شناسه خبر : 52354
یکشنبه 22 اسفند 1395 , 08:49
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برنامه فتنه گران برای نفوذ در ارکان انقلاب و انتخابات!

کجای دنیا دیدید یک اعصاب روان را دادگاهی کنند و براش حکم شلاق جاری کنند و شلاقش بزنند؟

سید مرتضی جانباز 65% و فرزند شهید سید مجتبی - کجای دنیا دیدید یک اعصاب روان را دادگاهی کنند و براش حکم شلاق جاری کنند و شلاقش بزنند؟

آری. کشور ما دست نا اهلان افتاده!

روزی امام خمینی فرمودند «من در میان شما باشم و یا نباشم به همه شما وصیت و سفارش می‌کنم که نگذارید انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد. نگذارید پیشکسوتانِ شهادت و خون در پیچ و خم زندگی روزمره خود به فراموشی سپرده شوند».

عزیزانم، بعد از فتنه، سربازان امام خامنه ای در یک طرف جبهه قرار دارند و سربازان شیطان فتنه درطرف مقابل.

فتنه گر ها را از در بیرون می کنیم از پنجره وارد می شوند!

امام خامنه ای می فرماید اگر امریکا برجام را پاره کند ما آنرا را آتش می زنیم. ولی سربازان شیطان فکر می کنند منقلی است که آن توافقنامه را در آن بیندازند تا بسوزد.!

آنقدر جسور شده اند که به جانباز و خانواده شهدا رحم نمی کنند و در مقابل ولی خدا می ایستند.

امام خامنه ای می گوید:

" هر کسی امروز جامعه را به سمت اغتشاش و ناامنی سوق بدهد، از نظر عامه‌‌ی ملت ایران انسان منفوری است؛ هر که میخواهد باشد. هر هدفی را که این ملت بخواهد به آن برسد، در سایه‌ی آرامش و امنیت خواهد رسید. ۱۳۸۸/۰۴/۲۹

آن کسانی که میخواستند از درونِ این نظام، به نظام جمهوری اسلامی ضربه بزنند، نتوانستند موفق بشوند ۱۳۸۸/۰۵/۱۲

اما در همین فرصت بزرگ، در همین شادی بزرگ، دستهائی به کار افتادند برای اینکه ضربه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ای به ملت ایران بزنند، دهان‌ها را قدری تلخ کردند؛ اما نتوانستند آن کاری را که میخواهند، انجام بدهند. این هوشیاری شما ملت بود. این تجربه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی ما بود که بدانیم دشمن ما کمین کرده است. بعضی از خواص هم البته مردود شدند. این انتخابات بعضی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها را مردود کرد ۱۳۸۸/۰۵/۱۲

ظلمی که به مردم شد، آن ظلمی که به نظام اسلامی شد، آن هتکی که از آبروی نظام در مقابل ملتها به وسیله‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی بعضی انجام گرفت، اینها همه را ندیده میگیرند…

مسئله‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی اصلی این است که مردم در یک حرکت عظیمی، در یک انتخابات پرشورِ خوبِ کم‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌نظیری حضور پیدا کردند و این رأی بالا را توی صندوقها ریختند. هشتاد و پنج درصد شوخی است؟ این انتخابات، نظام را که در این یکی دو سال اخیر همین طور پی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌درپی پیشرفتهای اقتصادی و علمی و سیاسی و امنیتی و بین‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌المللی برای خودش کسب کرده بود، در یک مرحله‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی عالی از امتیاز و آبرو قرار میدهد، بعد ناگهان مشاهده میکنیم یک حرکتی صورت میگیرد برای نابود کردن این حادثه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی افتخارآمیز! مسئله‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی اصلی این است.

این جریان، چه پیشقراولانش دانسته باشند، چه ندانسته باشند، یک جریانی بود طراحی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شده؛ تصادفی نبود. همه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی نشانه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها نشان میدهد که این جریان طراحی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شده بود، حساب‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شده بود.

اینها صحنه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌گردان‌هائی دارند، صحنه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌گردان‌هائی هم پیدا خواهند کرد. ۱۳۸۸/۰۶/۰۴

تهمت زدن به یک شخص گناه است، تهمت زدن به یک نظام اسلامی، به یک مجموعه، گناه بسیار بزرگتری است. ۱۳۸۸/۰۶/۲۹

توی همین قضایای بعد از انتخابات واقعاً غفلت بزرگی کردند. مردم را به خیابانها دعوت کردند؛ چرا نیروی فشار درست کردن. مأمنی درست میکنند برای آن کسی که میخواهد ایجاد آشوب و اغتشاش کند؛ اینها غفلتهاست. یعنی در سیاست، غفلتها گاهی مثل خیانتها خیلی ضربه میزند.  ۱۳۸۸/۱۱/۱۳

در این فتنه‌های بعد از انتخابات، آن چیزی که اساس قضیه است، این است که رأی مردم و حضور مردم از نظر یک عده‌ای نفی شد، مورد خدشه قرار گرفت، نظام تکذیب شد، مورد تهمت قرار گرفت. گناه بزرگی که انجام دادند، این بود. اینها بایست تسلیم میشدند.

حضرت نوح نبی‌اللَّه (علی نبیّنا و علیه السّلام) به فرزندش فرمود: «یا بنیّ ارکب معنا و لا تکن مع الکافرین».(۵) نظام اسلامی هم تأسیاً به حضرت نوح، به همه میگوید: بیائید با ما باشید، بیائید وارد این کشتی نجات شوید، «و لا تکن مع الکافرین». هدف و مبنا این است. ما هیچ کس را از نظام بیرون نمیکنیم؛ اما کسانی هستند که خودشان، خودشان را از نظام بیرون میکنند؛ خودشان را از نظام خارج میکنند.  ۱۳۸۸/۱۲/۰۶

انتخاباتی انجام می‌گیرد، یک حرکت قانونی اتفاق می‌افتد، یک نتیجه‌ای هم با خود به دنبال می‌آورد؛ این نتیجه را  به زور خشونت بخواهند عوض کنند. یک عده‌ای را بکِشند توی صحنه؛ احیاناً اگر اقتضاء شد، خشونت هم بکنند، آتش‌سوزی هم راه بیندازند، بانک هم آتش بزنند، اتوبوس هم آتش بزنند، برای اینکه نتائج قانونی را برگردانند. خوب، این حرکتی است که هم خلاف شرع است، هم خلاف قانون است. پیداست این حرکت، حرکت هدایت شده‌ای از طرف بیگانگان است. یک چنین اتفاقی را میخواستند در کشور پیش بیاورند.۱۳۸۹/۰۱/۰۱

کسانی که فتنه‌ی سال ۸۸ را شروع کردند – حالا یا خودشان طراحی کرده بودند، یا دیگران طراحی کرده بودند؛ نمیخواهیم نسبتی بدهیم، ولی به هر حال این فتنه طراحی شده بود – به کار کشور ضربه‌ی سختی زدند. اگر این فتنه نبود، بلاشک کارهای گوناگون کشور بهتر پیش می‌رفت..
اینها دشمنان را امیدوار کردند و روحیه دادند به کسانی که علیه نظام اسلامی جبهه‌بندی کرده‌اند و یک جبهه‌ای تشکیل داده‌اند.  عزیزانم!،  آری فتنه گران دیروز به مجلس و ادارات راه پیدا کردند مثل آقای علی مطهری  در همه جا سخن از آزادی فتنه گران می گوید و پزشکیان هم تائید می کند سران فتنه آزاد شوند. ولی به حال جانبازان و خانواده شهدا دل نمی سوزانند!.."

6 ماه، موضوع حقوقهای نجومی را پیگیری می کنند و درآخر بایگانی می کنند!

الان نزدیک انتخابات، مردم را با سود سهام عدالت می خواهند فریب بدهند! فقط چاره کار ما مثل زمان جبهه، پشیبانی از ولایت باید باشد. وحدت خود مان را حفظ کنیم و به فتنه گران حق انتخاب شدن ندهیم. انشالله
 

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
درود بر شما جانباز گرامی
اگر فتنه و برنامه های حیله گرانه و مزورانه فتنه گران را نشناسیم و از خواب غفلت بیدار نشویم. مطمئنا در دام آنها گرفتار می شویم.
و عناصر فتنه گر که طبق فرمایش امیرالمومنین لباس حق بر باطل می پوشانند، و مردم را می فریبند..
بصیرت بیشتر و تفکر و تعمق لازمه شناخت فتنه جویان و مبارزه با آنهاست.
امام خمینی فرمودند «من در میان شما باشم و یا نباشم به همه شما وصیت و سفارش می‌کنم که نگذارید انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد. نگذارید پیشکسوتانِ شهادت و خون در پیچ و خم زندگی روزمره خود به فراموشی سپرده شوند».
رشتیها با همچین نمایندهای که تیر نفرتش را به قلب جانبازان کسانی که امام خمینی سفارششان را کرده است نشانه گرفته است افرین بر غیرت دلاور مردانی که اینگونه مهر سکوت بر لبشان مانده شاید می خواهند میزشان را ازدست ندهند بله تا بود برای یک عده اینچنین بود
این عدم رسیدگی به ایثارگران در مدت ۳۰ سال که از اتمام جنگ گذشته هم حتما کار گروه فتنه بوده که فرهنگ ایثار و شهادت رو برای همیشه نابود کردند بس کنید لطفا اینقدر دنبال مقصر نگردیم تا بود میگفتن رضا شاه بعد شد فتنه..... مگر حضرت آقا نفرمودند اینقدر مشکلات را به قبل نسبت ندهیم مشکل کشور ما عدم مدیریت صحیح و قبول مسولیت هاست ثروت هست منابع طبیعی و نیروی کار هم هست پس چه شده که پیشرفتی نیست چرا کسی به فرمایش آقا که سال ۸۰ دستور مبارزه با فساد اداری را دادند عمل نمیکند چرا اقتصاد مقاومتی قانونمند و هدفمند نشد بارها مقام معظم رهبری فرمودند اینقدر ایراد از مدیریت غرب نگیرید شماهم با امکانات داخلی خودرا تقویت کنید پس چه شد و بنظر میرسه برخی از مسولان ما خود بدنبال بهانه تراشی و دشمنی دروغین هستند تا بی کفایتی خودرا توجیه کنند.

اى کسانى که ایمان آورده‏ اید از غیر خودتان [دوست و] همراز مگیرید [آنان] از هیچ نابکارى در حق شما کوتاهى نمی ‏ورزند آرزو دارند که در رنج بیفتید دشمنى از لحن و سخنشان آشکار است و آنچه سینه‏ هایشان نهان می‏دارد بزرگتر است در حقیقت ما نشانه‏ ها[ى دشمنى آنان] را براى شما بیان کردیم اگر تعقل کنید (آل عمران آیه 118)
شبخون و ناتوی فرهنگی
حدود 18 سال پیش حضرت آقا دولتمردان و کارگزاران نظام را از یک جنگ و تهاجم استکبار و غرب علیه کشور مان خبرداد و ان تهاجم و شبخون فرهنگی بود آقایون جدی نگرفتند و سال قبل نیز مقام معظم رهبری این پدر دلسوز ایران و مسلمین از عنوان ناتوی فرهنگی برای گوشزد کردن میزان هجمه فرهنگی غرب استفاده کرده و عنوان فرمودند این همان جنگی است که شهیدش برخلاف شهید جنگ نظامی که با عزت و عظمت تشیع میشه ، پست مردم میشه و آبرو و غیرت وتفکر هیچ معنایی برایش نخواهد داشت و در جامعه منزوی شده و انگل خواهد شد.
این همان جنگی است که سلاحش توپ و تانک و مسلسل و ... نیست که با دیدنش پناه گرفته شود این جنگ سلاحی دارد که نتیجه و اثر آن ، تحریف و تغییر بینش اسلامی و اعتقادات دینی جوانان و کم اهمیت دادن دین در جامعه و عدم کاربرد آن در اجتماعات بشری و عصر تکنولوی و .. است و این محقق نمی شود جز با ابتذال و سکولاریزه شدن جامعه و جدایی دین و سیاست و عدم نظارت و برخورد با مظاهر فساد در عین فرهنگ سازی و کمک به ارتقای فرهنگ دینی جامعه .
راهکار:
اولین پیشنهادم توصیه و دیدگاه حضرت آقا در مسائل فرهنگی است که می فرمایند : مثل فرهنگ و مسائل فرهنگی مثل باغبان و باغ هست که در موقع خودش باید آب داد و درختان را پرورش داد و موقع خودش هرس کرد و سمپاشی نمود
یکی از فلسفه بعثت انبیاء در سوره مبارکه حدید آیه ۲۵ برقراری قسط بیان شده است: "همانا ما پیغمبران خود را با ادله و معجزات فرستادیم و برایشان کتاب و میزان نازل کردیم تا مردم به راستی و عدالت گرایند و آهن را که در آن هم سختی و کارزار و هم منافع بسیار بر مردم است نیز برای حفظ عدالت آفریدیم تا معلوم شود که خداوند رسلش را با ایمان قلبی یاری خواهد کرد که خدا بسیار قوی و مقتدر است".

ظالمان، بیدادگران و ستمگران از فلاح و رستگاری و سعادت بی بهره اند و نصیبی نخواهد برد و در گروه شقاوتمندان و تیره بختان قرار خواهند گرفت، بنابراین واژه "ظلم" چنان مفهومی جامعی دارد که هرگونه نگاه و فسادی را در بر می گیرد.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi