شناسه خبر : 52463
یکشنبه 06 فروردين 1396 , 09:14
اشتراک گذاری در :
عکس روز

رسالت شهدا در دوران دفاع مقدس محبوس نیست

سردار «امیر علی حاجی زاده» فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه اهداف و از خودگذشتگی‌های نسل اول و نسل چهارم انقلاب اسلامی فرقی با یکدیگر ندارد، اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس گروه های سنی نوجوان تا پیرمرد حضور داشتند. امروز هم جوانان در قالب مدافعان حرم با همان روحیه از خودگذشتی، ایمان و حس دفاع از کشور که رزمندگان دوران دفاع مقدس داشتند، به جنگ با مستکبران جهانی می‌روند.

سردار حاجی زاده خاطرنشان کرد: رسالت شهدا در دوران دفاع مقدس محبوس نشده و پس از شهادت نیز تکلیف‌شان را نسبت به انقلاب اسلامی عملی کردند. بازگشت شهدای دفاع مقدس پس از سی سال، درس و تلنگری برای بازماندگان و مسئولان فعلی است که بدانیم باید راه شهدا را ادامه دهیم.

وی با اشاره به تاثیر تفحص، تشییع و خاکسپاری شهدا پس از حدود سه دهه از دوران دفاع مقدس، گفت: قدرت بازدارندگی خون شهدا بی شک از هر سلاح، موشک، تسلیحاتی تاثیرگذارتر است. حضور این شهدا از نظر امنیتی و معنوی در جامعه مثمرثمر است.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi