شناسه خبر : 52563
سه شنبه 15 فروردين 1396 , 10:59
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بخشش قبض برق بهمن 95 مردم خوزستان

مدیرکل بنیاد شهید خوزستان:

بخشش قبض برق مصرفی بهمن ماه 1395 مردم خوزستان، به تقاضای جمعی از خانواده های شهدا و جانبازان این استان برای همه مردم خوزستان بوده و مستندات این درخواست در بنیاد شهید استان موجود است

مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران خوزستان گفت: بخشش قبض برق مصرفی بهمن ماه 1395 مردم خوزستان، به تقاضای جمعی از خانواده های شهدا و جانبازان این استان برای همه مردم خوزستان بوده و مستندات این درخواست در بنیاد شهید استان موجود است.

عبدالرضا فرجیان اظهار کرد: درخواست بخشش قبض برق بهمن پارسال مردم خوزستان، به امضای تعدادی از خانواده‌های شهدا و جانبازان در دو صفحه روز 22 اسفند 1395 روز بزرگداشت مقام شهید تقدیم استاندار خوزستان شد.

وی گفت: در این تومار از استاندار خوزستان درخواست شده بود در صورت ملاقات با رئیس جمهوری یا وزیر نیرو، درخواست بخشش قبض برق بهمن ارائه شود که استاندار در نهایت در نامه‌ای به رئیس جمهوری به انضمام درخواست خانواده‌های شهدا و جانبازان، این خواسته را مطرح و رئیس جمهوری ضمن موافقت با این درخواست، دستور بخشش قبض برق بهمن 1395 را به حمید چیت چیان وزیر نیرو صادر کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان در ادامه گفت: درخواست خانواده‌های شهدا و جانبازان درخصوص بخشش قبض بهمن 1395 برای همه مردم خوزستان بود و اصلا درخواست قشری و صنفی نبود.

مرجع / فـارس

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi