شناسه خبر : 52402
سه شنبه 24 اسفند 1395 , 11:34
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مبادا کاری کنیم که مورد نفرین شهدا قرار بگیریم؟

بنده از نیمکت دانشگاه بلند شده و به تکلیف شرعی خود عمل کردم ودر سال 1361 و 1362 و 1363 یعنی سه سال پشت سرهم هرسال سهمیه مجروحیت داشتم تا آخرین بار درسال 1365 که درسم هم نیمه تمام ماند و از اینجا رانده و از آنجا مانده شدم! به حساب بنیاد، امروز جانباز 65%بسیجی حالت اشتغال هستم و ازنظرکمیسیون عالی سپاه 85% هستم!

جانبازربذه نشین - با سلام به خدمت برادران فاش نیوز
بنده از نیمکت دانشگاه بلند شده و به تکلیف شرعی خود عمل کردم ودر سال 1361 و 1362 و 1363 یعنی سه سال پشت سرهم هرسال سهمیه مجروحیت داشتم تا آخرین بار درسال 1365 که درسم هم نیمه تمام ماند و از اینجا رانده و از آنجا مانده شدم! به حساب بنیاد،
امروز جانباز 65%بسیجی حالت اشتغال هستم و ازنظرکمیسیون عالی سپاه 85% هستم!

شمااز تاریخ 1361 تاریخ بگیرید تا بحال بنده و امثال بنده (جانبازان) از دفترچه خدمات درمانی (سایراقشار) استفاده می کنیم و تا بحال بعداز 34 سال ما متولی پیدا نکرده ایم!

حداقل سپاه بعنوان اعزام کننده نیرو، دفترچه نیروهای مسلح را برای امثال حقیر در نظر نگرفته.

در نظر دارید که هیچ بودجه ای را اضافه نخواهند کرد، بلکه از سفره کوچک من حقیر کمی کوچکتر هم خواهند کرد تا به عزیزان زیر 25% رسیدگی کنند؟! 

حتماً میدانم که شما عزیزان نمیدانید که زخم بستر چیست؟ حتما میدانم که شما نمیدانید تشنج های مکرر ناشی از وجود ترکش های متعدد در مغز چیست؟ ولی بقیه ناراحتی های روحی و روانی و اعصاب روان را شما عزیزان هم مثل ما دارید! شیمیائی را هم شما عزیزان مثل ما کم و بیش دارید. بنده کمیسیون پزشکی نیستم که بگویم مدرک ندارید بلکه میدانم که منطقه انفجارات توپ و خمپاره و دیدن تکه تکه شدن یاران و منطقه آلوده شیمیائی دارد و در این میان غیر ممکن است کسی سالم جان بدر برده باشد و حتماً اینک دچار مشکلات عدیده هستند.

اگر پزشک کمیسیون بشما عزیزان ظلمی روا میدارد بیائیم به آن پزشک کمیسیون بفهمانیم که اشتباه می کند نه اینکه اشتباه او را تعمیم دهیم به کل جمع بنیاد و یا اگر در معشیت مشکل داریم درست نیست طوری حرف بزنیم که عده ای  فکر کنند کیسه گدائی به دست گرفته ایم!

عده ای منافق در درون دستگاه های نظام نفوذ کرده اند برای نظام و بسیجی و سربازان نظام مانع تراشی می کنند و اینان در ردیف دشمنان شماره یک نظام جای دارند. مبادا حرف و حرکتی کنیم که اینان به جانباز انگِ" ارث خواهی" بچسبانند و از این کار، نظام الهی و مقدس جمهوری اسلامی لطمه بخورد. نظامی که هزاران شهید داده ایم تا به امروز رسیده.

مبادا کاری کنیم که مورد نفرین شهدا قرار بگیریم؟ حتماً میفرمائید شما هم نفستان از جای گرم در می آید و سفره بی نان ندیده اید؟ اشکال ندارد که شما این چنین فکر کنید! ما عادت کرده ایم که افتراهای بسیار به ما بسته اند که : آقا کشور مال شماست و ...! اگر شما عزیز سفره بی نان می بینید من حقیر سفره خون می بینم!
امروز که با شما درد دل می کنم آرزو میکنم کاش که در شغل آباء و اجدادی خویش قنادی (تولیدشیرینی) صحت بدن داشتم تا کارگری کنم. چون می بینم که شاگردان پدرمرحومم  همگی زندگی بهتر از من جانباز را دارند و من برای تهیه یک نان خشک خالی بعلت ناتوانی جسمی باید به نانوای محل پول بیشتر بدهم تا در درب منزل نانم را بدهد!

نمیدانم می توانید تجسم کنید یانه؟ ولی به حرمت خونهای مقدس شهدا و نظام اسلامی سکوت پیشه کرده ام! بگذارید آنها که چاپیدند و بردند و خوردند خوش بگذارند که من بنده روسیاه خدا ، امیدم فقط خداست!

بنده سالهاست که فاش نیوز، مامن و خانه ام است. نگذارید وقتی فاش نیوز را باز می کنم ناله های ندارم ندارم را دیده و مشکلاتم هم افزون تر گردد! 

با فریاد رسا عرض میکنم همه چیز به فضل خدا دارم از ترکش و گلوله در بدنم گرفته تا دردهای شیمیائی و تشنج و زخم بستر و ....... این ها را هم دارم. دارندگی برازندگیست دیگر...
بگذارجاهلان زمین و زمان هنوز
خندند بر شهادت مظلوم وار ما         

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
با سلام جانباز عزیز و گرامی ...من خودم جانباز 10 درصد هستم و خداروشکر وضع مالی خوبی هم دارم و یکی از افتخاراتم این است که تاکنون از هیچ مسئول ناخلفی کمک نخواستم و حتی در این 30 سال پایم را در بنیاد نگذاشته ام ولی اجازه بدین یه خاطره براتون بگم دیروز که به نونوایی مراجعه کرده بودم یه همسر جانباز 20 درصد رو دیدم که یه حساب پیش نونوا باز کرده بود و نون قرضی میخواست تا زمان دریافت یارانه...و نونوا بعد از کلی سرکوفت زدن نون ها رو با بی احترامی تمام پرت کرد سمتش ...چندین بار خودم شاهد بودم که این خانم از دیگران خواسته تا یه جفت کفش برایش تهیه کنن ...حتی خانم خودم چندباری کمک مالی به این خانواده کرده ...و اینا میخوام بگم که واقعا بعضی از جانبازان زیر 25 درصد در یک وضعیت فجیعی دارن زندگی میکنن الحمدلله ایران منابع مالی زیادی داره اما متاسفانه ادم کاردان و مدیر ندارد شما تصور کنید که با همون 60 هزار میلیارد اختلاس صندوق ذخیره فرهنگیان یا 3 هزار میلیارد دیگه یا انواع اختلاس های ریز و درشتی که صداش رو در نمیارن به چند خانواده جانباز یا لااقل چند محروم و مستضعف یا تحت پوشش کمیته امداد میتونن کمک کنن جانباز عزیز کسی نمیخواد سفره شما رو کوچک کنه بلکه این عزیزان فقط انتظار یه نیمنگاهی از سمت دولت دارن اگه تاحالا هم صداشون درنیومده چون قوه جوانی داشتن و خودشون کار میکردن و منت بار کسی نبودن اما الان همه سالمندن و نیازمند ...نمونش همین برادر خودم که جانباز 10 درصد شیمیایی بود ولی الان عارضه شیمیاییش پیشرفت کرده و کل ریه هاش رو درگیر کرده و الان من خودم خرج زندگیش رو میدم ...حالا برادر من .من رو داره بقیه جانبازان چی ...ایا این انصافه
یاالله
با سلام و عرض ارادت به جمیع عزیزان . ای کاش کل مطلب حقیر را میخواندید و بعد کلاً هم مردود میدانستید ! بنده عرض کردم بعداز 34 سال و اندی اراده ای برای حل یک مشکل دفترچه بیمه خدمات درمانی برای چانبازان نشده است و در دفترچه فوق با نام سایر اقشار برای جانباز صادر میشود و در این میان در حالیکه مشکل های عدیده ای انباشته شده است که یک ناجی می طلبد تا این مشکلات عدیده را حل و فصل کند اگر مشکلات جانبازان عزیز زیر 25% و رزمندگان را هم در این مجموعه نه چندان دلسوز انباشت کنند نه تنها مشکلات حل نخواهد شد بلکه افزونتر هم خواهد شد آنچه شما عزیز فرمودید را هم بنده می دانم و به صدق آن گواهی میدهم ولی درد دل یک دلاور دوران دفاع مقدس نباید بطوری مطرح شود که عده ای که با تبلیغات غلط به این فرض رسیده اند که : مملکت را به اینها داده ایم ولی بازهم سیر نمی شوند ! و یا کاسه گدائی به دست گرفته ایم ! همرزم عزیز من همه ما در کنار خود بسیار همرزمانی می بینیم که دچار فقر معیشتی هستند ولی برای حل آن اراده ای قوی و پولادین می طلبد که متاسفانه نیست !! آیا می پذیرید که کاری و کلامی انجام دهیم که دشمن شاد شویم ؟ دشمن همه ما در داخل منافقان روبه صفتی هستند که به مجموعه نهاد های انقلابی رسوخ پیدا کرده است و دیگر نیازی به پیاده کردن پیاده نظام آمریکا و اسرائیل نیست !! تنگ نظری در خصوص معشیت جانبازان و ایثارگران مگر از من و شما نشات می گیرد ؟ عزیزی فرموده که فاش نیوز را فقط ایثارگران میخوانند و بس . این را می توانید ثابت کنید ؟ در این کشور همه از خوردن حرف میزنند همه از معشیت حرف میزنند ولی خوردن هزاران میلیارد از بیت لمال کجا و خون دل خوردن کجا ؟ بنده عرض کردم که هیچکس از میدان جنگ ودفاع مقدس سالم برنگشته و همه به نوعی با مشکلات اعصاب و روان و شیمیائی کم و بیش گرفتارند و همه هم باید بنوعی تحت پوش قرار بگیرد ولی در این میان مشکلات عده ای از عزیزان عدیده است از قطع دو دست چه میدانیم ؟ از زخم بستر چه میدانیم ؟ از تشنج های مکرر چه میدانیم ؟ که میخواهیم همه یکسان دیده شود ؟ عزیزان من اینها را در رسانه ها طوری باید مطرح کنیم که شائبه ....... از آن بیرون نیاید ! خاکپای همه شما عزیزان
درود بر رزمنده دلاور.
خاطرت جمع غیر خودمان کسی این سایت را نگاه هم نمیکند.
خودمانیه.
حالا آمدی سر اصل مطلب راه اگر راه امام باشد که نیست چرا بی بوته ها 24 میلیون روی خون شهدا تصویب کردند.
آیا کاری سختر از رزمندگی هم وجود دارد یا مجروحیت. چرا اونا کیف کنند و حالشو ببرند و عده ای فقط مصیبت بچشند این در هیچ جای دنیا پذیرفتنی نیست. پس اگر پیرو امام حسینیم. سکوت باز هم جایز است؟
فعلا که ما رزمنگان شاید نفرین نکنیم ولی بسیار ناراضی هستیم
مروز دشمنان و ابرقدرت ها دریافته اند با سلاح و مهمات جنگی نمی توانند به جنگ با دنيای اسلام و ایران
بيایند و به همين خاطر سعی کرده اند با شناخت درس از اسلام، با جنگ نرم راه نفوذ و سلطه خود را از
طریق تقابل فرهنگی گسترش دهند و به همين دليل مهم، درحال حاضر ميليارد ها دلار برای کار هزینه می
کنند و در صدد هستند تانوجوانان و جوانان جامعه را در ورطه فساد اخلاقی، جسمی و روحی گرفتار کنند .
دشمنان و عوامل آنها برای ضربه زدن به ارزش های انقلاب و بی هویت ساختن جوانان و نوجوانان و نسل
سوم از طریق جنگ نرم و تهاجم و شبيخون فرهنگی تلاش می کنند و در این راستا ترویج فرهنگ ایثار و
شهادت جامعه اسلامی را برابر توطئه های دشمنان بيمه می کنند.
مهمترین اقدام ناتوی فرهنگی ایجاد اختلاف و شکاف در جهان اسلام خواهد بود چرا که آنها احساس می
کنند باید در مقابل تهدیدی که از سوی اسلام وجود دارد، نيازمند تجميع ظرفيت های فرهنگی قوا هستند،
بنابراین در عين حال که این می تواند یک فرصت برای ما باشد، می تواند تهدید هم باشد که اگر ما در
راستای ساماندهی و آرایش ظرفيت های فرهنگی خود اقدام نکنيم ضرر خواهيم کرد .
پيرایش چهره فرهنگی کشور یکی از راه های مبارزه با ناتوی فرهنگی است، چون بسياری تهاجم فرهنگی
را یک توهم می دانند و مقام معظم رهبری در دیدار با کارگزاران نظام هم موضوعی را تحت عنوان پيرایش
چهره فرهنگی کشور مطرح کردند که دولت و مجلس اصول گرا و همه دستگاه ها و سازمانها را دعوت به
تحقق این امر داشتند که در این خصوص دولت و دستگاه های فرهنگی باید پایه های ایمان روشن بينانه و
به دور از خرافه را در ذهن نسل جوان تقویت و ایمان به دین، انقلاب و استقلال کشور و آینده ای روشن را
در دل و ذهن مردم استوار کند.
... نمی دانم چرا ایثارگران رزمنده ستیز مرا به دوران سازندگی یاد آوری می کند ؟! دوران رعب و وحشت و تاریکی ؟! دوران فقر و فلاکت ایران ؟! شایعه شده بود برای نفس کشیدن هم باید اجازه بگیرید و کنتور بگذارید و پول پرداخت کنید ؟! ملت ایران شانس آوردند که دوران سازندگی ۸ سال بود و تمام شد ؟! و البته آثارش هست و ادامه دارد ؟! و تفکر و اندیشه ایثارگران مخالف حقوق و معیشت بچه های جبهه و جنگ و رزمندگان و جانبازان بالاخص ۵% دفاع مقدس هم ثمره تفکر و اندیشه و ظلم همان روزگار است که ادامه دارد ؟! چه روزگاری بود ؟! و هست ؟! دوران سازندگی ؟! دوران رزمنده ستیزی ایثارگران ؟! خدا نیافریند ؟!
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi