03 فروردين 1396/ 24 جمادى الثانية 1438
شناسه خبر : 52386
1395,سه شنبه 24 اسفند10:48
اشتراک گذاری در:
عکس روز
سید قاسم جاسمی، نماینده مجلس:

آقای روحانی به وضعیت جانبازان و بسیجیان معسر رسیدگی کنید!


نماینده ایثارگر مجلس در تذکری به رئیس جمهور،توجه ویژه دولت به وضعیت اقتصادی و معیشتی جانبازان و رزمندگان معسر را خواستار شد.

آقای روحانی به وضعیت جانبازان و بسیجیان معسر رسیدگی کنید!

فاش نیوز - نماینده ایثارگر مجلس در تذکری به رئیس جمهور توجه ویژه دولت به وضعیت اقتصادی و معیشتی جانبازان و رزمندگان معسر را خواستار شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، "سید قاسم جاسمی" نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی روز یکشنبه 22 اسفند در تذکر شفاهی خود در صحن علنی مجلس با بیان اینکه آقای رئیس جمهور چرا به حقوق بسیجیان و جانبازان معسر توجه ندارید اظهار داشت: تذکر من در رابطه با جانبازان "گم جن" (گروه های مردمی جنگ های نامنظم) است که واقعاً حق زیادی بر گردن

دولت و نظام دارند.

وی افزود: متاسفانه وضعیت معیشتی آنها نامناسب و همه گله مند هستند و دولت باید فکری به حال معیشت و دفترچه بیمه آنها کند.

نماینده ایثارگر مردم استان کرمانشاه در مجلس دهم گفت: بر اساس قانون، دولت باید حقوق رزمندگان معسر را به صورت مستمری ماهیانه پرداخت کند اگرچه پیش از این مبلغ 800هزار تومان و سپس 300هزار تومان و بعد از آن هر سه ماه یکبار این مبلغ پرداخت می شد اما با عدم پرداخت، از ساختار پرداخت های دولت خارج شد.

جاسمی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در پایان در تذکر خود به دکتر روحانی توجه ویژه دولت در رفع مشکلات معیشتی جانبازان و بسیجیان معسر را خواستار شد.


کد خبرنگار : 23


جاسمی کرمانشاه     رزمندگان معسر     دکتر روحانی                                
Reply
no
18
yes
9
مرتضی خاکپور
1395/12/24 - 10:54
...
وقتی که ایثارگران می گویند :

رزمندگان و جانبازان بالاخص ۵% را از بنیاد بیرون کنند ؛

و حقوق و معیشت ندهند ،

که فقیر و غریب شوند ؟!

بنیاد چاره ای دیگر ندارد :

پولهای نفت را باید یک جایی خرج کند ؟!

کجا بهتر از تقدیر از فدراسیون فوتبال و مدیران ورزشی تیم ها ؟!

و البته ایثارگران هم خوشحال می شوند :

زیرا مطمئن می شوند که یک ریال به بچه های جبهه و جنگ نمی رسد ؟!

و چه کاری بهتر از خوشحالی ایثارگران ؟!

اصلاً بنیاد همه فکر و ذکرش :

خدمت به ایثارگران است ؟!
...

no
0
yes
3
جانبازوبرادرشهیدمهربان.
1395/12/24 - 22:59
وقتی مسوولین ارشدبنیادمیگویندجانبازان همه راضیندالخصوص درمان!!بله ماازجان گذشتیم وبجای اینکه دست مارابگیرندبرماسخت میگیرندوظلم میشود!خدایاسال نورابرای همه آسان وراحت بگذران.آمین.


no
0
yes
1
پاسداروظیفه معلول حین خدمت
1395/12/25 - 02:15
برادر گاهی راه را عوضی میروند گاهی عوضی راه میروند.!!
فرق است! علت ومعلول راباید شناخت.


Reply
no
0
yes
2
هموطن
1395/12/24 - 12:16
امروز نمایندگان مجلس به ادامه فساد در شهرداری رای مثبت داده اند ؟!
چون تحقیق و تفحص بارمالی دارد ؟!
چون سکوت بر مالی ندارد

Reply
no
0
yes
2
جانباز
1395/12/24 - 13:26
باسلام بنده دو هفته پیش کمیسیون درصد که بعد از هزارتا مشکل که برام پیش آوردن برا احراز و...شرکت کردیم .احراز من را به تهران بردند اما تایید شد.در روز کمیسیون پزشک کمیسیون کد9020را نوشتند در برگه اما پیام دادن که درصدی تعلق نگرفته.تمامی مدارک و حتی بستری هم شده بودم همه مدارک کامل بود.اما کاری که کردم یه عکس از برگه نظرات پزشک رو با گوشی گرفتم تا بتونم استناد کنم.بخدا مانده ام چه کنم .خدا میداند که چه زجرهایی کشیده ام .عوارض جانبازی رو تحمل کردم و دارم با سختی تحمل میکنم.چرا با جانبازان و ایثارگران باید این رفتار بشه.چه هدفی دارید مسیولین بنیاد .چرا میخواهید ایثارگران را از صحنه ها حذف کنید شما که مرتب اختلاسها تون رو که میکنید.ننگ آبادی بر شما باد .دزدان روزگار .

Reply
no
0
yes
2
محمد
1395/12/24 - 20:16
باسلام و درود به نمایندگان محترم بخصوص اقای جاسمی لطفا به اقای ریس جمهور بگین یه کمی به فکر ما رزمندان وجانبازان معسر باشدجقدر سختی بکشیم دیگه عمرمون داره تمام میشه از قدیم میگن ادم سیر از شکم گشنه خبر نداره با تشکر

Reply
no
0
yes
2
پاسداروظیفه معلول حین خدمت
1395/12/25 - 01:40
چه فکری؟

مگرنمیبینی!

مشغول تصویب حقوق نجومی هستند..

ماهم گوشه ای منتظرباشیم تا مرگ به سراغمان بیاید وازاین زندان نجات یابیم

زن وفرزندان ما هم درس عبرتی شوند برای آیندگان

خبری در راه است یاثاالثارات الحسین ع

Reply
no
0
yes
1
پاسداروظیفه معلول حین خدمت
1395/12/25 - 01:55
بنا بر رهنمودهای مقام معظم رهبری دشمنان نظام اسلامی درحال حاضر با ناتوی فرهنگی و جنگ نرم به
تحریف ارزش ها و آرمان های ملی و دینی ما پرداخته اند، از همين رو باید به تجهيز اندیشه جوانان برای
مقابله با این تهاجم باشيم و اقدامات فرهنگی را در این زمينه اتخاذ کنيم.
این درحالی است که نظام سلطه جهانی در سطح وسيعی، ابزارهای متعدد خود را در تهاجم به بنيادهای
فرهنگی و اعتقادی مسلمانان بکار گرفته است و تحقير جریان ادب، هنر و فرهنگ انقلابی، اخلاق اسلامی،
اعتماد به نفس، توکل به خدا، ایمان، جهاد، ایثار و شهادت و ولایت را در کشورهای اسلامی به خصوص در
ایران دنبال می کند ...
حال دشمن شاداست؟

Reply
no
11
yes
5
مرتضی خاکپور
1395/12/25 - 02:03
...

مجلس محترم تعطیل نوروزی شد ؟!

خسته شدن از بس به جانبازان بالاخص 5%

دفاع مقدس وعده توخالی حقوق دادن ؟!
...

Reply
no
0
yes
7
جانباز
1395/12/27 - 00:35

وقتي اقای رئیس جمهور(روحاني )مي فرمايدعده‌ای فکر می‌کنند درِ آسمان باز شده و آنها ویژه افتادند پایین و هرچه آنها بگویند انجام شود در حالی که اینگونه نیست ... آنوقت مدیران ايشان نيز مشغول عقده گشایی ازايثارگران مي شوند.
بقول فرمايش خواجه شيراز
خانه از پای بست ویران است //// خواجه در بند نقش ایوان است
پس مازكه ناليم///که «از ماست که بر ماست»







نظری بگذارید
chapta

بدون ویرایش از شما
بیشتر...
آخرین اخبار
بیشتر...
معرفی کتاب

نقل مطالب سایت، فقط با ذکر منبع بلامانع است.

@ 2014 تمام حقوق مادی و معنوی برای پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ ایثار و شهادت(فاش نیوز)،محفوظ می باشد.