شناسه خبر : 52620
شنبه 19 فروردين 1396 , 09:42
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نشست غیرقانونی انتخاباتی مقام دولتی با رسانه‌ای ها

محمد شریعتمداری معاون اجرایی رئیس‌جمهور و جنتی وزیر مستعفی ارشاد با مدیران کانال‌ها و صفحات خریداری شده توسط دولت برای فعالیت انتخاباتی دیدار کردند.

دیدار شریعتمداری با مدیران کانال‌ها و صفحات خریداری شده برای فعالیت‌های انتخاباتی در حالی است که سخنگوی دولت هفته گذشته در نشست خبری در پاسخ به این سؤال که محمد شریعتمداری بنا به برخی خبرها به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی روحانی در جلسات اصلاح‌طلبان حضور می‌یابند و آیا وی برای عهده‌داری این مسئولیت از سمت خود استعفا داده‌اند؟ تاکید کرد: ابتدا آقای رئیس‌جمهور باید ثبت‌نام کند سپس ستاد تشکیل دهند و بعد از آن رئیس ستاد منصوب شود هر کسی هم رئیس ستاد منصوب شود در چهارچوب‌های قانونی عمل خواهد کرد بنابراین چون هنوز این اقدامات صورت نگرفته فکر می‌کنم این‌ها همه پیش‌داوری است.
با انتشار  خبر حضور معاون اجرایی روحانی در جلسه مدیران کانال‌ها و صفحات خریداری شده توسط دولت برای فعالیت انتخاباتی انتظار این است که سخنگوی دولت به این سوال پاسخ دهد که آیا روحانی در انتخابات ثبت نام کرده و ستاد وی تشکیل و محمد شریعتمداری برای اداره این ستاد استعفا داده است؟!
از سوی دیگر سیدسلمان سامانی  سخنگوی وزارت کشور در گفت‌و‌گو با ایسنا اظهار داشته است‌: هرگونه فعالیت انتخاباتی پیش از اعلام رسمی اسامی نامزدها تخلف و تمرد از قانون است.
وی افزود: وزارت کشور در این دوره، به عنوان متولی سیاست داخلی، از حقوق اساسی ملت صیانت نموده و مدافع هرگونه فعالیت سیاسی در چهارچوب قانون و منافع ملی می‌باشد.
با این وجود دولت بایستی به این سوال پاسخ دهد که آیا فعالیت‌های انتخاباتی محمد شریعتمداری تخلف و تمرد از قانون نیست؟!

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi