شناسه خبر : 52367
پنجشنبه 26 اسفند 1395 , 10:08
اشتراک گذاری در :
عکس روز

چندسئوال از رییس مجلس درباره قانون جامع ایثارگران؟!

مشکانی - من در میان شما باشم یا نباشم... نگذارید رزمندگان دفاع مقدس در پیچ و خم روزمره فراموش شوند. امام خمینی(ره)
جناب آقای دکتر لاریجانی رئیس محترم مجلس شورای اسلامی   
سلام علیکم
احتراما به استحضار می رساند باگذشت نزدیک به بیست‌وهفت سال از پایان جنگ تحمیلی عراق، بخش بزرگی از جامعه ایثارگران هنوز به جایگاه و حق‌وحقوق حداقلی خود دست نیافته‌اند؛ درحالی‌که بیشتر آن‌ها از دوران میان‌سالی عبور کرده و فرصت چندانی برای دستیابی آنان به جایگاه شایسته "مجاهدان" باقی نمانده است.! آن‌هایی که هشت سال با افتخارجنگیدند، امروز در غبار زمان و سختی‌های زندگی نباید فراموش شوند.

 گرچه حضرتعالی در مصاحبه مورخه 27 /7/1395 در جریان بررسی لایحه احکام دائمی برنامه‌های توسعه با اشاره به مکاتبات صورت گرفته با مقام معظم رهبری در مورد حذف بندهای مربوط به ایثارگران از این لایحه قول داده بودید: ارائه تسهیلات به ایثارگران در برنامه ششم توسعه لحاظ خواهد شد، ولی متاسفانه در عمل اقدام نفرمودید، لذا موارد ذیل جهت استحضار جنابعالی به عرض می رسد.

1-تاریخ  28 /2/95 مصوبه مجلس: در انتهای ماده(70) قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران عبارت «بالای بیست و پنج درصد (25% ) » حذف می‌شود (به این معنی که همسر و فرزندان کلیه جانبازان می توانند از سهمیه دانشگاه استفاده کنند)
2- تاریخ 30 /4/95  مصوبه مجلس : در ماده 70 قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران: عبارت "بالای 25 درصد" حذف می گردد.
3- تاریخ دی ماه 95 پیشنهاد کمیسون تلفیق در برنامه ششم ماده 106 بند 3 در ماده 70 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران بعد از عبارت"همسر و فرزندان جانبازان "عبارت "بالای بیست و پنج درصد " حذف می گردد.
4- تاریخ  دی ماه 95 پیشنهاد کمیسیون تلفیق در برنامه ششم در بررسی مجدد بنا به دستور رئیس مجلس به بخش ایثارگران در ماده 105
- در ماده 70 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران و اصلاحی بعدی آن و در ماده 47 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دو اصلاح ذیل صورت می گیرد:
عبارت "بالای 25% "بعد از عبارت "همسر و فرزندان جانبازان "حذف می شود و سهمیه ورود با 5 درصد سهمیه اختصاصی برای همسران و فرزندان رزمندگان، با حداقل 6 ماه حضور داوطلبانه در جبهه تعلق می گیرد به نحوی که عدد سهمیه ایثارگران به 30% افزایش یابد.
5- تاریخ   26/10/95   مصوبه مجلس : ماده 105
- در ماده 70 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران و اصلاحی بعدی آن و در ماده 47 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دو اصلاح ذیل صورت می گیرد:
سهمیه ورود با 5 درصد سهمیه اختصاصی برای همسران و فرزندان رزمندگان، با حداقل 6 ماه حضور داوطلبانه در جبهه تعلق می گیرد به نحوی که عدد سهمیه ایثارگران به 30% افزایش یابد.
6- تاریخ  11/12/95 مصوبه مجلس: در جزء 1 ماده 105بعد از عبارت همسران و فرزندان رزمندگان، با حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه  عبارت  "همسر و فرزندان جانبازان زیر بیست و پنج درصد اضافه می گردد.

 حاج آقا همانطوری که ملاحظه می فرمایید دو بار در صحن علنی مجلس عبارت "بالای 25 درصد" حذف شود؛ تصویب شده است حتی در برنامه ششم هم مورد مذکور در کمیسیون تلفیق تصویب شده بود ولی در کمال تعجب و بهت و حیرت مورد فوق در مصوبات روز یکشنبه مورخه 26/10/95 در صحن علنی مطرح نشد و با پیگیری های دو ماهه اقای ملایی به عنوان نماینده جانبازان زیر 25%در روزچهارشنبه 11 اسفند ماه قرار بود دوباره مطرح شود و حضرتعالی نیز دستور بررسی صادرکرده بودید و در کمال بهت و حیرت مجددا"  اشتباه قرائت کردند و موضوعی سلیقه ای تصویب شد.

 یعنی کل جانبازان زیر25% وهمسر و فرزندان آنان و رزمندگان 6 ما جبهه و همسر و فرزندان آنان فقط 5%سهمیه دارند. حاج آقا  سئوال اینجاست که آیا براساس آیین نامه داخلی مجلس هئیت رئیسه محترم مجاز است که بدون نظر و رای نمایندگان و کمیسیون تلفیق مصوبه ای حذف یا اضافه نمایند؟ آنچه مسلم است ظاهرا افرادی از همکارانتان بنا به منافع شخصی و موارد پشت پرده مایل نیستند مورد مذکور تصویب شود و این رویه نوعی بی احترامی به مجلس و  هم به نمایندگان محترم وهم به کسانی است که بطور مستقیم و علنی مباحث مجلس را گوش می دهند.

 در این مدت دوستی به عنوان نماینده جانبازان زیر 25% با جناب عالی و آقایان امیرآبادی، حاجی بابایی، مطهری، حاج آقا نوروزی، جعفرزاده، مفتح ،دکتر رضایی و دیگر نمایندگان دیدار و صحبت کرده اند و نامه های مکتوب نیز از عزیزان فوق جهت رسیدگی به موضوع دریافت و اقدام  نموده اند ولی در عمل اقدامی صورت نگرفته است.

 حاج آقا از حضرتعالی انتظار داریم دستور فرمایید به واقعیت موضوع رسیدگی گردد. چرا مسئولین به گفته های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران جامه عمل نپوشاندند؟دلیل این امر در چیست که مسئولین 28سال است که حق و حقوق مارزمندگان را نادیده گرفته اند؟ لطفا مسئولین عزیز شفاف سازی کنند تا ان شاالله رزمندگان هم به حق وحقوق قانونی خود آن هم بعد از28سال برسند. انشاالله

رزمنده دردمند و بدون دفترچه بیمه درمانی: "مشکانی"

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
این یعنی همان وعده سر خرمن است .چرا من جانباز بیت درصد شمیایی و اعصاب پول دانشگاه ازاد بدهم ولی فرزند دوست و عزیز جانباز بیست وپنج درصد معاف باشد ایشان در حق همه ما جفا نمود و در حقیقت فقط دنبال حذف حقوق ما است تا چیز دیگری .گرچه مطلب من اورده نمی شود ولی به خدا قسم جان به لب شدیم
با سلام خدمت دوستان فاش نیوزی من که سنم نرسید وتوفیق رفتن به جبهه نداشتم اما داداش بزرگترم میگه وقتی میگ عراقی بعد از بمباران داشت برمیگشت به عراق برای تضعیف روحیه وترساندن بچه های رزمنده میامد خط مقدم ودر فاصله چند متری ودیواره صوتی رو میشکست و به خیال اینکه میخواد بمباران کنه بچه ها رو میترسوند حتی تصور چنین موقعیتی سخت است تا اینکه تجربه کنی که میگ عراقی روی سرته ومعلوم نیست مسلحه یا فقط قصد ترساندن دارد سخت است بنظرم چند درصد جانبازی دارد . آنان که دوستان خود را تکه تکه دیدند وسوار آمبولانس کردند آنان که هزاران تجربه تلخ را گذراندن وزخمی نشدند هم باید درصد داشته باشند مگر جانباز آن نیست که باجان خودبازی میکند در خطر پس انصاف داشته باشید هرکه پای در این راه مقدس گذاشته باید درصد داشته باشد چطور برای فوتبالی که همیشه مقام آنچنانی هم نمی آورد پول هست برای ایثارگر نیست .هست اما ضعف شدید مدیریتی است که نمیتواند با انصاف وعدالت بین ایثارگران رفتار نماید . ما که 100 بار گفتیم بازم میگیم اگه ایثارگران هوای هم را داشته باشند نیاز به هیچکس نیست اما فسوس که هوای همدیگر را نداریم واین در بین جانبازان بیشتر است از بقیه ایثارگران . امید که روزی مدیر ایثارگر مدیریت عالیه بنیاد را بدست گیرد .
بسه تو رو خدا
8ماهه دارید سهمیه سهمیه میکنید
این سهمیه فقط همون اولش منصفانه بود که به بالای 50 ایها میدادن
بوالله و عندالله فرزند شما چه مشکلی داره که همین 5 درصد سهمیه و مازاد 25 کمشه؟
کجا رفته منطق و رشادتتون؟!!
و لله عاقبت الامور
اروم باش عزیزم وقتی بعد 11ماه و 3 بارتصویب شدن حقتو می خورن اینجوری می شه چون این حق زیر25 بوده محظ رضای خدا یه امتیاز زیر 25 بگو مگه چی خواستن فرق اون جانباز اعصاب روان 23 درصد با 25 درصد چیه؟ می دانید اکثرجانبازان شیمیایی و اعصاب روان زیر 25 هستن ؟ مگهتعداد جانبازان زیر 25 چقدره ؟
برادر دنبال حقمونیم .مگه از جیب شما برمیداریم که ناراحتی؟
کدوم حق برادر من!! تسهیلات رو بر اساس نياز جانبازان بهشون تخصیص دادن. یعنی گفتن مثلا فرزندان شهید یا جانباز بالای 50 سختی زیاد دارن بهشون سهمیه بدیم کمکی بهشه بهشون
این که نشد حرف برادر من میگی چون شما سهمیه دارین ما هم حقمونه میخوایم،آخرتی هم هست،منصف باشید
جناب محمد
دلیل نمیشه سه بار تصویب شده منطقی باشع که!!! نمایندگان دقیقه 90 به اشتباهشون پی بردن و حذف کردن این بند غیر منطقی رو
شما زیر 25 ای ها الان هیچ فرقی نمیکنید با ما
وام مسکن، معافیت سربازی، انشعاب رایگان آب، برق،حقوق، سهمیه استخدام وووو...بازم بگم؟؟؟!!!!
همه چیزدروغ است وهمه صحبتهاومتنهای پرازتاروف خشک وخالی است چراحق رابه حقدارنمیدهید؟30سال استکه داریم میسوزیم ومیسازیم وشماجانبازان عزیزکه حق شماهم است داریدبنام بالای25درصدهاازهمه امکانات دولت استفاده میکنیدمارزمندگان دردمندیک بارهم گفتیم چراشما.........پس منصف باشیدازجیب کسی کسرنخواهدشدنترسیدایران اینقدرداردکه نگواگرنداشته باشداینهمه اختلاس میلیاردی کمرایران راخم میکردچراخم به ابروی مبارکشان هم نمی اورند؟وقتی صحبت ازحق وحقوماسوختگان میشوددرودیوارهم زبان بازمیکندوعلیه مارزمندگان سخن میگویدچرا؟دین ایمانمان کجارفته؟چراازحق سخنی نمیگویید؟؟باخداکچ بارفیق راست
اقا محمد اره از جيب منه ارزوي منه به باد رفت ولي بياين رقابت ميكنيم بر اساس لياقتمون سوادمون قبول ميشيم
اقا محمد اره از جيب منه ارزوي منه به باد رفت ولي بياين رقابت ميكنيم بر اساس لياقتمون سوادمون قبول ميشيم.

برادر که این حرف رو درباره سهمیه زدی،من خودم نه خانواده شهید هستم نه جانباز نه سهیمه ای تا حالا استفاده کردم،ولی چرا فرزند شهیدی که از کودکی بدون پدر بزرگ شده و بدلیل نبود سایه پدر بر سرخود دچار مشگلات روحی شده با سایر افراد از لحاظ سهمیه مساوی باشد؟آیا فکر به حال شرایط روحی این افراد کردی؟؟آیا میدانی که شرایط روحی در درس خواندن میتواند تاثیر گذار باشد؟
سلام.برادران عزیز ،کسی اطلاع از افزایش مستمری رزمندگان معسر داره؟امسال افزایش پیدا میکنه یا نه؟
انصاف هم چیز خوبیست برادر مشکانی!!
با سلام افرین بر ایثارگران نخبه و پیگیر
همین سهمیه سهمیه هم که عزیزان میفرمایند در پله آخر گیر کرده و حضرت مستطاب رئیس جمهور محبوب؟؟؟!!!!!! آنرا ابلاغ نمی کند!!!
سلام خیلی جالب دست به قسم شده ای مگر ازارث پدر کسی می خواهند به ما بدهند که اینطورعصبانی هستی حتما بقیه را برو خود باخدای خدت باش
من جانبازی هستم که حقم خیلی بیشتر از به قول خودشان 25 در صدها هست ندیپلمه 53 سال سن روز به روز حا فظه ام کند تر می شود ای نوشته ها را هم کسی دیگری که درد مرا می داند همکاری می کندواما روز به روزنا توانتر می شوم خداوند ما را خلق کرده تا زندگی کنیم به عنوان تکا ور در خاک دشمن زیر تیغ دشمن تو بر فهای کردستان عراق خدا خواست که تا عالم برزخ پیش روم ولی مجروح برگردم تا زندگی کنم ونسلی از من بماند اما اینها به جرم ماندن من وامثال مرا نا بود کردندفقط
ای کاش فقط و فقط شهریه دانشگاه رو. برای فرزندان زیر. 25 درصد حذف میگردند. تا ما مجبور به انصراف از تحصیل نمی. شدیم. همیشه این تبعیض فکرم را می ازرد که با وجود جانباز 20 درصد نتونستم شهریه دانشگاه را پرداخت کنم.
بنیاد یک سالی میشه شهریه جانبازای زیر 25 رو میده اگه منظور شما وابستگان زیر 25 درصد هست امکانش نیست چون جمعیتشون خبلی زیاده همین الانش هم دولت بدهکار دانشگاهاست
سلام به داداش گلم جناب مشکاني / برادر عزيزاز اينکه اينقدر قشنگ و با محتوا مطلب نوشته و مي نويسي بسيار تشکر و قدر داني مي کنم ...
هميشه دلنوشته هاي شما بما اميد مي دهد از اينکه جانباز و رزمنده اي مانند جنابعالي از حق و حقوق سايرين دفاع مي کند بسيار خشنود و خرسندم انشاالله که مسئولين نيم نظري به جانبازان زير 25 درصد بکنند ...
اميدوارم هميشه موفق و سربلند باشيد . ممنونم از فاش نيوز
دوست عزیز حرف شما منطقی نیست.
با سلام برادران کسی میدونه کد9020اعصاب چند درصده؟؟خواهش میکنم کسی اطلاع داره کمک کنه.پزشک کمیسیون پزشکی داده.
ده درصد
آقا مشکانی می خواید ما بریم کنار شما جانبازان زیر 25 درصد مزایا داشته باشید و به جای 25 درصد ظرفیت بکنید 100 درصد .واقعا خجالت داره .این همه حواشی فقط به خاطر اشتباه تصمیم گرفتن عده ای در کم کردن درصد از 50 درصد به 25 و در نهایت به زیر 25 درصد هست .اصلا نباید زیر 50 درصدی ها مزایا داشته باشن .فردا ازتون شکایت میکنم .
دوست عزیز حتی رزمنده بدون درصد و جراحت هم از نظر اعصاب و روان مشکل دارد مکه میشه بنیاد به اینها توجهی نکند شرط عقل اینه که این عزیران هم بهشون رسیدگی بشه چون در غیر اینصورت ما هم حذف میکنن از سیستم خدمات دهی بنیاد.
امیرجان سلام کمی ملایم باش باراین گفتارشماباروح وروان رزمنده وایثارگرسازوگارنیست دوست همسنگرم .ماجزحقمان چیزی طلب نکرده ایم واگرهم طلب کرده ایم ازجیب کسی دیگرطلب نکرده ایم وبعدهم اینکه کسی باشمانبوده ونیست پس چیزی که به جنابعالی ربط نداره اینهمه حاشیه نمیره ..آیاباگذشت28سال ازپایان جنگ مارزمندگان دردمندوجانبازان زیر25درصدحقی نداریم؟دوست عزیزجنابعالی اگرجانبازی وبالای25هستی الان30سال استکه داری مزایامیگیری ایاازحال روزمارزمندگان دردمندهم خبرداری کهبالای20سال استکه داریم انواع قرصهای اعصاب وروان مصرف میکنیم؟چراندانسته قضاوت میکنی همسنگردیروزبنده بعنوان یک رزمنده ازجنابعالی که سلامتیت رانثارایران ودین ورهبری کردی توقع نداشته وندارم چون طلب ماازجیب هیچ احدی نبوده ونیست آنهم اگربدهندهنوزکه درحدحرفه عزیزبرادر...رزمنده داوطلب27ماه جنگ حتی بدون دفترچه بیمه درمانی که ازادبه متخصصین مشهدوسبزوارمیروم مشکانی
احسنت به برادرعزیزمان رحمانی هزاران دروددلاور..........
فَإِنَّ مَعَ الْعُسْرِ يُسْرًا .؟
بیا پایین با هم بریم شما خیلی داره بهت خوش میگذره
این دوستمون رزمنده بوده چند سال جنگیده جلوی چشماش رفقاشو از دست داده روح و روانش نابود شده حالا شما ناراحتی که چرا به اینهاتوجه شده که اینهم وعده سرخرمنه.
امیر خان شما از مزایاتان استفاده کنید قرار نیست از شما کم شود اتفاقا ما ها باید شکایت کنیم که حقوق ما به خاطر حرف بعضی ها سالها خورده شده
امیر جدا امیدوارم بسیحی دواطلب نباشی حالم از هر چه تسهیلات بهم خورد که در حواب عزیزی که سیوالی از رییس مجلس داشت اینگونه برخورد می نمایی به والله که ضیغه قسم است ثانیه ای از جهادم که مرضی خداوند جهان و جهانیان باشد را با ملک سلیمان در دنیا عوض نمیکنم حتی یک ذکر الحمدلله گفتن در حال جاهد فی سبیل الله را ایا انسان یا این حد تغییر می نماید اگر حقی دارید بگیرید . با اصرار هم بگیرید اما به همرزنمان خود توهین نکنید
سلام برادرا ن ایکاش بغیر از رزمندگان شیمیایی و قطع عضو همه رزمندگان را به یه چشم می دیدند
اگر جانباز درصد بالایی توانست ثابت کند که خودش خواسته جراحاتش بیشتر شود و متعاقبا درصدش بالا رود حق با جانبازان درصد بالاست برادران عریز اول که خوردن تیر و ترکش اختیاری نبوده که بخواهیم کسی را سرزنش کنیم و بگیرم شما در خز مقدم نبودی که بیشتر جراحات برداری دوم اینکه همین بحثهای بی نتیجه و تفرقه انگیز باعث میشه بیشتر انرژی ما در جایی صرف شود که حاصلی برای ما نداره از طرفی امروزه متخصصان جنگی کشورهای ابرقدرت که در دو جنگ جهانی اول و دوم کشورشان حضور داشته اعتقاد دارند شخص بدون مجروحیت و به صرف حضور در منطقه جنگی دجار سندروم جنگ شده که مشکلات اعصاب و روان را به همراه دارد امروزه وضعیت یک جانباز ده درصد اعصاب و روان از یک ۷۰ درصد ممکنه بدتر باشه چون فکر و روانش در تصمیم گیری و رفتارهای روزانه دچار اختلال شده از طرفی همه ما در جنگ کنار هم بودیم ارتشی سپاهی و بسبجی و از کجا معلوم کسی که میآید اینجا و از رزمندگان انتفاد میکند خود جانباز و دارای درصد بالایی باشد یقینا یک درد کشیده حال دیگران را خوب میفهمد دنیا پر از حیله و نیرنگ هست و فریب این اشخاص را مباید بخوریم و باهم بحث کنیم چون آنها همین را میخواهند درضمن بنیاد وظیفه دارد حتی به رزمندگان هم ماهیانه حقوق مکفی در خور شان رزمنده پرداخت کند چون همه ما ۳۰ سال صبر کردیم تا کشور ساخته شود ار پول ما و عدم رسیدگی به ما خرابیها ساخته شد و اخیرا اینقدر پول زیاد هست در دستگاههای دولتی که خیلیها هزاران میلیارد اختلاس کرده یا حقوق های نجومی و غیر قابل باور داشته اند پس خداروشکر که وضع مالی کشور بهتر شده و دولت و مسولین بنیاد امروز باید سهم مارا از دفاع و مجروحیت داده چون همه ما تلاش کردیم کشور بدست دشمن نیفتد ما در قاعده حق و تکلیف که قانونی فقهی است تکلیف خودرا انجام داده ایم و منتظر حقمان هستیم حقی که برای جبران خسارتی است که برای کشور و نظام اسلامی متحمل شده ایم نه چیز دیگری ما که مثل مجروحان جنگی کشورهای پیشرفته در ناز و نعمت نیستیم فقط میخواهیم کمی از دردمان کم شود و شرمنده خانواده هامون نباشیم آیا خواسته زیادی است در برابر یک سفر سه روزه یک وزیر و یا معاون رییس جمهور به استانی دیگر که ۵۰۰ میلیون حق ماموریت می گیرند؟!
سلام به همسنگرعزیزودلیرم اقای رحمانیان عزیزکه اینقدرمنصف هستش درودبرشمادلاوراگرمسولین هم اندازه شمانگران مارزمندگان بودندوالله تاحال مشکل تمامی رزمندگان هم حل بوددرودخدابرتواقای رحمانیان عزیز
اى کسانى که ایمان آورده‏ اید از غیر خودتان [دوست و] همراز مگیرید [آنان] از هیچ نابکارى در حق شما کوتاهى نمی ‏ورزند آرزو دارند که در رنج بیفتید دشمنى از لحن و سخنشان آشکار است و آنچه سینه‏ هایشان نهان می‏دارد بزرگتر است در حقیقت ما نشانه‏ ها[ى دشمنى آنان] را براى شما بیان کردیم اگر تعقل کنید (آل عمران آیه 118)

هان شما کسانى هستید که آنان را دوست دارید و [حال آنکه] آنان شما را دوست ندارند و شما به همه کتابها[ى خدا] ایمان دارید و چون با شما برخورد کنند می‏گویند ایمان آوردیم و چون [با هم] خلوت کنند از شدت خشم بر شماسر انگشتان خود را میگزند بگو به خشم خود بمیرید که خداوند به راز درون سینه‏ ها داناست (آل عمران آیه 119)

اگر به شما خوشى رسد آنان را بدحال می‏کند و اگر به شما گزندى رسد بدان شاد مى‏شوند و اگر صبر کنید و پرهیزگارى نمایید نیرنگشان هیچ زیانى به شما نمیرساند یقینا خداوند به آنچه مى‏کنند احاطه دارد (آل عمران آیه 120)

و به کسانی که ستم کرده اند متمایل مشوید که آتش دوزخ به شما می‌رسد و در برابر خدا برای شما دوستانی نخواهد بود و سرانجام یاری نخواهید شد. (هود، آیه 113)
با تشکر فراوان ازجناب مشکانی که خیلی دقیق به مصوبات حذف شده جانبازان زیر25 درصد اشاره کرده اند.خودم شاهدم درخصوص مصوبات مجلس دراردیبهشت 95 درباره جانبازان زیر25 درصد که حذف شده بود , اقای لاریجانی گفتند ازرهبرمعظم انقلاب اجازه گرفته ام این مصوبات حذف شده را در برنامه ششم بگنجانیم اما متاسفانه در کمال ناباوری چنین اتفاقی تا حالا صورت نگرفته . بعنوان مثال جانباززیر25 درصدودانشجو ازپرداخت شهریه دانشگاه معاف نیست اما خانواده جانباز25 درصد ازشهریه دانشگاه معاف هست. ازاقای لاریجانی استدعا داریم مصوبات محذوفه را تا دیرنشده دربرنامه ششم بیاورند تا شاهد چنین ظلمها وتبعیضهای فاحشی نباشیم. با تشکر ازسایت وزین فاش نیوز
برادر من شما تو نت سرچ کنین و بزنین حذف سهمیه 25 درصد کنکور ایثارگران براحتی جزییاتش میاد بالا وشما تو متن میبینین نوشته سهمیه 25 درصدی کنکور مشمولین ماده 70 ک شامل جانبازان فرزندان 25 به بالا خوانواده شهدا و ازادگان بالای یک سال.ااقای لاریجانی در مورد این مشمولین صحبت کردن وگفته هاشون هنوزم قابل سرچه نیاز نیست این قدر با بقیه جوش بزنین وقتی اطلاع کافی در مورد قوانین ندارین و افکار عمومی رو تحریک کنین
باسلام ازارتشی سربازوافسرودرجه دارسپاهی افسرسرباز درجه داروبسیجی ازیکماه گرفته تاهشت سال درخدمت جبهه بوده ایثارگروجانبازهستن من خاک پای همشون مزایابایدیکسان باشد برای رزمنده وجانبازه پنج درصدتاصددرصدولی حقوقشوبایدکم وزیادباشه یعنی هرکی صدمه ی بیشتری دیده حقوق بیشتری بگیره مانبایدبجون هم یفتیم ازهم دفاع کنید والسلام خدابزرگه جانم فدای رهبر
برادران رزمنده بسیجی جانباز وایثار گر
کسانی در دفاع مقدس حضور داشتید
همه بنوعی صدمه دیده میباشید
حتی بزرگوارانی هم که هیچ مجروحیتی نداشته اما مستقیما درجنگ تحمیلی حضور داشته حداقل اگر بخواهیم روشنفکری داشته باشیم باید درک کنیم بنوعی صدمه دیده اند
اگر بخواهیم باز هم با دید بازتری نگاه کنیم تحمیل جنگ از طرف دشمن کثیف ظلمی بزرگ در حق این ملت شریف بود و تمام مردم بزرگ این که هشت سال جوانمردانه مقاومت نمودننددر این
بین حق دارند
این ملت بزرگوار شریف مقاومت کرد ،تحمل کرد و صدمه ای جبران ناپذیر دید
در این مهم هیچ شکی وجود ندارد
اما اینکه عدالت بعد از اتمام جنگ ودوره بازسازی اجرا نشود ظلمی مضاعف میباشد
مدیریت جناحی مسئولین و نگاههای جناحی بندی ناکارامد ونا لایق
مردم اسیب دیده را دارد رو دروی هم قرار میدهد
من نمیگویم درحال حاضر همه احاد تحت فشار ودغدغه میباشند
اما اکثریت تحت فشار میباشند
این مهم نشان دهنده ضعف سطو حهای مدیریتی، میباشد که
اکثر قسمتهای مختلف جامعه را رقم زده
حقیقتا دراین بین قشر ی که بنیه ضعیف مالی دارد صدمه بیشتری دیده
اما قشری که بنیه مالی ضعیف دارد وهم توان جسمی خودرا ازدست بازهم صدمه بیشتری نصیبش شده

متاسفانه هیچ انگیزه ای برای حل ورفع مسائل موجود در سطوح مدیریتی جامعه را شاهد نمیباشیم
نمود عینی وحقیقی مشکلات و انباشته شدن مطالبات گواه براین مدعاست
پس در انتخاب پیش رو بادرایت بیشتری حضور پیدا کنیم و کسی را انتخاب کنیم که از جنس کف جامعه باشد ادمهای که فقط شعار میدهند را کنار بزنیم ودنبال یک مرد عملگرا باشیم
رهنمونهای مقام معظم رهبری سر لوحه ی تصمیم وخرد جمعیمان باشد
انشا..

مشکل اینجاس که یک موسسه تحقیقاتی نیست که ازدرصد رضایت مردم برای تصمیم گیری وتصمیم سازی وو...

مردم ناراضی هستند زندگی نباتی دارند افسردگی خفیف داد میزند درجامعه همه به دنبال دنیا برای کمک معیشت هستند امیدبه فردا وجود ندارد!

ایران فقط تهران نیست.

● سوره = المجادلهٔ آیه = ۱۴

أَلَمْ تَرَ إِلَی الَّذِینَ تَوَلَّوْا قَوْمًا غَضِبَ اللَّهُ عَلَیْهِم مَّا هُم مِّنکُمْ وَلَا مِنْهُمْ وَیَحْلِفُونَ عَلَی الْکَذِبِ وَهُمْ یَعْلَمُونَ

آیا به کسانی که قوم مورد خشم خدا را به دوستی گرفتند ، ننگریستی ؟ اینان نه از شمایند و نه از آنان ، و به دروغ سوگند می خورند [ که از شمایند ] و خود آگاهند [ که دروغ می گویند . ]
برنامه ریزی دشمن برای نفوذ در ارکان جمهوری اسلامی یکی از مواردی است که غفلت از آن باعث میشود عناصر نفوذی پایه‌های نظام و بخش هویتی انقلاب را مانند موریانه سست و ویران کنن
مرگ بر انگلیس خودش میدونه
فاش عزیز سلام
سعی مان بر این بود ه نه بی احترامی به کسی بکنیم نه به حزب های سیاسی نه به مسئولان نه به مردم شریف ایران
نه هیچ وقت سخن درشتی مکتوب کردیم
تمام دلخوشی مان دلنوشته هایست که مکتوب میکنیم وعاشقان فرقی نمیکند یا موافق یا مخالف نظری بران میدهند
فاش را دوست داریم چون فکر میکنیم تنها جایی که میتوانیم حرف دلمان را بزنیم فاش است فرقی نمیکند برامان هرکه هرجور بخواهد تفسیر کند ،کند
ولی گله ای که داریم ازفاش این است حداقل فاش رسالت خودش را انجام دهد
یک خط درمیان یا گزینشی عمل نکند
فاش عزیز وقتی مطلبی حاوی توهین افترا یا ترور شخصیتی فرد یا گروه خاصی
وفقط گپ و گفت ساده وروز مره گی زندگی جانبازان با تمام ظلم هایی که بناحق تحمل میکنند ،میباشد ایا قراگرفتن مکتوبات قلبی یک جانباز هرچند که بیان داشتم توهینی به هیچکس نمیباشد
فکر کنم چاپ شود بهتر است اگر توهم سلیقه ای عمل کنی دیگر وا مصیبتا
راه تنفسمان در فاش هم مسدود شود چه شود
فاش عزیز درگوشه گوشه ی تنهایی وغربت غریبانه ای که گرفتار مان کردنند دلخوش به همین چندسطر مکتوب ومکنون قلبیمان هستیم
ویگر همه چیز دست شماشت هم گوی هم میدان
شماهم میتوانید نگذارید نفس بکشیم تنها چیزی که برایمان باقی ماند
البته همین تنفسمان هم به سختی میباشد
شاید که فردا دیگر نباشیم و مطمئن با در فردا دیگر نبستیم
با تشکر
از فاش همدم تنهایی هایمان
پیشاپیش سال نو بر شما مبارک
جناب بی طرف گرامی سلام
با تشکر از همه الطاف شما و نگاه زیبای شما
کامنت ها به هیچ وجه گزینشی منتشر نمی شوند و اگر کامنتی منتشر نشود گاها یا باتوجه به صلاحدیدی بوده و یا مشکلی از نظر محتوا داشته است که منتشر نگردیده است
درهرحال تمامی اهالی سایت پذیرای نظرات درست، خداپسندانه و منطقی شما هستند و درد دل های شما را با گوش جان خوانده و می شنوند
عید شما مبارک
فاش نیوزانقلابی است وانقلابی عمل میکند
وابسطه به هیچ جایی نیست تنها مطیع امر رهبراست.
فاش نیوز( امیدایثارگران}
سلام فاش نیوزعزیزاگراینچنین است پس چرامتنی که اشتباهی ارسال شده راپاک نمیکنی؟برای چی فقط میخواهم بدانم اینقدراهم حیاطی نیست که شمامجددتیترش کردید
فاش نیوز یاور مظلومان
اصلا اینطورکه میگیدنیست اینهم طرف سرمایه دارومیگیره منم قبلا همین طورفک میکردم بعدمتوجه شدم یعنی مجبورطرف سرمایهداروبگیره وگرنه هروزدادگاه ویابستن سایت براش مشکل درست میکنندوبازهم مثل همیشه بی پول وبی پارتی بایدبسوزندوبسازند
سلام فاش مگر ماعیدداریم عید مارا مرفهان بی درد ازخدا بی خبران امریکایی فاشستهای انگلیسی عزا کرده اند خدا بحق مظلومیت اهل عبا همه اعیاد دشان راعزا گرداند
پیشاپیش فرارسیدن عید نوروز وبهار طبیعت را خدمت همه بروبچه های سایت وزین فاش نیوز تبریک وتهنیت عرض کرده وازخداوند متعال توفیق هرچه بیشتر انان را خواستارم
سلام
احتمالا کسی یا کسانی در هیئت رئیسه فرزندان کنکوری دارند و می ترسند فرزندان جانبازان زیر 25% جای فرزندان آنها را تنگ گنند و رقابت کمتری باشد
شما ظاهرا تعداد فرزندان کنکوریتون خیلی زیاده که ول کن این قضیه نیستی برادر!!واقعا من درک نمیکنم جانباز بزرگواری مثل شما اینقد شان خودشو پایین بیاره بخاطر ی سهمیه بی ارزش.ندادن و تموم شد همه چی..دیگه جای چونه زدنی نمیمونه
سلام خدمت همه عزیزان :حالا که نه به باره ونه به داره

جانبازان بالای 25 درصد الان بیشتر از 28 ساله که دارند از این مزایا استفاده میکنند حالا سهمیه ای ویا نوبتی هم که باشه در این اخر عمر کمی هم به جانبازان زیر 25 بدهند چه اشکال داره

اقا زادها چه یک درصد داشته باشند چه اصلا نداشته باشند جاشون وحقشون محفوظه پس نیازی نیست پدراشون از ما دفاع کنند

ببینید وقتی حرکتی شروع میشه ویا توقعی ایجاد میشه باید به سرمنزلی رسانده بشه والا نتیجه این کارها عقده به دل مردم کردنه که عواقب خوبی نداره تمام این خودسوزیا یا خود کشیها نتیجه همین عقده ها است

اگر جانبازی بعد از 28 سال دفاع از خود میکند نفیه حقوق دیگر جانبازان نیست

این دوستان که به نام جانباز داره میگه حقشون نیست این برادرمون اصلا جاباز نیست اینها از مخالفین اجرای این طرح واز دوستان در بنیاد و دولتی ها هستند که دارند وارد فضای مجازی میشوند واین جانبازان را به جان هم میاندازند که اصل موضوع منتفی بشه

ضرب المثلی هست که کبگ میگوید ما که خوراکمون سنگ ریزه میباشد چه توی این کوه چه توی ان کوه توی این مملکت اگر.پارتی واشنا نداشته باشی 60 درصد هم باشی کسی پشیزی برات اهمیت قایل نیستند بخدا جانباز 20 درصد هستم 3 ساله که برای وام به بنیاد یاسوج مراجه میکنم ارزش یک چوپ کبریت نمیگزارند درصورتی وامهای 5 درصد راهم پرداخت کرده اند

اگر توی این کشور فساد برداشته بشه همه چیز هست گله مند هم پیدا نمیشه یا حق عبادی یاسوج
جانباز 25 درصد و 70 ماه حضور داوطلبانه در جبهه.
چی به نفع منه جبهه یا جانبازی ؟!
دولت بایستی به رزمندگی من هم بها میداد الان رزمنده با 6 ماه حضور در جبهه عین من خدمات می گیره. بعد از اونطرف جانباز 70 درصد با جانباز 25 درصد خدماتشون عین شب و روزه.
کسی که حس همدردی با همسنگر قدیمی خود راداشته باشد دلنوشته های اوراارج نهد او قابل احترام است چون درک کافی دارد ومی داند هم رزم او چه کشیده ونبود اگر غیرت رزمندگان هرگز امنیت معنی نداشت ولی به یاری خدا وبا همت همین رزمندگان وجانبازان ما امنیت کاملی را شاهد هستیم پس حق آنهاست که به حقوق خود دست یابند اینشاالله
اون برادری که در جواب جانباز 20 درصد گفته یک سالی میشه که شهریه جانبازان زیر25 درصد را پرداخت میکنند کو؟ سندتون چیه؟ لطفا به منم بگین . من مدتیه که خودم شهریه میدهم با اینکه جانباز10 درصدم !!!!!!!!
برادر من تا پارسال جانباز زیر 25 ذرصد حق استفاده از سهمیه نداشته اما از کنکور 95 عبارت جانباز با هر درصدی اضاف شده شما میتونین دفترچه کنکور 93 رو با 95 مقایسه کنید و راحت با مقاسه اونا میفهمین ک این طیف به مشمولین ماده 70 اضافه شده این ماده مربوط به تسهیل ورود ایثارگران به دانشگاهه و پرداخت شهریه میباشد البته امسال تبصره 2 و 3 به این ماده اضافه شده ک تبصره 2 مربوط به شهریه رزمندگان میباشد ک 50 درصد ان توسط دولت پرداخت میشه و بند 3 مربوط ب پرداخت شهریه مراکز بین الملل تا سقف دانشگاه ازاد میباشد.
سهمیه ورود به دانشگاه شاید ولی تا پایان سال گذشته. من جانباز ده درصد حتی. یک ریال تخفیف شهریه نداشتم و دانشگاه هم گفت جانباززیر25 درصد تخفیف شهریه ندارد.
چون مشمول ماده 70 شدن و این ماده مربوط به معافیت شهریه هست خود جانباز زیر 25 درصد از شهریهمعافه
من جانباز60درصد و 130ماه خدمت عملیاتی ارزش یک جانباز 25درصد بنیاد را ندارم وبعلت فقر مالی من بازنشسته قادر نیستم در حکومت اسلامی فرزندانم را بدانشگاه بفرستم چقدر تبیض و بیعدالتی نمایندهای مجلس جانبازان ن م را با بنیاد یک بام دو هواه رفتار میکنند خداوند از انها نگذرد این چه مجلس اسلامیست 38سال است ای با وجدانها عدالت را درمیان ایثارگران ن م و بنیاد را حل کنید من جانباز 60درصد فقط درد جانبازی را میکشم امتیاز را دیگران استفاد کنند باید دولتمردان از جانبازان 50درصد ن م خجالتی بکشند که حق وحوقوق 30ساله انان را پایمال کردهاند
سلام بر شما قهرمان ملت
ما تا ابد مدیون شما و همه جانبازان هستیم
کاملاً حرف جنابعالی درسته، باید متناسب با درصد جانبازی تسهیلات بدهند که متاسفانه اون کسی که قطع عضوه با کسی که درصدش پایینه رو یکی ميگيرن
من صحبتی با سروران عزیز زیر 25 درصد دارم
ما خاک پای شما هم هستیم ولی آخه بزرگواران چرا اینقد پافشاری به حذف 25 درصد دارید و برای خودتون گروه تلگرامي درست کردین! خدا شاهده الان شما مگه چه مشکل فجیع جسمی دارین؟؟خداوند شاهد بر اعمال ماست،مبادا حب دنیا یک عمر عبادت و بندگی ما رو یک شبه نابود کنه
اللهم عجل به قیام المهدی عج
من فرزند جانباز 50 درصدم ساکن روستا هم هستیم از کلیه تسهیلاتی ک برای این طیف در نظر گرفتن بدون هیچ مشکلی استفاده کردیم از پرسونل بنیاد بخشمون هم تشکر میکنیم به نظر من مشکل از خودتونه ن کس دیگه چراکه اگه مشکلی از طرف بنیاد شهید بود برای منم این مشکلات وجود داشت
عموجان 25 ب بالاها کشهریشون رایگانه. الان این دروغ سیزدهه یا ن
سلام بردلاوران عزیز برادرگرامی زمانی که جنگ بودافرادی مجروح میشدند به درجه جانبازی میرسیدند ودیگر نمی توانستندبه جبهه برگردند مگرهمین رزمنده گان دلیرجای برادران جانبازرا میگرفتند بادشمن میجنگیدن فرقی بین انها بوددر ان زمان خداشاهد براعمال انها نبود که الان در همه جا شاهد هستیم دم از درصد جانبازی (25درصد) به بالا میزنند مگرانها به جز حق چیز دیگری خواستن به قول برادر گرانقدر مبادا حب دنیا یک عمر عبادت وبندگی مارو یک شبه نابود کنه.
دلیل سردگمی من جانباز بیست درصد شمیمیایی و اعصاب روان برای استفاز قانون تخفیف شهریه و یا استفاده سهمیه دانشگاه برای همسرم و فرزندانم عدم ارئه مطالب به شکل مدون و قانونمند است و مطالب دوستان بیشتر ما را ازار می دهد
نگرانی ما جانبازان زیر25 بیشتر از ظلم وتبعیض اقایان مسوول هست مثلا جانبازدانشجوی زیر25 درصد از تخفیف شهریه دانشگاه معاف نیست !!!!!!!!!!!! اما خانواده جانبار25 درصد از تخفیف صددرصدی شهریه برخوردار است !!!!!!!!!!!!!!!!!
درود بر شما جانباز عزیز
با عرض معذرت قسمتی از صحبت های شما بی انصافیست
جدا از شهریه، الان هیچ فرقی طبق قانون ششم توسعه با جانبازان بالای 25 ندارید
از وام گرفته تا حقوق و عیدی و سهمیه استخدام و دانشگاه و... پس لطفا منصف باشید و ناشکری نکنید
دوست عزیز من موندم شما شما از قوانین اطلاع ندارین ک این حذفها رو میزنین یا کلا شما دندون طمعتون زیاده
ما برای دفاع از کشور و اسلام به جبهه رفتیم و هیچ چشم داشتی نداشتیم که الان امتیاز بگیریم
واقعا موندم بعضی از دوستان چرا اینقد دنبال امتياز گرفتن هستن(مخصوصا جانبازان عزیز زیر 25)
اقای بی نام شکمت خیلی سیره وجات هم خیلی گرم.......ایاازمارزمندگان دردمندکه28سال استکه داریم زجرمیکشیم وبه خانواده مان زجرمیدهیم خبرداری؟چرابی منطق سخن میگوییدچراندانسته متن میفرستید؟چراهمه به حق وحقوقشان برسندامامن رزمنده دردمندنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟لطف کن جواب قانع کننده بده
دروغه دروغه دروغه دروغه ......ازقدیم گفتن گرسنگی که ازدربیاداخل دین ازپنجره رفته ...منکه قبول ندارم این اقاواقعاداردمیگوید.......
با سلام اشکال ما اینه که قانون گذارامان دیمی و بدون مطالعه قانون تصویب میکنن جانباز و یا رزمنده ای که زیر 25درصده هیچ امتیازی نداده خاله شادونه که تو خیابون ترکش خورده 25درصدیه خو و خانواده اش در رفاه بابا یکی نیست به اینها بگه اگر همه ما ترگش خطرناک میخوردیم یا همه اسیر میشدیم العان وضعیت مملکت ما مثل سوریه یا عراق بود .27 ساله میگن امسال حقتونو میدیم همه اش فقت شعار ...
خدا نبخشه کسانی که سهمیه خانواده جانباز زیر 25 درصد را حذف کردند ما شهریه نمی خواستیم فقط احتمال قبولی دانشگاه بیشتر میشد
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi