شناسه خبر : 52347
یکشنبه 22 اسفند 1395 , 14:51
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بی اعتنایی به ایثارگران یعنی...

محسن ناطق- مولا امیرالمومنین حضرت امام علی ابن ابیطالب (ع) فرمود: جهاد بالاترین نقطه اسلام است لذا بر این اساس بی تفاوتی نسبت به ایثارگران را میتوان به شرح زیر ارزیابی کرد.
 
1- بی اعتنایی به ایثارگران یعنی بی اعتنایی سیاست به جهاد و شهادت که بالاترین نقطه اسلام است.
2- بی اعتنایی نسبت به ایثارگران یعنی بی اعتنایی سیاست به دین اسلام و فرهنگ اصیل و مذهب ولایی عاشورایی است.
3- بی اعتنایی به ایثارگران یعنی بی اعتنایی سیاست به مذهب رسمی تشیع و بی اعتناعی به ملیت ایرانیان است.
4- بی اعتنایی به ایثارگران یعنی بی اعتنایی سیاست به نیازهای آینده دفاعی کشور که اکنون سربازان و فرماندهان در جنگ های احتمالی آینده بسیار نامطمئن و در تردید قرار گیرند که چنانچه مجروح یا شهید شوند آیا حاکمیت اینطور با آنها و خانواده هایشان برخورد خواهد کرد که با ایثارگران رفتار کرده است؟
5- بی اعتنایی به ایثارگران یعنی بی اعتنایی سیاست به سال ها برنامه ریزی و سیاست گذاری که باعث انحراف شدید از مبانی و اصول اسلام و تشیع شده است.
6- بی اعتنایی به ایثارگران یعنی بی اعتنایی سیاست به نفوذ افرادی که دارای ضدیت و نافهمی از اصول اسلام و تشیع هستند.
7- بی اعتنایی به ایثارگران یعنی بی اعتنایی سیاست به استحاله نظام اسلامی توسط دنیا پرستان و ثروت اندوزان که ایثارگران را در مقابل خودشان دیده اند.
8- بی اعتنایی به ایثارگران یعنی بی اعتنایی سیاست به سال ها تبلیغات دروغین از تریبون های نظام اسلامی برای کسب رای و فریب مردم بوسیله اظهار ارادت دروغین نسبت به شهدا و جانبازان و خانواده های شهدا و تظاهر به اسلام و تشیع است.
9- بی اعتنایی به ایثارگران یعنی بی اعتناعی سیاست به آرمانهای انقلاب که اساس نظام اسلامی بر آن استوار گردیده که اکنون پس از 38 سال شاهد بی اعتنایی به آنها هستیم که شکافی عمیق بین مردم شهید پرور و دنیاپرستان و زراندوزان ایجاد کرده و در قالب بی اعتنایی نسبت به ایثارگران نمود پیدا کرده است.
10 - بی اعتنایی به ایثارگران یعنی بی اعتناعی سیاست به تبعیض های موجود و نیازهای اولیه انسانی مثل درمان و مسکن و شغل و امنیت روانی که متاسفانه این روزها افرادی در مصدر کار قرار دارند که هیچگونه کمکی به ایثارگران نکردند اما هنگامی که جانباز از ناچاری با تحمل مجروحیت های مختلف مشغول کار شده آنها سنگ اندازی و بی حرمتی و اهانت کنند تا اینکه جانباز از حقوق قانونی و انسانی نیز محروم و به شدت مظلوم واقع شود.

 در این شرایط چطور انتظار دارند در آینده افرادی که شاهد چنین ظلم و ستمی نسبت به ایثارگران هستند فرزندان خودشان را برای دفاع از ناموس و دین و میهن روانه جبهه جنگ کنند؟ آنگاه هزینه های ناچیز دفاع مقدس را با دستان خالی ایثارگران درک خواهند کرد که بسیار دیر شده و هزینه بسیار سنگینی که اکنون بخشی کوچک از آن را مجبور شدند در برجام پرداخت کنند برای نجات جان خودشان پرداخت خواهند کرد.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
لعنت خدابرستمکاران
خدا از دست اندر کاران نگذرد حق ما را از حلقومشان بکشد بیرون
احسنت بشما .... اين بي اعتنايي تف سر بالاست ...
جناب آقای ناطق
درست فرمودید
و بر اساس منش و روش مولای موحدان حضرت امیرالمومنین امام علی علیه السلام ...
بی اعتنایی به ایثارگران عدالت خواه یعنی نعوذ بالله بی اعتنایی به قران و سیره رسول الله(ص) توسط مسئولین حکومت اسلامی...
و بی اعتنایی به خون مقدس شهدای اسلام
حاج محسن گل سلام
برادر مگر خوابی یعنی نمیدانی در چه دوره ای از تاریخ انقلاب اسلامی داریم گذر زمان را مشاهده میکنیم
اکثریت این مجلس محترم و دولت مردان
متاسفانه کسانیند که دل خوش، به لبخند دورغین غربیان میباشند یا بهتر است بگویم غرب گرایان
چه بسا این وا ژه ،بیشتر موافق روحیه حضرات میباشد
اینان بجای فکر کردن و پیدا کردن راه حل منتظر حل مشکلات از سوی غرب میباشند
بقول معروف فکر میکنند ادامه حیات جلب رضایت شیطان میباشد
واین نیز بگذرد
متاسفانه حضرات محل دعا را گم کرده اند ودلخوش به کسانی هستند که خودشان درهشت و نه خود گیرند
سلام
امام ره فرمودند آثار باقی مانده از جنگ را حفظ و نگهداری و به نسلهای آینده ارائه دهید.
مسئولان ضد ایثارگران چکار کردند با آثار جنگ؟
معراج شهدا آبادان را تالار عروسی کردند؟
معراج شهدا مشهد را به تعمیرگاه تبدیل کردند؟
مقبره شهدا را به بهانه های بیخود زیر و رو کردند؟
رزمندگان را به فراموشی سپردند؟
جانبازان را خون جگر کردند؟
هنوز پس از سی سال جانباز بدون درصد و زیر 25 درصد داریم چرا؟
مگر هر سخنرانی بنام خداوند و یاد شهدا شروع نمی گردد؟ ظاهر سازی؟
احترام به صاحبان انقلاب کلا از بین رفته. چه بین مسولان و چه بین مردم.
افتخارات یک ملت رو به نابودیست؟
شهدا یکی پس از دیگری وارد کشور میشوند ولی کسی صدای حق طلبی آنها را نمی شنوند؟
بقول برادر ناطق چی تحویل آیندگان دادید، ارزش وارونه.
بخود بیایید تا دوباره ایران مستعمره غرب و شرق نشود.
بخود بیایید و قدر این ملت عزیز و فداکار را بدانید. همانها که خود را به پول کروبیان نفروختند.
مگر از امت کوفه نالان. نیستید. پس قدر این امت مسلمان را بدانید و نگذارید به این مردم ظلم شود تا خدا راضی باشد.
چشم مسلمانان جهان و مظلوم دنیا به ایران است و از این خورشید نیرو می گیرند.
ما که آفتاب لب بوم هستیم، اما شما نگذارید خون شهدا و آه یتیمان انقلاب پایمال گردد.
خداوند یار و یاور پاسداران انقلاب باشد. انشأالله
بی تفاوتی به جانبازان بی و جدانی و نامردی است.
بی اعتنایی به رزمندگان یعنی خودزنی
با سلام
جناب ناطق شما همه آنچه را که مسولین باید به آن توجه کنند را در این متن توضیح دادید مثل یک فصل الخطاب مثل یک اتمام هجت مثل یک راهکار و مثل پیش بینی یک اتفاق میمونه دیگه انجام آن با آنهایی است که ادعا میکنند دلسوز نظام و مردم و کشور هستند.
سلام به تمامی فجرافرینان عزیز بخصوص دوست وهمسنگرعزیزم اقای ناطق//اگر کسی در خانه هست .
یک حرف بس است .
این جماعت از شهید و خانواده آنها و ایثارگران مظلوم (جانبازان و آزادگان )فقط پله و نردبان بالا رفتن و دزدی کردن ساخته اند ..بابا مگر نمیگید ایثارگران عزیز و محترم و قابل ستایش اند پس کو ؟پس کی میخواهید حد اقل زندگی شرافتمندانه ایی در این مملکت برایشان مهیا بکنید .
اگر به گفته های خودتون که هر روز و هر وقت و هر فرصت در مورد ایثارگران به زبان می آورید اعتقاد دارید چرا عمل نمیکنید ؟ پس هدف شما از بیان این همه تعریف و تمجید چیه ؟ ای جماعت بی دین و بی خدا تا کی میخواهید بر گرده رنجور و زخمی جانبازان سوار بشوید .؟تا کی میخواهید از جسم خسته آزادگان زین درست بکنید و برای اختلاس بتازید .؟ لعنت خداوند بر شما که جز ریاح و مکر و فریب چیزی عاید این عزیزان که تمام هستی خود در سبد اخلاص گذاشتند و نگذاشتند اجنبی بر ناموس و آب و خاک وطن دست درازی بکند و شما با بی شرمی تمام چشم دیدن و نفس کشیدن انها را هم ندارید ؟
سرداران عزیز ای همسنگران دیروز این عزیزان شما چرا ساکت شده اید ؟ از شما انتطار داریم در حمایت از همسنگران خودتون پا پیش بگدارید و نگدارید مسئولین خائنی که بر ضد ایثارگران و شهدا و شهدای زنده عمل میکنند از این بیشتر این عزیزان که در مظلومیت بسر میبرند بیشتر به حاشیه برانند و منزوی بکنند . تا کی میخواهید شاهد خودکشی ایثارگران و خانواده انها باشید ؟ از کشورهای بی دین و بی خدا یاد بگیرید در حق کهنه سربازان خود چه رفتاری دارند ؟ چند سال از جنگ گذشته ؟ جنگی که اگر اینها نبودند معلوم نبود وضعیت مسئولینی که الان ایثارگران منتطرند مرحمی بر زخمهای آنها بگدارند چه سرنوشتی داشتند .
اوف بر مسئولینی که بر ضد جانبازان و خانواده شهداء و آزادگان و ایثارگران هستند . شک نداریم هر مسئولی از روی عمد چنین نگرش و تفکری داشته باشد خائن به ایران و ایرانی است .رزمندگان همچنان جزفراموش شدگان 8سال جنگ هستندچرابه رزمندگان حقوق بافیش نمیدهید؟چرابه رزمندگان که28سال استکه زجرمیکشنددفترچه بیمه طلایی ندادیدونمیدهید؟دلیل اینهمه ظلم اشکارانهم درحق رزمندگان چیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟رهبرعزیزم به یاری مارزمندگان که گویاشهدای زنده8سال جنگ نابرابرهستیم به یاری مابشتایدکه وقت تنگ است رزمنده دردمندوداوطلب27ماه جنگ که همچنان جزفراموش شدگان میباشم مشکانی
به به چه تو فعاتی کدام اعتنا -بی اعتنایی یعنی چه به به دست مریزاد بفر مایید که کدام ایثترگر راضی است مگر عده معدودی که خدای نکرده ربانم لا ل حقوق نجومی به حسابش واریز می شود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خواهشا از مسئو لین توقع اعتنا گذاشتن به ایثارگران را نداشته باشید چون بار مالی دارد
آقایان محترم قاضی و نماینده مجلسی که باید از حقوق مردم و ایثارگران ناحیه انتخابی خود حمایت کند، برای چند لحظه هم شده فارغ از سمتی که دارید،فکر کنید که اگر این عزیز جانباز و امثال او نبود آیا ممکن بود شما اصلا دارای چنین موقعیت و مقامی باشید و آیا این جانباز عزیز به جای اینکه تن و روان خود را فدای نهال انقلاب کند و وضعیت کنونی او اینچنین باشد ،نمی توانست مانند خیلی از مقامات بر موج فرصت ها سوار شود و با ریا کاری برای خود سمتی دولتی داشته باشد. متاسفم برای آن عزیز جانباز که چنین اجر و مزد خود را گرفت. برادر جانباز گرانقدر غصه نخور خدا جای حق نشسته است و اگر به شما و بسیاری مانند شما بزرگوار ظلم شده است روز معاد و جزائی هم وجود دارد و خیلی نزدیک به همه آدمیان فارغ از جایگاه دنیوی می باشد.
مدیران امروز 70درصد انان دل خوشی بایثارگران ندارند وهمیشه برای این قشر مشکل سازند اینها کسانی هستند که یک روز در زمان دفاع مقدس برای این مملکت زحمت نکشیدند ودرد دل ان مادر شهید وجانباز را نشناخته است چونکه چشم بینا ندارد ان مدیر وخیلی زود جانبازان وایثارگران در این مملکت برای تعدادی ازمدیران بفراموشی رفته الان بازنشستگان جانباز ن م همگی زیر خط فقر دستو پنجه نرم میکنند
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi