شناسه خبر : 52497
سه شنبه 08 فروردين 1396 , 11:28
اشتراک گذاری در :
عکس روز

راهیان نور تجلی گاه و میعادگاه شهدا

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در یادمان دهلاویه: راویان باید واقعیت ها را بدون هیچ کم و کاستی به زائران منتقل کنند .
راهیان نور تجلی گاه و میعادگاه شهدابه گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارتش، امیر سرلشکر عطاالله صالحی افزود:حضرت آقا در فرمایشات گوهر بار خود راهیان نور و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را یک فناوری خوانده اند، به همین جهت دست اندرکاران راهیان نور باید از این کلام ارزشمند حضرت آقا ، الگو بگیرند و در برنامه ها و فعالیت های یادمان ها و نمایشگاه های راهیان نور استفاده کنند.
فرمانده کل ارتش در تمجید از حضور گسترده مردم در راهیان نور افزود: ملت فهیم ، آگاه و با بصیرت ما در همه عرصه ها با حضور گسترده و پرشور خود ثابت کرده اند که راه شهدا و ایثارگران را ادامه خواهند داد و قدردان خون شهدا هستند و همچنین در هر شرایطی پشتیبان ولایت فقیه بوده و همگام با رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه ای (حفظه الله تعالی ) خواهند بود .
وی خاطر نشان کرد: مردم و بویژه جوانان با حضور خود در این سرزمین یاد و خاطره و رشادت های رزمندگان 8 سال دفاع مقدس را زنده نگه می دارند و کسانی که شهدا را درک کنند مسیر، هدف و راه انها را طی خواهند کرد.
فرمانده کل ارتش در بخش دیگری از سخنانش راهیان نور را تجلی گاه و میعادگاه شهدا دانست و اظهار کرد: برنامه ها ، فعالیت ها و نمایشگاههایی که در این یادمان ها و ایستگاه ها بر پا می شود باید با مضمون و رنگ بوی شهدا باشد و وقتی که زائرین به این مکان های مقدس وارد می شوند رنگ معنویت به خود بگیرند .
امیر سر لشکر عطا الله صالحی در پایان به نقش راویان در یادمان ها پرداخت و تاکید کرد : راویان باید در خصوص رویدادهای دوران دفاع مقدس مطالعه عمیق داشته باشند و یا کسانی باشند که خود در آن دوران در این مناطق حضور داشته و از گنجینه گرانبهای خاطرات و مشاهدات خود روایت گری کنند ؛ راویان باید واقعیت ها را بدون هیچ کم و کاستی به زایرین منتقل کنند . 
امیر سرلشکر صالحی با حضور در منطقه عملیاتی جنوب غرب کشور و یادمان ها و ایستگاههای فتح المبین ، میشداغ ، چزابه ، دهلاویه، رمضان، مزار شهدای هویزه با رزمندگان و راویان دیدار کرد.
فرمانده کل ارتش در ادامه از گردان 111 تیپ 184 خرم آباد مستقر در منطقه کوشک و طلاییه بازدید کرد و با تاکید بر حفظ و ارتقای آمادگی رزمی کارکنان با تبریک سال نو با کارکنان وظیفه دیدار و از رزمندگان و کارکنان پایور و سرباز این گردان قدردانی کرد.
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi