شناسه خبر : 52544
دوشنبه 14 فروردين 1396 , 14:46
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دل زده و ناامید از مسئولان!

محسن ناطق- با کمال تاسف عده ای از مسئولان، بیت المال مسلمین را بانک بعدازظهر خودشان کردند و با استفاده سیاسی از قوانین مصوب کشور بجای خدمت به مردم به حزب و جناح متبوع و جیب شخصی خدمت کردند. آقای دکتر احمدی نژاد بودجه لازم برای اجرای کامل قانون جامع خدمت رسانی به ایثارگران را 6 هزار میلیارد تومن تخمین زد اما در سال 95 بودجه بنیاد بیش از 9 هزار میلیارد تومن بود که بدون احتساب درآمدهای تجاری بنیاد از بیت المال پرداخت شد اما بسیاری از خدمات بنیاد به ایثارگران حذف شدند و هیچگونه خدمتی به رزمندگان و جانبازان زیر 25 درصد تعلق نگرفته است. نتیجه شوکه کننده تحقیق و تفحص از بنیاد در مجلس جدید به دستور رییس مجلس از دستور خارج شد و جانبازان ارتشی با کسر درصد جانبازی در شورای پزشکی ارتش از هرگونه حقوقی بطور کلی محروم شدند.

 هیچ یک از مسئولان کشور حتی فرماندهان ارتش و سپاه در مقابل تجمع اعتراضی ایثارگران بویژه جانبازان محترم قطع نخاع پاسخگو نبودند در حالی که اکثریت نمایندگان مجلس عدم کارایی بنیاد و مشکلات ایثارگران را بطور مستقیم تاکید کردند.

 بودجه بدون حساب و کتاب بنیاد در حالیکه بخشی از گزارش های فساد شوکه کننده منتشر شد گویای علت فقدان خدمت رسانی به ایثارگران محترم است لذا هرچه قانون و مصوبه بنام ایثارگران صادر شود برای تخصیص بودجه های هزار میلیاردی بوده که محرومیت و مظلومیت ایثارگران را در کشور اسلامی به وسیله مدعیان دین و فرهنگ شهادت و تبلیغات انتخاباتی رقم زده است که اقشار عظیم ایثارگر را بطور کلی از مسئولان ناامید و دل زده و سرخورده و معترض و شاکی کرده است.

 

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
مهمترین اسیب اجتماعی همین بی تفاوتی مردم و مسئولین است .
بی تفاوتی را باید درمان کرد .
کمتر کسی می داند که جهالت یک بیماریست که آهسته آهسته تا مغز استخوان نفوذ می کند. یک بیماری در حال پیشرفت که دیگران بجای او درد میکشند. جاهل نمی داند که بیماریست. دقیقا مانند معتادی که ادعا می کند معتاد نیست اما عملکردش باعث رنجش دیگران است. چون درد نمی کشد به امید درمان هم نیست. ولی جهالت یک بیماری مسری خطرناک است. چون جاهل دیگران را هم به جهل می اندازد و معمولا عواقب جهلش گریبان بقیه را می گیرد. هنوز از ستاره بر دوشها انتظار داری به فکر جانباز باشند ؟خیلی از ما جانبازان که پست ومقام دارند از تجمع جمایت نکردند دنیای غریبی نیست منافع شخصی باد اورده ومیزهای انچنانی قدرت مرام ومعرفت سرش نمیشود
کلا ما جانبازان مظلوم زیر25 درصد بویژه جانبازان شیمیایی واعصاب وروان عامد وعالما توسط نمایندگان مجلس و مسوولین دولتی فراموش شده ایم !!!
فصل های پیش از اینم ابر داشت
بر کویرم ، برکویرم بارشی بی صبر داشت
اینک اما عده ای آتش شدند
بعد کوچ کوه ها آرش شدن
بعضی از آنها که خون نوشیده اند
حرص جنگ عشق را پوشیده اند
عده ای حسن القضی را دیده اند
عده ای را قصرها بلعیده اند
*****
بزدلانی که از حراص ابتر شدند
از بسیجی ها بسیجی تر شدند...
ماده 3 حقوق شهروندي در نظام اداري

حق برخورداری از کرامت انسانی و رفتار محترمانه و اسلامی
1- دستگاه های اجرایی در تمامی فعالیت های اطلاع رسانی، دعوت نامه ها، آگهی ها، ابلاغ ها و هشدارها باید از ادبیات محترمانه و غیر تحکم آمیز استفاده نمایند.
2- دستگاه های اجرایی مکلفند محیط ارائه خدمت، امکانات و تسهیلات مناسب و شرایط حاکی از احترام به مراجعین را فراهم نمایند.
3- در مکان های ورودی و خروجی دستگاه های اجرایی، رعایت حرمت مراجعین ضروری است و در موارد خاصی که بازرسی مراجعین ضرورت داشته باشد باید تا حد ممکن به جای بازرسی بدنی، از وسایل و تدابیر بازرسی نامحسوس و الکترونیکی استفاده شود.
4- دستگاه های اجرایی موظفند دلایل منع همراه داشتن وسایلی نظیر گوشی تلفن همراه و... به هنگام ورود به دستگاه را حسب ضرورت های قانونی اطلاع رسانی نمایند و برای امانت سپاری وسایل همراه مراجعین، مکان مطمئنی در نظر بگیرند به نحوی که دسترسی به آن نباید مراجعین را دچار مشقت کند یا هزینه ای را متوجه آنان نماید.
5- مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی باید در گفتار، رفتار و مکاتبات خود با مراجعین، ادب و نزاکت را رعایت و از به کار بردن الفاظ و عبارات عرفاً اهانت آمیز و غیرمحترمانه و یا انتساب هر گونه اتهام یا عناوین مجرمانه به آنها احتراز نمایند.
6- رفتار توأم با احترام متقابل میان کارکنان و مراجعین در هر شرایطی باید رعايت و کرامت انسانی آنان حفظ گردد.
سخنرانی اقای شهیدی در روز شهید دقیقا امار شهدا وجانبازان راارائه فرمودند ولی از بودجه تخصیصی بنیاد میگویدمحرمانه است نمیتوانم بگویم .
سلام اقای ناطق عزیزم اگر تمام فروش نفت بدهند به بنیاد چیزی دستگیر جانباز خانواده شهید نخواهد شد عزیزم هزاران بار گفتم برای هر جانباز یک کار مند استخدام کردند برای ان کار مند اتاق دفتر دادند صبح یک ساعت به بنیاد می اید بعد به اسم جلسه جن می شود چون می دانند جانبازان دیگر از بنیاد نا امید شدند مراجعه کننده کم هست به بنیاد کار مندان ازاد گزاشتند فقط حقوق مزایا و تشویقی به اسم فرهنگی ایران گردی با خانواده های خودشان می کنند و به ریش خانواده جانباز خانواده شهدا می خندند چه کنیم خوردن کار مندان بنیاد هم به اسم ما نوشته می شود که با سیلی صورت مان را سرخ نگه داشته ایم
احسن اين سرطاني است که چندين سال بنياد شهيد گرفتار ان شده و راه درماني هم ندارد بجز مرگ ....
درودبربرادرعزیزمان ناطق ...........احسنت برشمابزرگواراحسنت
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi