شناسه خبر : 52353
شنبه 21 اسفند 1395 , 14:32
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مدیرکل بنیاد شهید "ایلام" چه می کند؟!

جناب آقای رستمیان مدیر کل بنیادشهید وامور ایثارگران استان ایلام با کدامین معیارها ودستوالعمل های صادره جنابعالی جشنواره ی نخبگان ایثارگر را در استان ایلام برگزار کردید؟ آن افرادی که در این جشنواره شرکت نمودند چندنفرشان ایثارگر واقعی بودند؟

جانباز50 درصد - کسی هست که از بنیاد استان ایلام بپرسد:
1- جناب آقای رستمیان مدیر کل بنیادشهید وامور ایثارگران استان ایلام با کدامین معیارها ودستوالعمل های صادره جنابعالی جشنواره ی نخبگان ایثارگر را در استان ایلام برگزار کردید؟
2- آن افرادی که در این جشنواره شرکت نمودند چندنفرشان ایثارگر واقعی بودند؟
3- از اقوام وآشنایان جنابعالی وبرخی همکارانتان چندنفر را به عنوان نخبه معرفی نمودید وتشویق نامه وهدیه نقدی دادید؟
4- آن ایثارگرانی که بالای سن رفتند وبا تشویق ودست کوبی جنابعالی و دیگراافراد روبرو شدند (بغیر چند مورد) براساس کدام معیارها بعنوان نخبه انتخاب شدند.؟
5- آیا صرف نگارش یک  مقاله (که به احتمال آن یکی هم وجود نداشته ) در نشریات داخلی استان سندنخبگی فرد را بیان می کند؟!
6-اطلاع رسانی شما به ایثارگران استان به چه شیوه ای بوده که اکثرایثارگران از این جشنواره، هیچ اطلاعی نداشتند؟
7- آیاجنابعالی ومجموعه زیر دستان، لیست ایثارگران را نداشتندکه با یک پیامک اطلاع دهند؟(جز اینکه از این ترس داشتید که مبادا باحضور ایثارگران نخبه واقعی جایی برای آن نورچشمی های خودتات باقی نماند)!
8- از شمامی پرسم وخوانندگان این متن را به قضاوت فرامی خوانم: آن ایثارگری که دهها مقاله وپژوهش میذانی داشته وسالها مدرس دانشگاه است وباسختیها و دردهای جانبازی تا این مدارج رسیده می تواند نخبه باشد یا آن فردی که به گفته خودتان در جشنواره فقط یک مقاله نوشته است؟! وجالب اینکه این ایثارگر ومدرس دانشگاه تا آنجا نخبه نبوده که حتی به جشنواره هم دعوت نشده است!
و هستند تعداددیگری از ایثارگران که از این مدارج هم بالاترند ولی صرفا" با شرایط مورد نظر جناب رستمیان همخوانی نداشته اند!
9-جناب رستمیان: آن ایثارگری که با جانبازیِ بالا(هنگام مجروحیت وجانبازی خواندن ونوشتن بلدبود) ولی بعد نائل شدن به درجه جانبازی وبا زحمت وتلاش فراوان خود، الآن در یک رشته مورد نیاز استان در مقطع دکترا مشغول تحصیل است، ارزش دعوت به جشنواره شمارا نداشت؟! یا باز هم با معیارهای مور نظر شما در تضاد بود؟
جناب رستمیان: شاید شما این مطالب را هرگز نخوانید ولی مطمئنا" دهها شهروند وایثارگر ایلامی آنرا خواهند خواند وقضاوت خواهند نمود که شما چقدر در حق ایثارگران کوتاهی می کنید؟.ما برای آن یک برگ تشویق نامه یا کارت هدیه نمرده ایم که الآن این مطالب را بنویسم بلکه برای شما ومجموعه ی تحت امرتان متاسفیم که حتی لیست ایثارگران با تحصیلات عالیه را (جز افراد خاص ومورد نظر خودتان) یا ندارند یا نداشته می انگارند.
وبازهم جناب رستمیان: ما سالهاست فراموش شده ایم وشاید شما هم از مدیدیت قبل به ارث برده باشید که: در بنیاد ایلام فقط به خواص می رسند ونورچشمی ها همیشه نه تنها نخبه اند بلکه در همه ی زمینه برتر و در اولویتند!
نمی خواه بگویم،! ولی خانواده ای باچندین جانباز بالای 25 درصد ودو شهیددوران دفاع مقدس با گذشت سالیان متمادی از پایان جنگ هنوز چشمش به جمال یک مسئول بنیاد برای سرکشی روشن نشده است!
یعنی ما فراموش شده گان این شهریم!!!
ما برای خدا رفتیم، الآن هم برای رضای او تلاش می کنیم.

گاهی این چنین کارها از برخی مسئولان، دیگر صبرمارا لبریز می کند!.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
نخبگان بر اساس پرونده ای که در بنیاد دارن دعوت شدن
ملاک انتخاب هم توضیح داده شده است
جهت استحضار عزیزانی که به نحوه انتخاب نفرات برتر تجلیل شده در همایش معترض هستند نکاتی را به شرح ذیل عرض می کنم : ♦️ فقط تالیفات نفراتی که عضو رسمی مرکز دانش پژوهان ( دفتر نخبگان بنیاد استان) هستند بررسی و داوری شد. ♦️ تالیفات تحویلی به دفتر نخبگان بنیاداعم از کتاب یا مقاله ( isi-isc-jcr با Impact Factor بالا - چاپ درمجلات معتبر علمی پژوهشی یا تخصصی - اکسپت غیر پوستر و سخنرانی کنفرانس های رسمی ملی یا بین المللی 2014 به بعد) مربوط به سالهای ۹۳-۹۴و۹۵ برای داوری تایید گردید. ♦️ بر اساس دستورالعمل مرکز کار داوری توسط شورای هماهنگی امور نخبگان و با نظارت دبیر شورا( مسئول نخبگان استان ) انجام شد و نمره آثار افراد طبق امتیاز عملکرد ، ضریب ایثارگری و دیگر شاخص های که در دستورالعمل می باشد تعیین گردید. ♦️ حداقل امتیاز و نمره برای آخرین نفر انتخابی امتیاز ۲۰ بود که فقط ۱۲ نفر از بین ۱۸۳ نفر عضو رسمی نمره شون بیشتر از ۲۰ شد که بعنوان پژوهشگربرتر تعیین شدند و در روز مراسم یک لوح سپاس و یه کارت هدیه سه میلیون ریالی به ایشان اهدا شد. بعنوان مثال آقای دکتر محسن کاظمی که امتیازشون نمره ۶۸ شد نزدیک به سیصد اثر از انواع مقالات isi با Impact Factor بالا و یا چاپ در مجلات معتبر مورد تایید وزارت علوم نه blak list دارند و... ♦️۱۲نفرچهره ورزشی بعنوان نفرات برتر ورزشی که همگی دارای مدال های بین المللی - آسیایی و یا جهانی هستند. بعنوان مثال آقای یزدان میرزایی دارای مدال طلای آسیا در 2016تایلند می باشندو... هدیه ورزشکاران نیز توسط تربیت بدنی بنیادمرکز به حسابشون واریزمی شودو ما در روز همایش فقط لوح تقدیر بهشون دادیم. ♦️ یک چهره قرآنی بعنوان نخبه قرآنی که سرکارخانم سوسن شجاعی حافظ کل قرآن و نهج البلاغه و دارای مدرک بین المللی بانوی فعال جهان اسلام و... بودندانتخاب گردید. ♦️ یک هنرمند بعنوان نخبه هنری که جناب استاد مالک آبسالان که بیشترین عناوین و مقام ها و ... در استان دارندانتخاب شد. ♦️یک دبیرتشکل بعنوان دبیرنمونه وفعال فرهنگی که آقای جعفرشهبازی دبیرجمعیت همبستگی شاهد وایثارگر که بیشترین فعالیت را در بین دیگر دبیران تشکلها دارند انتخاب گردید. ♦️ ۷ مدیر موفق بعنوان مدیران برتر شاهد وایثارگر استان که از بین تمام مدیران کل شاهدوایثارگر مهندس هادی شیرخانی فرزند شهید ومدیرعامل برق - آقای عبدالمالک شنبه زاده فرزند شهید ومدیرکل میراث فرهنگی - آقای سلیمان رستمیان جانباز۳۰%ومدیرکل بنیاد - دکترعلی عباس کمری فرزندشهید و رئیس مرکز دانش پژوهان کشور- مهندس حشمت اسدی فرزندشهیدومدیرعامل مخابرات - دکتر جواد رحیمی مقدم فرزندشهیدو مشاور استاندار - آقای توفیق عقابی فرزندشهیدوقائم مقام صداو سیمای مرکز ایلام که بهترین عملکرد و بیشترین خدمات و حمایت از ایثارگران را داشته اند انتخاب شدندکه در برنامه تجلیل یک لوح سپاس با یه تندیس خالی از سکه یا کارت هدیه یا وجه نقد به ایشان اهداء گردید. ♦️ تقدیر از استاندارجناب آقای مهندس مروارید بابت حمایت از ایثارگران بخصوص در انتخاب مدیران شاهد وایثارگر برای مدیریت ارشد استان بود که به ایشان نیز فقط و فقط و فقط یک لوح سپاس تندیسی اهداء گردید.
با سلام
از زمان شروع مدیریت آقای رستمیان ادراه کل و ادارات بنیاد شهرستانها مخصوصا بنیاد شهرستان آبدانان به انزوا و کما رفتند ....
اطلاع رسانی صفر
خدمات اشتغال و معیشت و درمان و هم نزدیک به صفر
عجب؟
متنی عالی وبسیار خوب بود.خیلی از ایثارگران از جناب مدیر کل بنیاد ایلام ناراضی هستند. وبنیادایلام در خواب است.
نکته ای که باید عرض کنم اینکه:
جناب رستمیان عزیز هرآنچه در پاسخ بالا ظاهرا" توسط جنابعالی ویا روابط عمومی نوشته وبه عنوان پاسخ آمده نمی گویم کل آن ولی خیلی ازآن صحیح نیست.
شما اگر راست می گوئید باید با اطلاع رسانی دقیق به ایثارگران وفرصت دادن به آنها شرایط ابراز وجود برای همه ی ایثارگران فراهم می کردید.
در حالیکه درهمان مراسم خودتان هم بودید ووقتی فرزند یک شهید به این شرایط وافرادی که به عنوان نخبه معرفی شدند اعتراض نمود اعلام کردید به آن فرزند شهید هم کارت هدیه بدهید؟؟!!!(دهها نفرشاهد این ماجرا بودند ونمی توانید آنرا رد یا تکذیب کنید که البته چند نفری توسط مجری ومسئول برنامه همینطور به لیست نخبه گان درهمان مراسم اضافه شد؟؟!!(این را دیگر نمی توانید تکذیب کنید)
نکته ی دیگر اینکه:
هرچند بودند عزیزان ایثارگری که واقعا" جزو نخبه گان استان هستند ودراین شکی نیست ولی در پشت این عزیزان قایم شدن وبرخی را جا دادن مهم است.
نکته ی بعدی:
جناب رستمیان عزیز: بنده ی حقیر از وضعیت وعملکرد مدیرانی که جنابعالی به عنوان نخبه ایثارگر معرفی نمودید اطلاع ندارم ولی حدااقل از یکی از همان مدیران نمونه ایثارگر(مدیر کل . م.ص.گ استان ایلام) اطلاع دقیق دارم که توسط برخی ایثارگران دستگاه متبوع وی به کمیسیون ماده 16 ودیوان عدالت اداری به لحاظ عدم اجرای برخی قوانین مربوط به ایثارگران شکایت شده...حالا به نظر جنابعالی وبا کدامین معیار مدیرکل نمونه ایثارگر استان شد؟؟؟!!(پاسخی برای این مطلب دارید؟)
آیا اطلاع دارید همین مدیر کل با برخی ایثارگران تحت امر خود چکارکرده است؟؟!!
حتکما خبر ندارید؟ چون اطلاعی از وضعیت بغرنج ایثارگران در ادارات ندارید.
چون هیچگاه درادارات با ایثارگران شاغل درآنها ارتباط ندارید
چون دفتر شما به روی اکثر ایثارگران بسته است ودر هنگام مراجعه یا جلسه دارید یا نیستید یا وقت ندارید!!
چون یک برنامه مدون یا سیستمی برای ایثارگران وبررسی مشکلات آنها ندارید؟!
چون اطلاع دقیق وموثق دارم که در سال گذشته جانباز5درصد وام دادین ولی جانبازان با درصد بالاتر را رد کردین؟!!
چون...!!
چرا به یه عده فامیل خودشون لوح دادن؟؟؟!
بابا قدرت یعنی به فامیل نان راندن چرا متوجه نیستید
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi