شناسه خبر : 52456
یکشنبه 06 فروردين 1396 , 11:28
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار عیدانه استاندار خوزستان با جانبازان آسایشگاه اهواز

استاندار استان خوزستان ساعتی پس از تحویل سال 1396، به همراه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و معاونانشان در مرکز توانبخشی جانبازان نخاعی استان حضور یافته و با جانبازان دیدار کردند.

فاش نیوز - استاندار استان خوزستان ساعتی پس از تحویل سال 1396، به همراه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و معاونانشان در مرکز توانبخشی جانبازان نخاعی استان حضور یافته و با جانبازان دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار ما در شهر اهواز، دکتر شریعتی و مهندس فرجیان پور با حضور در جمع جانبازان نخاعی، فرا رسیدن سال نو را به آنها تبریک گفته و پای صحبت های آنها نشستند. در انتهای این دیدار صمیمانه، استاندار خوزستان  طی سخنان کوتاهی خطاب به جانبازان گفت: ما همیشه مدیون شما هستیم؛ همه سعی و تلاش ما بر این است که در خدمت رسانی به شما کم و کسری نباشد.

وی با بیانی ارداتمندانه در تجلیل از مقام شامخ جانبازان اذعان کرد: خدا را شاکرم که امروز توفیق دیدار با شما فراهم شد. امیدوارم فرصت های بیشتری در خدمت شما باشم. شما تاج سر ما هستید. ما همواره در خدمت شما و فرمانبردار شماییم. 

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi