شناسه خبر : 52437
پنجشنبه 03 فروردين 1396 , 12:54
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تجلیل از جهادگران اردوهای جهادی دربوشهر

طی مراسمی، جهادگران اردوهای جهادی اداره کل فرود گاه های استان بوشهر مورد تجلیل قرار گرفتند.

فاش نیوز -  طی مراسمی، جهادگران اردوهای جهادی اداره کل فرود گاه های استان بوشهر مورد تجلیل قرار گرفتند.
اولین همایش تجلیل از تلاشگران اردوهای جهادی اداره کل فرود گاه های استان بوشهر با حضور مشاور استاندار و مسئول هماهنگی امور ایثارگران استانداری بوشهر، مدیر کل، فرماندهان سپاه استان، بسیج سازندگی، سپاه حفاظت و  یگان انتظامی فرودگاه  و با حضور پرشور کارکنان در محل نمازخانه عاشورا برگزار شد.


در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر زدودن چهره محرومیت از روستاها و مناطق دور افتاده و تاکید معظم له "بر تداوم و توسعه اردوهای جهادی در روستا ها و مناطق محروم و اشاره به این موضوع مهم که اردوهای جهادی هم خودسازیست، هم خدمت و هم آشنایی با فضای واقعی کشور"، گروه جهادی شهدای استان بوشهر طی چند مرحله با حضور در روستای چهل زرعی عجم با هزینه های شخصی و مشارکت بسیج سازندگی سپاه امام صادق (ع) نسبت به احداث حدود 50 متر مسکن و دو چشمه سرویس بهداشتی و حمام و بهسازی منزل یکی از ساکنین روستا اقدام نمودند.


لازم به یادآوری است، پس از هماهنگی با بسیج جامعه پزشکی استان، یک اکیپ پزشکی در روستای مذکور حاضر و به صورت رایگان اهالی روستا را ویزیت کردند.
پس از پخش کلیپ، علامه زاده گزارشی از روند شکل گیری گروه و حضور در این حرکت معنوی ارائه داد.


مشاور استاندار نیز ضمن تقدیر و تشکر از مدیرکل و کارکنان فرود گاه های استان بوشهر گفت: حرکت های جهادی موجب تسریع در سازندگی کشور به ویژه مناطق محروم و دور افتاده کشور خواهد شد.
در حاشیه این مراسم از مادر شهید آیشته با تقدیم هدیه تقدیر و همچنین با اهداء لوح تقدیر توسط مدیر کل فرودگاه از کارکنان پایگاه مقاومت  بسیج فرودگاه  که در این حرکت معنوی شرکت داشتند تجلیل به عمل آمد.

کد خبرنگار: 19
اینستاگرام
زنده باد ایثارگران

...

زنده باد رزمندگان .

ببخشید اگر ناراحت شدید .

...

سلام تنها راه برون رفت کشور از مشکلات پیش رو به فرم ده مقام معظم رهبری تنها مدیریت جهادی وبازگشت به ارمانهای انقلاب است


...

باید کاری کرد .

مثلاً شورای عالی کشک سابی درست شود .

یا چیزی مثل آش تربچه .

درست کنید .

...

نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi