شناسه خبر : 52513
پنجشنبه 10 فروردين 1396 , 10:14
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تشییع پیکر مرحوم «حجت الاسلام علی بابایی» در پلدختر

پیکر مرحوم «حجت الاسلام علی بابایی» در پلدختر تشییع شد

عنوان

سرویس سیاسی - پیکر مرحوم حجت الاسلام علی بابایی موسس حوزه علمیه شهرستان پلدختر عصر چهارشنبه بر روی دستان مردم قدرشناس این شهرستان تشییع شد.

به گزارش فانوس به نقل از مهر، پیکر حجت الاسلام و المسلمین علی بابایی روحانی مبارز و انقلابی و موسس حوزه علمیه پلدختر عصر چهارشنبه در میان حزن و اندوه مردم ولایتمدار پلدختر از میدان شهید بهشتی این شهر تا مسجد اعظم بر روی دستان مردم قدرشناس پلدختری تشییع و در این مسجد به خاک سپرده شد.

آیت الله احمد مبلغی نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری نماز میت را بر پیکر آن مرحوم اقامه کرد.

در این مراسم علاوه بر آیت الله مبلغی نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری، نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی، فرمانداران شهرستان های پلدختر، رومشکان و دوره چگنی، جمع کثیری از مسئولان شهرستان پلدختر، فرماندهان نظامی و انتظامی، روحانیون، خانواده شهدا و جانبازان و اقشار مختلف مردم حضور داشتند.

مراسم ترحیم حجت الاسلام والمسلمین علی بابایی صبح پنج شنبه ۱۰ فروردین ماه ساعت ۸:۳۰ دقیقه تا ۱۱ و بعدازظهر از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در مسجد اعظم شهر پلدختر برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش، حجت الاسلام علی بابایی در سال ۱۳۱۲ شمسی در پلدختر متولد و روز دوشنبه هفتم فروردین ماه جاری در سن ۸۲ سالگی به علت عارضه قلبی و ریوی پس از تحمل مدت ها بیماری در یکی از بیمارستان های تهران دار فانی را وداع گفت.

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi