شناسه خبر : 52531
دوشنبه 14 فروردين 1396 , 12:14
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نگذارید خون شهدا پایمال شود

دفاع از حرم اهل‌بیت(ع) در حقیقت دفاع از اسلام است همچنان که امام بزرگوارمان درباره جنگ تحمیلی فرموده بودند که جنگ رژیم بعث عراق با جمهوری اسلامی ایران، جنگ بین دو کشور نیست بلکه همه اسلام در برابر همه کفر ایستاده است. امروز نیز کسانی که با تأسی از آیه «الذین امنوا و هاجروا و جاهدوا فی سبیل الله باموالهم و انفسهم اعظم درجه عند الله» از شهر و دیار خود هجرت می‌کنند و از حرم‌های اهل بیت(ع) در در عراق و سوریه در مقابل تعدّی دشمنان، دفاع می‌کنند؛ در حقیقت، مشمول همان فرمایش رهبر کبیر انقلاب خواهند بود.

بسیجی شهید «حسین معز غلامی» از جمله شهدای مدافع حرم اهل‌بیت(ع) است که در تاریخ 4 فروردین‌ماه سال‌جاری در منطقه «حما»‌ی سوریه توسط دشمن متخاصم به فیض شهادت نائل شد.

شهیدی که مدال نوکری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) را بر روی سینه داشت و همواره برای مصائب اهل‌بیت(ع) مداحی و نوحه‌خوانی می‌کرد.

در بخشی از وصیت‌نامه این شهید آمده است، تا می‌توانید برای ظهور حضرت حجت(عج) دعا کنید که بهترین دعاهاست. امر به معروف را فراموش نکنید و نگذارید خون شهدا پایمال شود.

در ادامه مشروح کامل وصیت‌نامه شهید «حسین معز غلامی» را خواهید خواند:

مراسم وداع با پیکر شهید دوشنبه 7 فروردین‌ماه 96 پس از نمار مغرب و عشا در مسجد قمر بنی‌هاشم (ع) واقع در اتوبان شهید ستاری، جنت‌‌آباد، فردوس غرب، چهارراه شقایق، سازمان برنامه جنوبی برگزار شد و روز سه‌شنبه نهم فروردین‌ماه ساعت 9 صبح پیکر مطهر این شهید والامقام بر روی دستان هم‌رزمان و مردم مؤمن از روبروی مسجد قمر بنی هاشم(ع) تشییع شد.
مراسم یادبود این شهید مدافع حرم نیز در روز چهارشنبه نهم فروردین‌ماه در همان مسجد برگزار شد.

منبع: تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi