شناسه خبر : 52468
دوشنبه 07 فروردين 1396 , 09:45
اشتراک گذاری در :
عکس روز

باورها و افکارمان را هم نو و تازه کنیم

محمدرضا سابقی - همراه همیشگی ما انسانها باورهای ما هستند. با ما بزرگ می شوند قد می کشند و می بالند. باورها قدم به قدم و حتی پیشاپیش ما گام بر می دارند، تصمیم میگیرند و ما را در بسیاری موارد به تبعیت و پیروی از خویش وا می دارند.
این باورهای ما هستند که تصویری از خود، دیگران و دنیای پیرامون در اختیار ما قرار می دهند و تعیین کننده رفتار و عملکردمان هستند باورهای سازنده و نیک همواره یاریگر ما در تغییرات مثبت و زیبای زندگی هستند حال آنکه نگرش های مخرب و حقیرانه می تواند آسیب رسان و بسی تخریبگر روح وروان خودمان و دیگران باشند.
این ما هستیم که به باورهای ویرانگر فرصت جولان و تاخت وتاز می دهیم، و به آنها اجازه می دهیم تا آرامش و زیبایی زندگی ما را تحت تاثیر قرار دهند و مانع پیشرفت هایمان شوند.
ما ناخواسته و بارها و بارها! این افکار نادرست را با خود مرور می کنیم و در هر موقعیتی به کار می بندیم. تا آنجا که باورهای سازنده و منطقی امان کاملا محو می شوند و جای خود را به افکار نادرست می دهند.
بلوغ شخصیتی یکی از نشانه های سلامت روان است.  افرادی که به لحاظ عاطفی و شخصیتی به پختگی کافی رسیده باشند، با خود و دیگران وطبیعت در آشتی و آرامشند.و در دستیابی به اهداف و برقراری روابط بین فردی و داشتن رفتاری انسانی و اسلامی موفق اند و توانایی لذت بردن و برخورداری از تفریحات سالم و ساختنزندگی شاد برای دیگران از ویژگی های این افراد است.
.....
سالی سرشار از خیر و برکت و نشاط را برای همه شما از درگاه  آن بخشایشگر یگانه و مهربان مسئلت می نمایم

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
از امام علی ع نقل می شود که انسان با کسی یا چیزی در دنیای دیگر محشور می شود که در این دنیا به آن علاقمند است.یعنی در حقیقت علائق دنیوی انسان مشخص می کننده سرنوشت آدمی دردنیای دیگر است وقتی در قران اشاره می شود که انسان چیزی را درو می کند که در این دنیا کشت می کند یااگر ذره ایی خوبی کرده باشد آن را می بیند و همینطور ذر ه ای بدی تماما شاید به این موضوع اشاره می کند که انسان اگر چه در این دنیا اختیار کامل دارد اما در آن دنیا در اختیار خود مجبور می شود و بایستی نتیجه اعمال خودرا ببیند.
اي خداي دگرگون کننده دلها و ديده ها
اي تدبير کننده روز و شب
اي دگرگون کننده حالي به حالي ديگر
حال مارا به بهترين حال و نیک ترین احوال مبدل ساز..
پروردگارا همه قلبها را شاد بفرما....
و
شر دشمنان و منافقین داخلی و غیره را برطرف نما
و دست نحس مدیران خطاکار و نالایق را از ایران و ایرانی جدا ساز

و شر منافقین را از سر این ملت شهید داده و جانباز و ایثارگر برطرف ساز..

و باورهایمان را همانند شهیدان و جانبازان نورانی بفرما

باورها و اعتقادات خویش را هم آپدیت کنیم.
الگوی ما پیامبرخدا و اهل بیت هستند.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi