قله آربابا

جمعی از ایثارگران بانه ای به همراه رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بانه به قله مرتفع "آربابا" صعود کردند.

فاش نیوز - جمعی از ایثارگران بانه ای به همراه رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بانه به قله مرتفع "آربابا" صعود کردند.

به گزارش خبرنگار فاش نیوز، به مناسبت 22 اسفند "روز بزرگداشت شهدا" و سالروز شهدای شیمیاییِ عملیات آزادسازی شهر حلبجه، جمعی از جانبازان، آزادگان و خانواده های معظم شهدای بانه ای به همراه رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بانه و کارکنان آن به قله مرتفع  2200 متری آربابا در این شهرستان صعود کردند.

بر اساس این گزارش، در جریان صعود ایثارگران در روز جمعه 20 اسفند ماه، حضور تعداد کثیری از جانبازان 70 درصد به خصوص جانبازان شیمیایی کم سابقه بود و دلاورمردان جانباز یاد و خاطره شهدای بانه، به ویژه "شهید نبی مجیدیان" و شهدای 25 اسفند سال 1366 حلبجه را گرامی داشتند.

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
درود بر جانبازان و ایثارگران بانه
هزاران آفرین بر همت و غیرت شما جانبازان و آزادگان و خانواده معظم شهدا جهت زنده نگه داشتن یاد و نام شهدای گرانقدر و بزرگداشت روز شهدا این اقدام بسیار پسندیده را انجام داده اید .
درود بی پایان بر شما عزیزان ورزشکار و سرافراز
حاج آقای اسد زاده عزیز حقا" وانصافا" ما ورزشکاران جانباز به خود می بالیم و مفتخریم به اینکه دوستانی دلسوز و فداکاری همچون شما را داریم ،درود برغیرتتان قطعا" کسانی امثال حضرتعالی هستند که به ما امید و توان می بخشند تا بتوانیم قله های سخت و صعب العبور را فتح کنیم.از ایزد منان موفقیت و سلامتی را برایتان خواهانیم.
سلام و درود برتمامی ایثارگران بویژه شهدای زنده که بعد از سالها درد و رنج ناشی از مجروحیت همچنان فاتح قله های سربلند کردستان هستند ،گرامی میداریم یاد و خاطره ی کلیه ی شهیدان اتقلاب اسلامی بویژه 5400 شهید والامقام کردستان ، درود بر خط شکنان دیروز و فاتحان امروز ،سلامتان باد .
22 اسفند بزرگداشت شهدای والا مقام را به تمامی شهیدان سر افراز تبریک عرض می نمایم.درود برجانبازان 70% و شیمیایی که به پاس احترام به جایگاه ولای شهید با این وضعیت جسمانی ارتفاع 2200 متری آربابا را که پوشیده از برف است و تردد در آن برای افراد سالم نیز مشکل است ثابت کردند که معلولیت محدودیت نیست بلکه خواستن توانستن است .درودتان باد.
بی نهایت از تلاش و کوشش هیئت ورزشهای جانبازان و معلولین شهرستان بانه در راستای برنامه ریزی و برگزاری چنین مراسماتی تشکر می نماییم براستی دست مریضا.
چنین اقداماتی در سطح شهرستانهای استان بسیار ضروری است و بنده علارغم اینکه 70% وقطع پا هستم براستی در این صعود اعتماد بنفس پیدا کردم وقتی که پیرمرد 65 ساله شیمیایی قبل از سایرین به قله رسید یعنی معلولیت بهانه است وما می توانیم ......
از رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بانه جناب آقای زرین بی نهایت سپاسگزاریم که شخصا" جانبازان را همراهی کرد و مدیریت ومسئولیت این صعود را برعهده گرفت .این گونه افراد هم ایثارگرند و هم خادم اشهدا.جزاکم الله بالخیر
خسته تباشید دلاور مردان به امید فتح تمامی قلل مرتفع جهان توسط جانبازان غیور
مایه ی افتخار است برای ما بانه ای ها که ایثارگران ما سرحال و ورزش دوست هستند.موفق و موئید باشید.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi