شناسه خبر : 52486
پنجشنبه 10 فروردين 1396 , 09:35
اشتراک گذاری در :
عکس روز

رهبر عزیزم، نگذارید خون پدران شهید ما پایمال شود!

رهبر عزیزم،من عزت الله بیرانوندی فرزند شهید "اسدالله بیرانوندی" هستم، کودکی هشت ساله بودم که درصبح سی ام تیرماه 1361با صدای گریه و زاری مادر و خواهران، برادران و اقوام و اهالی محل از خواب بیدار شدم و دیگر لازم به پرسیدن نبود! چون متوجه شدم کسی که چند وقت است منتظر آمدنش هستم دیگر برنمی گردد و من هم همراه با بقیه گریه کردم، نمیدانم چطور از آن روستا برای تشییع جنازه ی بابا به شهر پلدختر رفته بودم.

عزت الله بیرانوندی،فرزندشهید -

بسم الله الرحمن الرحیم و بسم رب الشهداء و الصدیقین.

محضر مبارک رهبر گرانقدر و فرزانه انقلاب"پدر عزیز و دوست داشتنی فرزندان شهدای ایران اسلامی" حضرت آیت الله خامنه ای دامت توفیقاته.

سلام علیکم.

رهبر عزیزم،من عزت الله بیرانوندی فرزند شهید "اسدالله بیرانوندی" هستم، کودکی هشت ساله بودم که درصبح سی ام تیرماه 1361با صدای گریه و زاری مادر و خواهران، برادران و اقوام و اهالی محل از خواب بیدار شدم و دیگر لازم به پرسیدن نبود! چون متوجه شدم کسی که چند وقت است منتظر آمدنش هستم دیگر برنمی گردد و من هم همراه با بقیه گریه کردم، نمیدانم چطور از آن روستا برای تشییع جنازه ی بابا به شهر پلدختر رفته بودم.

در آن روز چهار شهید والامقام تشییع شدند و من نمی دانستم بابای همیشه مهربان من داخل کدام تابوت است!، من در تشییع جنازه بابا گم شده بودم و در انبوه جمعیت به دنبال هرتابوتی می دویدم و بابا را صدا میزدم، ولی افسوس که بابای همیشه خوبم را برای همیشه از دست دادم و دلشکسته و غمگین در غم از دست دادن بابا روزها را سپری میکردم. آن روزها بدلیل از دست دادن بابای مهربانم، خیلی بر من تلخ میگذشت.

بچه بودم و شرایط سنی ام ایجاب میکرد همیشه دلم هوای بودن درکنار و آغوش بابا را داشته باشد.

اعتراف میکنم دلم برای گفتن لغت "بابا "تنگ می شد،ولی بهر حال آن ایام گذشت، بزرگتر که شدم متوجه هدف والای پدر شدم که به ندای معمار کبیر انقلاب امام خمینی (رض) همراه با همرزمانش لبیک گفتند و در آن راه مقدس بشهادت رسیدند، بنابراین با عزمی راسخ به امام و شهدا و روح پدر قول دادم که همیشه در مسیر امام و شهدا حرکت کنم و بعد از رحلت رهبرمان امام خمینی (رض) با وجود پدری عزیز و مهربان چون شما تحمل درد و غصه برایم آسان گردیده است.

تلخی فقدان پدر برایم قابل تحمل بود چون به وجود پدری چون شما امیدوار بودم و هستم و برای ادامه راه انقلاب و حفظ نظام این جانفشانی ها را ارزش دانسته و تاکنون نیز بر آن عهد و پیمان خود با امام و شهدا و رهبرم مانده ام و می مانم.

پدر مهربان، در چند روز گذشته شاهد برخوردی با خود شده ام که در این شهر جایی برای درد دل ندیدم و تصمیم گرفتم با شما رهبر خوبم درد دل کنم. الان دیگر آن کودک هشت ساله ی سال 1361 نیستم. با عشق و علاقه به راه امام و شهدا و آرمانهای انقلاب و گوش به منویات رهبرم آیت الله خامنه ای بزرگ شدم،در پلدختر لرستان معلم هستم و همچنین در مقطع دکترا درس میخوانم.

رهبر عزیزم،در چند روز گذشته برای تشکیل هیئت اجرایی انتخابات شورای شهر پلدختر از سوی سرپرست فرمانداری پلدختر اسم بنده نیز در لیست معتمدین شهر قرار گرفت ولی توسط هیئت نظارت بر انتخابات شوراها در پلدختر نام اینجانب حذف شد یا بعبارتی به اینجانب به عنوان معتمد برای حضور در جلسه ی تشکیل هیئت اجرایی انتخابات شورای شهر پلدختر اعتماد نکردند وتحمل این رفتار تلخ آقایان برای خودم و دیگر ایثارگران شهرستان سخت است.

رهبرا این افراد که اقدام به حذف فرزندان شهدا در پلدختر می کنند به دنبال چه هدفی هستند؟

رهبر خوبم، نگذارید نام و خون پدران ما توسط اینطور افرادی پایمال شود. رهبر عزیزم، ای حامی و پناهگاه فرزندان شهدا، دستور فرمائید بررسی شود کسانی که اقدام به رد صلاحیت فرزند شهید در پلدختر کرده اند چه کسانی را تایید صلاحیت کرده اند و برخی از آن افراد تایید شده در چه جایگاه اجتماعی هستند که بعنوان معتمد شهر تایید صلاحیت شده اند؟

می خواهم کسانی که نام مرا از لیست معتمدین شهر حذف کرده اند شفاف پاسخ بدهند که: آیا منِ فرزندِ شهید معتاد بوده ام؟ آیا منافق بوده ام؟ آیا قاچاقچی بوده ام یا فساد اخلاقی داشته ام؟ آیا فساد مالی داشته ام؟

رهبر عزیزم،از آنجایی که تکریم خانواده شهدا و ایثارگران و فرزندان شاهد همواره مورد تاکیدات معظم له بوده و این قشر بعنوان اقیانوس انقلاب ملت در بهمن 1357 و هشت سال جنگ تحمیلی می باشند، هیچ خواسته ای جز تداوم انقلاب و حمایت از ولی فقیه بعنوان رکن رکین نظام جمهوری اسلامی و حفظ خون شهدا نداشته وندارند، این حقیر بر آن شدم تا دلگویه خود را با پدر فاضل و فرزانه ما فرزندان شهدا بیان دارم و امیدوارم با راهنماییهای پدرانه معظم له افرادی که بخاطر مقاصد و اهداف دنیوی خود در صدد حذف ایثارگران هستند به خود آیند و در مسیر راه امام و شهدا و رهبر فرزانه انقلاب قرار بگیرند.

رهبرا،همچنان بعنوان قطره ای از اقیانوس بیکران ملت در راستای منویات معظم له حرکت خواهیم کرد و خرسندیم که مفتخر به داشتن رهبری حکیم و فاضل هستیم و بر این افتخار بر خود می بالیم.

ارادتمند و مشتاق دیدار معظم له

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
رهبرعزیزمان سلام
پست زیر در همین سایت فاش نیوز..با عنوان تلخ گویه با رئیس جمهور ،، سخن و شکایت ما از حسن فریدون و اطرافیانش میباشد.
لطفا با ایشان برخورد بفرمائید.


http://fashnews.ir/fa/news-details/52350/
خاک بر سر اون سازمان و دستگاهی که خائن به فداکاری های شهدای مملکتش هست اقای بیرانوند نگران نباش عن قریب همین آقایان در محضر خدا حاضر شوند واز حسرت و پشیمانی فریاد زنند یالیتنی کنت ترابا اون روز نزدیکه.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi