شناسه خبر : 52548
دوشنبه 14 فروردين 1396 , 16:43
اشتراک گذاری در :
عکس روز

انتقاد از بی توجهی مسئولان به مشکلات ایثارگران و چاره جویی برای اشتغال جوانان

در حالی که رهبر معظم انقلاب سال 96 را سال تولید و اشتغال نامگذاری کرده اند گویا هنوز برخی از مسئولان و دولتمردان بی توجه به این موضوع در سودای تحقق بخشیدن به رویاهای انتخاباتی خود هستند.

فاش نیوز- در حالی که رهبر معظم انقلاب سال 96 را سال تولید و اشتغال نامگذاری کرده اند گویا هنوز برخی از مسئولان و دولتمردان بی توجه به این موضوع در سودای تحقق بخشیدن به رویاهای انتخاباتی خود هستند.

به گزارش فاش نیوز، این موضوع را می توان از میان نوشته های دردمندانه قشر زجز کشیده و دلسوز داوران دفاع مقدس مشاهده کرد.

یدالله سابقی جانیاز سالخورده دفاع مقدس یکی از دلسوزان انقلاب در نامه ای به محضر رهبر انقلاب دغدغه های نسل خود و جوانان این مرز و بوم را مطرح کرده است.

محضر رهبر معظم نظام اسلامی و ولی امر مسلمین
با عرض سلام
به استحضار میرساند که بر خلاف شعارهای بنیاد و سپاه و ارتش و نیروهای مسلح نسبت به خانواده های بسیار محترم و معظم شهیدان و خصوصا جانبازان گرامی و مظلوم کشور(که حضرتعالی مستحضرید صاحبان اصلی انقلاب طبق فرمایش حضرت امام خمینی رحمه الله و فرمایشات شما می باشند و همه آبرو و عزت ایران اسلامی ما حاصل خدمات خالصانه و فی سبیل الله و دلاوریهای این بزرگواران است) متاسفانه در عمل توجهی نمی شود. به طور مثال رتبه و درجه شهیدان که باید همانند نظامیان در حال کار محاسبه شود، نمی شود.

همچنین برخلاف قوانین مصوب فرماندهی معظم کل قوا جانبازان عزیز ما در شرایط سخت ناشی از رنج و بیماری های جنگ ظالمانه 52 کشور بر علیه اسلام قرار دارند و درمان صحیحی هم نمی شوند و هر روز بیمارتر می شوند.

 یا اینکه از نظر معیشت و زندگی در عسرت و سختی جانکاهی قرار دارند و حتی به تجمع آنها هم در کمال بی عدالتی توجهی نمی شود و قطعا موارد به عرض شما نمی رسد و لی ان شاالله که این مکتوب مورد نظرتان واقع گردد.
هر چند هزاران هزار نامه به محضرتان ارسال شده است اما یقینا بی کفایتی مسئولان و عوامل بازرسی دفتر شما موجب شده است که نامه ها و شکوائیه ها در سایت فاش نیوز بماند و به استحضار شما ولی امر جامعه مسلمین نرسد.
مه نظر می رسد این دولت و دولت های قبل، (بجز دولت شما رهبر دلسوز و شهید رجایی والامقام) در حق همه محرومان و مستضعفین و نیز ایثارگران بی توجه و بی تفاوت بوده اند.
متاسفانه در مورد اجرای قوانین مصوب مجلس، فقط قوانینی که به نفع آقازادگان منحوس و وزیران میلیاردی و بعضا خائن است اجرایی شده است و مجلسی ها برجام را ناخوانده بدون توجه به توصیه های حضرتعالی آن را به تصویب رساندند.

 مدیران اختلاس گر و نجومی خوار که بابت اعمال شرمگینانه شان باید محاکمه شوند اما قانون برای مجازات آنها اجرا نمی شود، بله گویا آنها فراتر از قانون و اجرای سریع آن هستند!!!ولی آحاد مردم غیور ، اعم از خانواده های بسیار عزیز و معظم شهدا و جانبازان، خانواده های زحمتکش آنها، رزمندگان غیرتمند، محرومان و مستضعفان دردمند و جوانان تحصیلکرده، از اجرای حتی قوانین مصوب هم بی بهره اند و منفعتی که نمی برند هیچ هرروز به رنج شان توسط این قانونگذاران! و مجریان بی لیاقت افزوده می شود.
مثلا بر خلاف دستور شما ولی فقیه مسلمین، فرزند من با مدرک کارشناسی می خواهد به خدمت سربازی برود ولی بابت هزینه های ثبت پرونده درپلیس +10 و معاینات پزشکی چندثانیه ای تاکنون مبلغ 70هزار تومان پرداخته است و باید بابت هر برگه دیگری حدود هزارتومان دیگر هم پرداخت کند و فیس و افاده های کارکنان برای در انتظار گذاشتن بی خودی ارباب رجوع را تحمل کند.
متاسفانه برخی کرامت انسانی یک سرباز نخبه و تحصیل کرده و دیگر مراجعان صبور را رعایت نمی کنند و اگر یک جوان این پولها را نداشته باشد که بسیاری هم ندارند مبالغ را پرداخت کنند، سرباز فراری !! محسوب شده و بازداشت می شوند.
در هر صورت حضرت امام خامنه ای حکایت غریبی است.
این مسائل و مشابه آن که باعث دلسردی و بدبینی ملت بزرگ ایران می شود باید توسط مسئولین دفتر و رئیس بازرسی پیگیری و به عرض شما برسد.
در ضمن فرزندم محمدرضا  نیز جانباز شیمیایی و مجروح ترکش خمپاره 60 ،رزمنده دفاع مقدس، فرمانده گروهان گردان 409 لشکر41 ثارالله در سن18سالگی(دوران دبیرستان ) به جبهه اعزام،و دو فرزند دیگر من دارای مدرک دکترا و بیکار هستند.

یکی از فرزندانم نیز استاد حوزه ، مجتهد و در بیرجند است و سه فرزند دیگرم مهندس و با حداقل حقوق مشغول به کار هستند و سه تا از دخترهایم دبیر و نیزسه فرزند پسرم و اکثر جوانان فامیل و دیگر دلاورمردان روستای ما (طارق) بیکارند.
همچنین روستای 400نفره طارق،ده شهید، 17 جانباز، و 68رزمنده را در دوران دفاع مقدس تقدیم اسلام کرده است.


یدالله سابقی 78 ساله رزمنده و جانباز عملیات رمضان از مشهد مقدس

اینستاگرام
سلام / از دفتر بازرسي مقام معظم رهبري تقاضا داريم در مورد اجحاف به جانبازان زير 25درصد هم تحقيق و بررسي بفر مايند و ببينند که چه ظلمي در حق انها در اين سي سال شده و هنوز هم ادامه دارد جانبازاني که خانواده هايشان بخاطر مجروحيت موج گرفتگي متلاشي شده و بخاطر ندادن درصد بحقشان با 20 درصد در زير خط فقر زندگي ميکنند ...
نحوه ظالمانه درصد دهي در کمسيون بنياد بايد بطور کلي دگرگون شود و گرنه روزبروز اين فشارها به ايثارگران باعث بوجود امدن درامي تلخ در جامعه ايثارگر خواهد شد که ترميم ان به اين راحتي ها نباشد ...
والسلام عليکم برحمه الله و برکاه
بنام ایزد منان سلام علیکم احتراما معروض میدارم اینجانب جواد بینائیان کارمند آموزش وپرورش منطقه بسطام با کد ملی 4579634373 و کد پرسنلی 87203827 وش ش 2 تاریخ تولد 1344/01/01 در سال 66 به تربیت معلم رفته ودر سال 68 که سالروز درگذشت رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی به استخدام آموزش و پرورش استان سمنان منطقه بسطام در آمده بمدت 24/5 ماه حضور داوطلبانه قبل از استخدام در جبهه های جنگ تحمیلی با شرکت در عملیات های کربلای 4 و 5 و بیت المقدس دو حضور داشته ودر عملیات بیت المقدس دو پس از شروع عملیات توسط خمپاره 60 با سمت بیستم چی گردان قمربنی هاشم دامغان با فرماندهی عملیات حاج رجب بینائیان مجروح گشته ودر تمام اعضای بدنم ترکش می باشد دو سال پیش جهت کسورات سنوات بازنشستگی به کارگزینی اداره آموزش وپرورش مراجعه که مسئول کارگزینی فرمودند بازآی هر ماه حضور داوطلبانه در جبهه قبل از استخدام باید به صندوق بازنشستگی استان سمنان پول و اریز نمائید در صورتی که قانون خدمات جامع ایثارگران ماده 17 مرقوم داشته که باید آموزش وپرورش کسری صندوق بازنشستگی سهم مستخدم را بپردازد قربان بشم خدا را یک بام دو هوا را که بنده تعقل نموده دیدم دو سال ارزش شش میلیون پول ندارد با توجه به اثرات وخیم ترکش و همچنین ناراحتی کلیه و ترو لانس فشار خون وتزلل اعصاب و روان و کم شدن شنوایی این دو سال را با هر مشقتی که بود بیا ری خداوند و ائمه اطهار به پایان واگر عمری باقی باشد در پایان شهریور ماه به کاروان خاموش بازنشستگان می پیوندم مضافا بر اینکه با توجه به قوانینی غیر مدون مجلس که پاداش کارکنان کشوری 7 برابر حقوق کارمند در نظر گرفته اند ممتنی است نسبت به تضییع الحق شدن ایثارگرانی که درصد جانبازی ناچیزی مثلا پنج درصد به بالا که ملاک فرمودین درصد نمی باشد مساعدت نمائید
فرزند جانباز 25 درصد و رزمنده با 69 ماه حضور داوطلبانه در جبهه، الان سه نفرمون کارشناس ارشد و دو نفر کاردانی داریم به قران یه ریال درآمد نداریم جز حقوق بازنشستگی مرحوم پدرم.
بنیاد شهید فقط اونایی که پارتی دارند استخدام میکنه. به خدا میشناسم بنیاد 6 تا فرزند جانباز یه خانواده رو استخدام کردن ولی ما...
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi