شناسه خبر : 52487
سه شنبه 15 فروردين 1396 , 11:26
اشتراک گذاری در :
عکس روز

به کاندیدای حامی ولایت و مردم رای دهیم

سال 1395 با تمامی ناملایمات وسختیهای اقتصادی و رکود به پایان رسید، در حالی که دولتیان خود را موفقترین دولت می دانند خوشحالند و اعلام می دارند در تمام سالهای عمر انقلاب این دولت تورم را به زیر 10 درصد رسانده

معلم جانباز - با تبریک سال نو خدمت تمامی هموطنان بخصوص ایثارگران وکارکنان فاش نیوز.

سال 1395 با تمامی ناملایمات وسختیهای اقتصادی و رکود به پایان رسید، در حالی که دولتیان خود را موفقترین دولت می دانند خوشحالند و اعلام می دارند در تمام سالهای عمر انقلاب این دولت تورم را به زیر 10 درصد رسانده و والان 4سال است که نوید می دهند امسال سال شکوفائی اقتصادی ورونق است و آمار و ارقامی که جناب رئیس جمهور محترم عنوان می کنند شگفت انگیز و  مستحق پاداشی بزرگ بدانیم.

در 3سال گذشته در هر خانواده یک نفر تحصیل کرده بیکار وجود داشت و الان این آمار به 3نفر در هر خانوار رسیده است! درسه سال گذشته منِ بازنشسته قادر به پرداخت اقساط بانک بودم، ولی امسال حقوقم کفاف زندگی را هم نمیدهد! و دلایل مختلف دیگر...در 3سال گذشته ارزاق عمومی با قیمتهای مناسب قابل تامین بود ولی الان دیگر از برنج ایرانی و.....

دولت از خود و عملکردش راضی است ولی مردم رضایت را در زندگی خود احساس نمی کنند و به شدت ناراضی و به نظر میرسد که مشاوران رئیس جمهوری از خیابانهای زعفرانیه وجردن تهران که محل زندگیشان است آمار تهیه می کنند!

جناب روحانی عزیزشاید تورم و بیکاری در بالاشهر به چشم نیاید ولی درپایین شهرها آهنگی دیگر در جریان است. از اعتیاد، فقر طلاق و معضلات اجتماعی و فرهنگی گرفته تا زندگی های سست و ناپایدار و افزایش  فرزندان طلاق و ...که سرچشمه همه اینها همان تورم و رکود و بیکاری است که متاسفانه شما آن را نقطه مثبت خود می دانید!.

الان که وقت انتخابات است شاهد شعارهای جذاب و دهن پرکن هستیم.

تجربه ثابت کرده جناحهای سیاسی وباندی برای خودشان کارآمد هستند و دردی از رنجهای مردم را معالجه نمی کنند.

برادران عزیزم، چه اتفاقی افتاده که برخی از مسئولین حکومت به اشرافی گری و ویژه خواری سوق پیدا کرده و خبری از عدالت علوی نیست ؟

چرا عده ای خاص ازحقوق چند میلیون تومانی و منازل آن چنانی برخوردارند و درآمد یک ساعتشان برابری می کند با یک ماه حقوق یک بازنشسته فرهنگی جامعه؟!

دوستان محترم اگر در انتخابات بی تفاوت باشیم چند صباحی بیشترطول نمی کشد که غرب گریان اشرافی و سکولار، جشن پایان عقاید دینی ما را می گیرند. پس ما رزمندگان و جانبازان وخانواده معزز شهدا محکم و استوار گوش به فرمان امام مان باشیم. فکورانه در انتخابات شرکت کنیم و از بین کاندیداها، به آنکه بیشترین اعتقاد و ایمان به ولایت فقیه و راه شهدا دارد رای دهیم و دشمنان نفوذی داخلی را مایوس کنیم. و ثابت کنیم این نظام، اسلامی ودینی است و اسلامی ودینی هم خواهد ماند.

ما با تفکر بسیجی ویاد شهدا و جانبازانِ غیور زنده ایم و لحظه ای از پای نخواهیم نشت تا این نظام اسلامی را به انقلاب امام عصر پیوند بزنیم.

ضمن اینکه دست آوردها را حفظ میکنیم کسی در راس کار باشد که تمام مردم را ببیند و مشکلات اقتصادی را بر اساس اقتصاد مقاومتی پیش ببرد و چشم از آنطرف آب بربندد و متمرکز بر قدرت و توانائی فرزندان ایران باشد.

در این روزهای ابتدائی سال 96 دعا می کنیم عمر پربرکت مولایمان امام خامنه مستدام و افزون باشد. سلامتی وعافیت همراه معظم له باشد.

یاد شهدا را نیز گرامی و دست و پای پدران ومادران شهدا را می بوسیم وتقاضای سلامتی داریم از خداوند متعال برای جانبازان غیور در بستر های بیماری.

خداوندا ما را با ولایت زنده بدارد و مرگ ما را هم در راستای تحقق اهداف ولایت قراردهد...  آمین

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
...

برجام امضاء شد و دولت محترم می گوید :

باید تورم گرانی دلار را بپذیریم ؟!

یعنی نه تنها ارزانی نمی شود که باید منتظر تورم و گرانی شدید باشیم ؟!

یعنی اگر برجام را امضاء نمی کردیم برای اقتصاد و برای جیب مردم و برای امنیت کشور بهتر بود ؟!

چرا برجام را امضاء کردیم و مملکت را به تطر انداختیم خدا می داند ؟!

البته مردم هم می دانند : دلارها در صرافی آقا تجمیع شده ؟!

و اینکه دولت محترم می گوید باید یارانه قطع شود ؟!

اینجاست که دولت محترم کم می آورد و یک دوره ای می شود ؟!

زیرا کاندید جدید می گوید یارانه را ۲۵۰ هزار تومان می دهید ؟!

و می دهد و خوب است که بدهد چون تنها پولی است که از نفت به

جیب مردم می رود و فقر را ریشه کن می کند ؟!

و مخالفین این طرح ؛

اشراف و رانت خواران و نجومی بگیران و دلار فروشان هستند ؟!

و مرتضی خاکپور می گوید به همه رزمندگان و به همه جانبازان :

۱۰۰ متر جا می دهد که برای خودشان خانه رایگان بسازند ؟!

اگر ایثارگران مخالفت نکنند ؟!

یعنی این مملکت وفور حقوق و مسکن است ؟!
...
♦زن و مرد جوانی به محله جدیدی اسبا‌ب‌کشی کردند. روز بعد ضمن صرف صبحانه، زن متوجه شد که همسایه‌اش درحال آویزان کردن رخت‌های شسته است و گفت:«لباسها چندان تمیز نیست. انگار نمی داند چطور لباس بشوید. احتمالآ باید پودر لباس‌شویی بهتری بخرد.»
همسرش نگاهی کرد اما چیزی نگفت. هر بار که زن همسایه لباس‌های شسته‌اش را برای خشک شدن آویزان می‌کرد زن جوان همان حرف را تکرار می‌کرد تا اینکه حدود یک ماه بعد، روزی از دیدن لباس‌های تمیز روی بند رخت تعجب کرد و به همسرش گفت: «یاد گرفته چطور لباس بشوید. مانده‌ام که چه کسی درست لباس شستن را یادش داده!
مرد پاسخ داد: «من امروز صبح زود بیدار شدم و پنجره‌هایمان را تمیز کردم!
وقتی که رفتار دیگران را مشاهده می‌کنیم، آنچه می‌بینیم به درجه شفافیت پنجره‌ای که از آن مشغول نگاه کردن هستیم بستگی دارد. قبل از هرگونه انتقادی، بد نیست توجه کنیم به اینکه خود در آن لحظه چه ذهنیتی داریم و از خودمان بپرسیم آیا آمادگی آن را داریم که به‌ جای قضاوت کردن فردی که می‌بینیم در پی دیدن جنبه‌های مثبت او باشیم؟

...

این روزهای عید می توانستی

هم پنجره را بشوری

هم قلبت را

هم چشمت را

هم وجدان و ادب را

هم دستت را

؟!

تنها رئیس جمهور ولایی از نظر شما همون اقای احمدی نژاد بود که بصیرتش را نشان داد وبا ثبت نام حتی به حرف رهبر هم گوش نداد کسی که خود را به خواب زده بیدار نمیشود انقدر ولایی ولایی نکنید چون هرکه امده برای ما کاری نکرده جانباز ورزمنده باید به درد خود بسوزند
برادر جانباز معلم تمام اشکالاتی را که شما گفتید باعث و بانی ان رئیس جمهور احمدی نژاد می باشد و این را هم بنده اضافه کنم دوسال اخر ریاست جمهوری ایشان هر ماه حداقل 10درصد قیمت اپارتمان گران می شد با حذف یارانه ها اجناس 10 برابر شد ولی حقوقها فقط دو برابر شد خراب کردن یک ساختمان در چند ساعت مقدور است ولی ساختن ان سالها طول می کشد بنده نه به احمدی نژاد رای دادم نه به روحانی چون بنده اعتقادم این است که وقتی ما ولایت داریم دیگر نیازی به انتخابات نداریم چرا باید وقت و پول مردم را به هدر داد ولایت با علم خاصی که دارد می تواند یک نفر مدیر صالح را انتخاب کند و مردم هم زندگی خودشان را بگذرانن و مسئول ناکارامدیها و اختلاس ها معلوم باشد الان هیچ کس خودش را مسئول همین اشکالاتی را که شما گفتید نمی داند ملت باید چه کسی را مقصر بداند.خواهشا در قضاوت انصاف داشته باشید.
برادرانی که منفی دادید بنده مطلب خودم را نوشتم لطفا شما هم بجای فقط منفی دادن اعتراض خودتان را با درج پاسخ بنویسید و بگوئید کجای حرف بنده دروغ بوده یا عقلانی نبوده قبل از برداشتن سوبسیدها بنده مغز گردو می خریدم کیلویی پنج هزار تومان و حقوقم پانصد هزار تومان بود بعد از برداشتن سوبسیدها مغز گردو شد کیلویی پنجاه هزار تومان و حقوقم شد یک میلیون تومان و الی اخر
سلام دوست عزیزم جناب جانباز عزیز کشور ما هر دوسال انتخابات دارد کشورهای بیگانه اعتراض حقوق بشر را دارند اگر انتخاب رئیس جمهوری بدون رای گیری وتوسط رهبری انجام گیرد که بوق های استکباری اسمان را به زمین می اورند دوست عزیزم حداقل معیشت وکار وشغل ورفا اجتماعی وظیفه دولتیان است شما کارهای انجام گرفته در دولت 9 و10 را با دولت 11 مقایسه بفرمائید وبدون لحاظ نمودن تفکر جناحی خواهید دید مردم محروم روستاها از نظر مسکن و......در دولت قبل تقریبا وضعیت خوبی پیدا کردند اما الان چه سری به روستا ها بزنیم ونظر مردم کم سواد را بپرسیم دولت اشرافی ودولت محروم گرا را تشخیص میدهیم
برادر جانباز معلم الان هم به دلیل انتصابی بودن اعضای شورای نگهبان قدرتهای خارجی انتخابات ما را دمکراتیک نمی دانند اگر ما اعتقاد داریم ولایت فقیه همان ولایت رسولخدا(ص) می باشد و فقیه همان اختیارات رسولخدا(ص) را دارد حرف خارجیها نباید برایمان مهم باشد و دولت نهم و دهم برای ایران فاجعه بود بنده هم شهری و هم روستایی را از نزدیک می شناسم اینکه یک خانواده پنج نفره روستایی در ماه 200 هزار تومان یارانه بگیرد دلیل درستی کار دولت نیست ، ماهی به مردم دادن درست نیست ماهی گرفتن را به مردم باید یاد داد پولهای اختلاسی و رانتی اقتصاد را فلج کرده و چه کسی باید این افراد را مجازات کند؟
پیغمبر(ص) فرمود: خدا به بندگانش چیزى بهتر از عقل نبخشیده است، زیرا خوابیدن عاقل از شب بیدارى جاهل بهتر است و در منزل بودن عاقل از مسافرت جاهل (به سوى حج و جهاد) بهتر است و خدا پیغمبر و رسول را جز براى تکمیل عقل مبعوث نسازد وعقل او برتر از عقول تمام امتش باشد و آنچه پیغمبر در خاطر دارد، از اجتهاد مجتهدین بالاتر است و تا بنده ‏اى واجبات را به عقل خود در نیابد آنها رإ انجام نداده است ، همه عابدان در فضیلت عبادتشان بپاى عاقل نرسند. عقلا همان صاحبان خردند که درباره ایشان فرموده: تنها صاحبان خرد اندرز می‏گیرند. (کافی ج۱ص۱۴ش۱۱)
ر هفته‌های اخیر به شکل کاملاً مشهودی تاکتیک ناامید کردن مردم از اصلاح امور و وضعیت کشور با ایده کاستن از سبد رأی رئیس جمهور فعلی قدرت گرفته، غافل از اینکه کاسته شدن از این سبد رأی در واقع کاسته شدن از مشارکت و امید مردم به مسیر انتخابات جمهوری اسلامی نیز خواهد بود. به عبارت دیگر مشخص است که رأی‌دهندگان خارج شده از سبد رأی رئیس جمهورنه‌تنها به سبد رأی طرف مقابل او نمی‌پیوندند بلکه به شکل حداکثری از سبد کل رأی‌دهندگان انتخابات خارج می‌شوند و بعید است که طراحان حملات اخیر نسبت به این واقعیت بی‌اطلاع باشند.

خوشبختانه مسئولان ارشد قضایی در سخنان دیروز خود نسبت به رفتارهایی که منجر به تخریب بی‌پایه طرف مقابل می‌شود، هشدارهای لازم را داده‌اند و امید این است که برای رفع این نگرانی، اقدامی هم در عمل صورت بگیرد تا بدین ترتیب صحنه انتخابات ما صحنه نقد کارشناسی و منطقی و ایجاد زمینه افزایش امید برای مردم باشد، نه ناامید کردن جامعه.رئیس جمهور قبلی هم ولایی بود اقای معلم جانباز چه شد ؟

باسلام خدمت معلم جانبازالبته من مطمعن نیستم که فاش نیوزاین مطلب راچاپ کندامامی نویسم برادرعزیزطی این 38سال کدامیک ازاین مسولیین که درمجلس ودولت آمدنندبظاهرمومن وانقلابی نبودنندمگراحمدی نژادموردتائیدرهبری نبودولی چکارکردبرای این کشورومردم یامابایدخودمان رابخواب بزنیم هربلائی رکشوروانقلاب واسلام ومردم آوردنندبیاورنندوماهم بله قربان گوباشیم تااینکه موریانه ازداخل نظام وکشوررانابودکند یا باید پای کار ایستاده وخواستاراجرای قوانیین اسلامی باشیم اگرطرف درهرپست ومقامی هست مرتکب خلاف شده بایدمحاکمه بشوداگرهم شایعه ودروغ هست بایدثابت بشودهرزمانیکه انتخابات نزدیک میشودباشیوه های مختلف ازقول ووعیدداددن واستفاده ازکلمات احساساتی ومردم راباجملات اینکه دشمن منتظرتفرقه ووووووهست وبایدنلت ایران درپای صندوق رای مشتی محکم به دهان دشمن بزنندووووخداوکیلی پس کی نوبت این قشرسیاسیون وروحانیون ومسولیین هست جمعیت ایران طی این 38سال 2برابرکمی بیشارشده شمایک امتیازیک حسن خوب طی این 38سال نام ببریدکه رشدکرده باشدازخالی شدن مساجدگرفته تااعتیاد ومواد مخدر وقاچاق وطلاق وعدم اعتمادوکلاهبرداری وازهمه بدتراختلاس ورانتخواری دولتی ومعوقات بانکی وابستگان به دولت ومجلس وغیره آقای معلم مردم ایران راه دیگری ندارنندفقط این ملت تاپای صندوق آمدنندارزش دارنندفقط بخاطرتبلیغات اگررای هم ندهندمهم نیست وهرشخصی هم که البته نوبتی شده بین احزاب که هربارازکدام حزب بشودریس جمهورفعلاکه نسل مانسل سوخته هست خداراشکرکه رهبری آگاه وسالم داریم و ان شالله سالیان سال خداوندبه ایشان سلامتی بدهد
کاملا با نوشته شما موافقم تا جناح بازی باند بازی باشد همینه یک تعمل در استخدامها دولتی متوجه خواهید شد فرزندان چه کسانی استخدامند نماینده اسبق شهرما کلیه برادر زاده خواهرزاده واقوام نزدیکش را در سه سوت استخدام کرده ولی فرزندان حقیر بالاترین مدرک دارند هرسه نفرشان بیکارند مانند من بسیارند هر جناحی سر کار بیاید ویا هر نماینده مجلس برود برای خودش واطرافیانش کار میکند ونیازهای جناح مورد حمایتش را براورده میکند وسر ما که پای صندوق ها هستیم همیشه بیکلاه است من حمایتی از هیچ کس ندارم چه احمدی نژاد
وچه جناب روحانی بلکه از مشکلات گریبانگیر جامعه وخانواده ها گلایه مندم چرا که شعارهای انتخاباتی جامه عمل پوشانده نمیشود وهرسال بدتر از سال قبل میشود
کاش این سایت به اغراض جناحی وباندی آلوده نمیشد. رییس جمهوری را که دولتش کشور را از تحریم وجنگ نجات داد (به اعتراف دوچهره اصولگرا یعنی دکتر ولایتی که مشاور رهبری است ومحمدرضا باهنر که از لیدرهای اصولگراست)چگونه تخریب وتضعیف میکنند.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi