شناسه خبر : 52495
سه شنبه 08 فروردين 1396 , 11:06
اشتراک گذاری در :
عکس روز

فرزند جانبازی که با شهادت از میان ما پر گشود

شهیدخبر(شهیدنیوز): پیام تسلیت مجتبی غلامی مدیر عامل مجمع ملی فرزندان جانباز سراسر کشور در پی شهادت فرزند جانباز و شهید مدافع حرم حسین معز غلامی ، متن پیام به شرح ذیل می باشد :

فرزند جانبازی که با شهادت از میان ما پر گشود

 
  

انالله و انا الیه راجعون
زنده واقعی شهداء هستند
شهادت هنر مردان خداست؛ کسانی که جان خود را در راه معبود خویش هدیه می‌کنند. شهدا نماد ایثار و فداکاری‌اند و نزد پروردگار متعال بالاترین درجات را داشته و روزی می‌خورند.
شهدای مدافع حرم مظهر عزت و سرافرازی دین اسلام و شاگردان حقیقی مکتب اهل بیت (ع) هستند و همه ما باید قدردان رشادت آفرینی این عزیزان در دفاع از ارزش های اسلامی باشیم.
امروز مدافعان حریم امامت و ولایت، شجاعانه و عاشقانه، با بذل جان خویش از حرم مطهر حضرت زینب(س) دفاع می‌نمایند و با شهادت برگ زرین دیگری از حدیث عشق و تبعیت از مولا و سرور خود رقم می‌زنند.
شهادت فرزند معزز جانباز شهید بزرگوار جناب آقای کربلایی حسین معز غلامی که در دفاع از حرم اهل بیت(ع)، جانش را فدا کرد، به حضرت بقیه الله الاعظم، رهبر معظم جمهوری اسلامی ایران، خانواده محترم آن شهید سرافراز، به ویژه جامعه بزرگ ایثارگری، تبریک و تسلیت عرض می کنم.
از خداوند رحمان علو درجات برای آن شهید بزرگوار و صبر و اجر جزیل برای خانواده گرامی شان مسئلت می نمایم.

ایمان راسخ و اراده آهنین در جهاد فی سبیل الله و حماسه و ایثار و شجاعت مثال زدنی این شهید بزرگوار از او اسطوره و رزمنده ای قهرمان ساخته بود که در رشادت و شجاعت و مهارت، همواره زبانزد عام و خاص بود و حماسه‌های زیادی را در مدت مستشاری در بسیج مردمی و دفاع از حرم آل الله در سوریه ازخود به یادگار گذاشته و جان خود را در این راه  تقدیم نمود.

حسین جان شهادتت مبارک

 

مجتبی غلامی

مدیر عامل مجمع ملی فرزندان جانباز سراسر کشور

 

اینستاگرام
شهید سعید است وشهادت سعادت
شهدا شرمنده ایم
التماس دعا
مسئولین شرمنده شما چرا برادر؟
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi