شناسه خبر : 52450
شنبه 05 فروردين 1396 , 15:38
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مسابقات دارت همسران و دختران جانبازان نخاعی خوزستان

همزمان با سالروز ولادت یاس نبوی، حضرت فاطمه زهرا (س) و روز ولادت بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) اولین دوره مسابقات دارت ویژه همسران و دختران جانبازان نخاعی استان خوزستان برگزار شد.

فاش نیوز -  همزمان با سالروز ولادت یاس نبوی، حضرت فاطمه زهرا (س) و روز ولادت بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) اولین دوره مسابقات دارت ویژه همسران و دختران جانبازان نخاعی استان خوزستان برگزار شد.

مسئول توانبخشی مرکز جانبازان نخاعی استان طی گفت و گویی به فعال فرهنگی ما در شهر اهواز گفت: این برنامه به مناسبت ولادت دخت والا مقام رسول اکرم(ص) و روز زن در دو گروه ویژه همسران و فرزندان دختر جانبازان نخاعی معزز برگزار شد.

مهندس عاقلی درباره هدف از اجرای این برنامه بیان کرد: در وهله اول هدف ما این است همسران و دختران جانباز به امر ورزش تشویق شوند و در کنار آن این قبیل مراسمات را با هدف ایجاد شادابی و نشاط در خانواده جانبازان عزیز به اجرا درمی آوریم. بعد از اینکه برگزاری مراسم را پیشنهاد دادیم، مورد حمایت و موافقت مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان واقع شد.

مسئول توانبخشی جانبازان استان با اشاره به سختی های زندگی همسران جانبازان درباره اهمیت ورزش در زندگی آنها گفت: با توجه به کار سختی که به عهده این همسران ایثارگر است و گرفتاری هایی که دارند، کمتر فرصت پرداختن به خود را دارند. لذا ما معتقدیم حضور همسران در برنامه های اردویی، فرهنگی و ورزشی باعث ارتقاء سطح روحیه و سلامت آن ها می شود. ان شاءالله ما بتوانیم خادمین خوبی برای این عزیزان باشیم و چنین برنامه هایی را در قالب های متنوع طرح ریزی کنیم.  

جانباز عاقلی در پایان سخنانشان با اشاره به فرا رسیدن سال جدید بیان کردند: روزهای پایانی سال را می گذرانیم. خوب است یاد و قدردانی کنیم از همه عزیزانی که در مجموعه کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان که طی یک سال گذشته خدماتی را در عین گمنامی به جانبازان ارائه کردند.

همچنین من بر خود لازم می دانم از فعال فرهنگی سایت فاش نیوز هم تشکر کنم که مجموعه تلاش های انجام شده در تمام حوزه ها از جمله درمانی و فرهنگی و ورزشی مربوط به جانبازان نخاعی و سایر ایثارگران استان را اطلاع رسانی کردید. ما برای سال آینده برنامه هایی را برای جانبازان معزز پیش بینی کرده ایم که امیدوارم خداوند متعال توفیق ارائه ان خدمات را به ما بدهد.

لازم به ذکر است این برنامه شاد، صمیمی و بی ریا با معرفی نفرات برگزیده توسط آقای عبوس مسئول تربیت بدنی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان همراه بود. وی درباره لیست برگزیدگان گفت: در قسمت مسابقات همسران به ترتیب خانم شهناز باقری، موسوی منش و علیپور مقام اول تا سوم را کسب کردند و در قسمت دختران نیز موسوی نسب، مقصودی و باوی حائز رتبه های اول تا سوم شدند.

گزارش از جعفری

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi