شناسه خبر : 52473
دوشنبه 07 فروردين 1396 , 09:59
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دلیل عدم اعزام زائران راهیان نور به یادمان شهدای هور

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج گفت: زیارتگاه هور به دلیل شرایط نامساعد جوی و نبود امنیت لازم جاده‌ها، تا اطلاع رسانی تعطیل است و کاروان‌های راهیان نور تا اطلاع ثانوی به این زیارتگاه مشرف نشوند.

به گزارش ایسنا، جلسه قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج با موضوع گزارش راهیان نور95، امور راهیان نور 96 و هماهنگی برگزاری مراسم سالگرد رحلت امام خمینی(ره) با حضور سردار علی فضلی فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج، سردار سلیمانی مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج و دبیراین قرارگاه، سردار اسحاقی فرمانده انتظامی خوزستان و همچنین مسئولین ستادهای راهیان نور،مسئولین اردویی سپاه‌های استانی و مسئولین کمیته‌های قرارگاه در اردوگاه شهید حبیب‌اللهی اهواز برگزار شد.
 
سردار فضلی در این جلسه با اشاره به ممنوعیت اعزام کاروان‌های راهیان نور به یادمان شهدای هور در ایام نوروز گفت:زیارتگاه هور به دلیل شرایط نامساعد جوی و نبود امنیت لازم جاده‌ها، تا اطلاع رسانی تعطیل است و کاروان‌های راهیان نور تا اطلاع ثانوی به این زیارتگاه مشرف نشوند، چرا که ایمنی و سلامت زائران در اولویت ما قرار دارد و در حال حاضر جاده‌های منتهی به این زیارتگاه امنیت و ایمنی لازم را ندارند.
 
فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج افزود: به محض رفع مشکل جاده‌های منتهی به زیارتگاه هور، آن را از طریق رسانه‌ها به عموم مردم اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.
 
وی در پایان با بیان اینکه راهیان نور متعلق به همه مردم ایران است، خاطر نشان کرد: در جریان خدمات رسانی به زائران راهیان نور، شهروند درجه یک و دو برایمان معنی ندارد و خدمات رسانی به صورت عالی،یکسان و در حدتوان صورت می گیرد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi