شناسه خبر : 52552
سه شنبه 15 فروردين 1396 , 10:26
اشتراک گذاری در :
عکس روز

به ازای هرماه حضوردرجبهه باید پول پرداخت کنم!

جواد بینائیان - احتراما معروض میدارم اینجانب جواد بینائیان کارمند آموزش وپرورش منطقه بسطام در سال 66 به تربیت معلم رفته ودر سال 68به استخدام آموزش و پرورش استان سمنان منطقه بسطام در آمدم. بمدت 24/5 ماه بصورت داوطلبانه قبل از استخدام در جبهه های جنگ تحمیلی با شرکت در عملیات های کربلای 4 و 5 و بیت المقدس 2 حضور داشته ودر عملیات بیت المقدس دو، پس از شروع عملیات توسط خمپاره 60 با سمت بیستم چی گردان قمربنی هاشم دامغان با فرماندهی حاج رجب بینائیان مجروح گشته ودر تمام اعضای بدنم ترکش وجود دارد.

دو سال پیش جهت کسورات سنوات بازنشستگی به کارگزینی اداره آموزش وپرورش مراجعه که مسئول کارگزینی گفت به ازای هر ماه حضور داوطلبانه در جبهه قبل از استخدام باید به صندوق بازنشستگی استان سمنان پول و اریز نمائید! در صورتی که قانون خدمات جامع ایثارگران ماده 17 مرقوم داشته که باید آموزش وپرورش کسری صندوق بازنشستگی سهم مستخدم را بپردازد.

یک بام دو هوایی!!

بنده تعقل نموده، دیدم دو سال ارزش شش میلیون تومان پول را ندارد. با توجه به اثرات وخیم ترکش در بدنم و همچنین ناراحتی کلیه و ترولانس، فشار خون وتزلل اعصاب و روان و کم شدن شنوایی، این دو سال را با هر مشقتی که بود بیاری خداوند و ائمه اطهار به پایان رسانده واگر عمری باقی باشد در پایان شهریور ماه امسال به کاروان خاموش بازنشستگان می پیوندم! مضافا بر اینکه با توجه به قوانینی غیر مدون مجلس که پاداش کارکنان کشوری باید 7 برابر حقوق کارمند در نظر گرفته شود نسبت به احقاق حقوق ایثارگرانی که درصد جانبازی ناچیزی (مثلا پنج درصد به بالا) دارند اقدام بعمل آمده و مساعدت نمایند.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
با سلام خبر خوب اینکه موضوع سقف پاداش اصلا مربوطه به کارکنان اموزش و پرورش نیست چون حداقل پاداش در کل دولت مربوط به این کارکنان است . بلکه فقط در مورد مدیران اعضا هیات علمی ممکن بود منجر به کاهش پاداش پایان خدمت شود که انهم تصویب نشد .
پیشنهاد کارشناسی شده اینکه همه کارکنان دولت که در استانه بازنشستگی هستند بهتر است در سه ماه پایان سال بازنشسته شوند( برای تعیین عالی ترین و مناسب ترین میانگین حقوق بازنشستگی ) ضمن آنکه چند ماه بعد افزایش ضریب سالیانه هم اضافه می شود .
باسلام درسال ۹۵ داوطلبانه وارد ارتش شدم درمهر ۵۹داوطلبانه به جبه اعزام شدم تا پایان خدمت واخرین روز در منطقه عملیاتی بودم برادران زیادی را از دست دادم وشهید شدن باتوجه به این که هدفی جز ایثار نداشتم ریالی نگرفتم بعضی همرزمانم تا مقام دهدار ارتقا یافتند تن به سخترین کارها دادم ولی الان ناتوانم فرزند دانشجو دارم ابرو دارم بهرفلاکتی بود ۲۰سال سابقه بیمه دارم نیاز به مساعدت ویاری دارم
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi