شناسه خبر : 52476
دوشنبه 07 فروردين 1396 , 10:16
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اداره موسسه اندوخته شاهد توسط فرزندان شهدا

شهیدخبر(شهیدنیوز): حجت الاسلام شهیدی در خصوص واگذاری مؤسسه اندوخته شاهد به فرزندان شهدا گفت:در گذشته به دلیل کوچک بودن فرزندان شاهد، اداره این مؤسسه بر عهده بنیاد شهید بوده اما اکنون که آن ها بزرگ شده اند در تلاش هستیم که اداره این نهاد را به فرزندان ایثارگر و شاهد واگذار کنیم.
  

حجت الاسلام و المسلمین محمد علی شهیدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار داشت: طی سال‌های گذشته از سهمیه موجود بنیاد شهید در وزارتخانه‌ها و سازمان‌های خصوصی استفاده شده و تعداد 34 هزار و 500 نفر در این سازمان‌ها مشغول به کار شده‌اند که در مجموع 60 هزار شغل در طول فعالیت دولت یازدهم ایجاد شده است.
 
وی در ادامه بیان داشت: طبق قوانین موجود تمام فرزندان شهدا که در دستگاه های اجرایی مشغول به فعالیت و دارای وضعیت قراردادی و پیمانی در هر اداره‌ای هستند، باید تبدیل به استخدام ثابت و رسمی شوند.

حجت الاسلام و المسلمین شهیدی با اشاره به نزدیک شدن به انتخابات و پرهیز از ایجاد شرایط سیاسی و جناحی در بنیاد شهید، تصریح کرد: در آستانه انتخابات همواره برخی بداخلاقی‌ها و توهین‌ها وجود دارد که باعث تخریب جامعه می‌شود و باید از آن‌ها دوری کرد، همچنین از سیاسی و جناحی شدن بنیاد شهید باید پرهیز کنیم تا آرامش برای ایثارگران حفظ شود. 

رئیس بنیاد شهید تأکید کرد: برخی از شبکه‌های مجازی به دنبال حاشیه سازی در بنیاد بوده و قصد دارند مشکلاتی را ایجاد کرده و این نهاد را وارد مسایل سیاسی کنند اما نباید اجازه این کار را به آن‌ها بدهیم.

وی در پایان در خصوص واگذاری مؤسسه اندوخته شاهد به فرزندان ایثارگر گفت: این مؤسسه با سرمایه اولیه در سال 62 به دستور حضرت امام خمینی(ره) با هدف تأمین زندگی و معیشت فرزندان شاهد تأسیس شد که فعالیت آن روز به روز توسعه پیدا کرده و امروز دارای 5 هلدینگ فعال است، همچنین در گذشته به دلیل کوچک بودن فرزندان شاهد و ایثارگر، اداره این مؤسسه  بر عهده بنیاد شهید بوده اما اکنون که آن ها بزرگ شده اند در تلاش هستیم که اداره این نهاد را به فرزندان ایثارگر و شاهد واگذار کنیم.

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi