شناسه خبر : 52610
پنجشنبه 17 فروردين 1396 , 12:51
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بهزاد فراهانی: پرداختن به شهدا توسط جامعه تئاتر مایه مباهات ماست

نمایش «بزرگراه» با نویسندگی و کارگردانی ابوالفضل حاجی‌علی‌خانی ، شب گذشته طی مراسمی با حضور جمعی از پیشکسوتان تئاتر ایران افتتاح شد.

نمایش «بزرگراه»

دراین مراسم که با حضور جمعی از علاقه‌مندان و مخاطبان هنر نمایش در تماشاخانه سرو انجمن تئاترانقلاب و دفاع مقدس برگزار شد. بهزاد فراهانی، آتش تقی‌پور، عزت‌الله رمضانی‌فر، بابک نوری و نقی سیف جمالی حضور داشتند.

بهزاد فراهانی هنرمند برجسته سینما تئاتر و تلویزیون در آغاز این نمایش گفت: «مایه فخر و مباهات جامعه تئاتر ایران است که جوانانی با همت و پشتکار بالا و با کمترین امکانات مادی درباره غرورآفرینان و افتخارآفرینان میهن و کشورمان هنرنمایی می‌کنند.»

وی از اهالی تئاتر و عموم مردم و مخاطبان دعوت کرد تا از نزدیک به تماشای این نمایش بنشینند و از فعالیت جوانانی حمایت کنند که در این عرصه حضور دارند.

در این نمایش که توسط انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس تولید شده است ابوالفضل حاجی‌علی‌خانی (نویسنده و کارگردان و بازیگر)، صادق توکلی، علی گل‌زاده، بهمن روزبهانی، حسین پرستار، ناصر پژنگ، محمدرضا چاپاریان، خسرو امیری، جمال فؤادیان، مجید علم‌بیگی، مریم عسگری، شقایق فتحی،کتایون سبحانی، میلاد صیادی، زهرا احمدی (بازیگران) و حامد ناوشکی (راوی) همکاری می‌کنند.

در این مراسم برای نخستین بار و با هدف حمایت از محیط زیست، ماهی‌های قرمز مراسم عید باستانی نوروز به صورت نمادین در طبیعت رها شدند. این نمایش فروردین و اردیبهشت سال 96 از ساعت  19و در تماشاخانه سرو واقع در میدان فردوسی خیابان سپهبد قرنی ابتدای خیابان شهید فلاح پور پلاک 1 پذیرای علاقه‌مندان است.

اینستاگرام
درنهـایت تــاسف بـایدخدمت مدیریت محتـرم سایت وزین وارزشی فاش نیوزبرسـانم که گاهی مطالبــی رادرسایت میگذاریـدکه باعث رنجش خـاطرمیشـودآقـای بهـزادفــراهــانی اگـــرخیلی شیفتــه شهدااست یک لطفــی مینمودوتشریف میبردندســراغ دختــرخانمشون وایشان راانمایشهای مبتذل جلودوربینهای خارجی منع مینمودندکه بعنوان یک دخترایرانی عــریان دررسانه هایی که عمــریست درخلاف جهت شهدای ماکارمیکنندبااین وضعیت نمایش نمیدادآنوقت بودکه ثابت میکــردیک ایرانیست باتفکــرات شهدایی،نه اینکه ایشان اینجامانورشهدایی بدهددخترخانمـمحترمشان خلاف جهت ارزشهـاحرکن
بهتر بود به جای آقای فراهانی از شخص دیگری دعوت می شد متاسفانه بعد از ماجراهای گذشته هیچ سنخیتی بین ایشان و شهدا و آرمانهایشان نیست مگر اینکه تبرّی جوید .
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi