شناسه خبر : 52502
سه شنبه 08 فروردين 1396 , 19:41
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اربعین جانباز شهید بیگدلی برگزار می شود

اربعین جانباز شهید علی بیگدلی از جانبازان آسایشگاه حضرت امام خمینی روز پنجشنبه در ماهدشت کرج برگزار می گردد.

فاش نیوز -  اربعین جانباز شهید علی بیگدلی از جانبازان آسایشگاه حضرت امام خمینی روز پنجشنبه در ماهدشت کرج برگزار می گردد.

بر پایه این گزارش، مراسم چهلمین روز شهادت جانباز سرافراز علی بیگدلی روز پنجشنبه 10/1/96 درحسینیه حضرت علی اصغر ماهدشت کرج برگزار می شود.

این مراسم ازساعت 10صبح الی 12 روز پنجشنبه در ماهدش کرج، خیابان شهید بهشتی، انتهای بلوار عموزاده، حسینیه حضرت علی اصغر برگزار خواهد شد و سپس از حاضران به صرف ناهار پذیرایی به عمل خواهد آمد.

گفتنی است جانباز شهید علی بیگدلی سال 1342 در خدابنده زنجان متولد شد. او از سربازان غیور ارتش جمهوری اسلامی ایران بود که پس ار مدت ها نبرد در جبهه های دفاع مقدس، سال  1361 از ناحیه گردن قطع نخاع شد.

34 سال تخت بیمارستان، ویلچر و جراحت های پس از جنگ تحمیلی را صبوری کرد تا سرانجام پس از یک جراحی ناموفق و یک ماه بستری شدن در بخش ICU بیمارستان ساسان تهران، دعوت حق را لبیک گفت و به دوستان شهیدش پیوست و پیکر مطهرش در قطعه 53 بهشت زهرا (س) به خاک سپرده شد.

 

کد خبرنگار: 19
اینستاگرام
روحش شاد ویادش در خاطره ها مستدام ....
متاسفانه
در هفته شاهد رفتن حداقل یکی دو جانباز به دیار باقی در سن میان سالی هستیم
بعضی را فاش نیوز تیتر میکند
وبعضی را با نصب اعلامیه فوت روی در دیوار بنیاد درسراسر کشور وبعضی را روی در دیوار های گوشه گوشه کوچه وخیابانهای شهرها وروستاهای کشور ،شاهد میباشیم
این سرانجام بزرگ مردانی است، با دغدغه هایی کمر شکن که هیچوقت مسئولین نخواستند ودوست نداشتند راه حلی برای اسایش ایشان در نظر بگیرند
جانبازان در غریبانه ترین شکل و فارغ از سختیهایی که به اجبار بهشان تحمیل شد
با صورتی خندان ولی دلی پرخون از این دنیای فانی رخت بربسته ویکی یکی به دیدار معبود شتافته
ایا مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران میتوانند زمانی که وقت خودشان هم پر شد و میهمان حضرت اجل گشته در دیار باقی باز به ترفند های فریب کارانه از زیر مسئولیت این دنیای وا نفسا شانه خالی کنند ؟

نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi