شناسه خبر : 52636
شنبه 19 فروردين 1396 , 16:40
اشتراک گذاری در :
عکس روز

در دولت آینده باید یک ایثارگر قدرتمند در رأس بنیاد شهید باشد

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی خواستار انتصاب یک ایثارگر و مدیر قدرتمند در رأس تشکیلات بنیاد شهید وامور ایثارگران در دولت دوازدهم شد.

فاش نیوز - عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس خواستار انتصاب  یک ایثارگر و مدیر قدرتمند در راس تشکیلات بنیاد شهید در دولت دوازدهم شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، امیر خجسته نماینده ایثارگر مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از ضعف مدیریت در بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت:تا زمانی که در راس تشکیلات ابثارگران یک ایثارگر قدرتمند با مدیرت قوی قرار نگیرد مشکلات جامع هدف همچنان باقی خواهد ماند.

رئیس مجمع نمایندگان استان همدان گفت: وقتی کسی که حس نکرده باشد که در جبهه و در اسارتگاه های عراق بر ایثارگران چه گذشته است و شهادت یعنی چه و شرایط سخت چیست نمی تواند در راس نشکیلات بنیاد شهید قرار بگیرد.

نماینده جانباز و آزاده مجلس دهم تصریج گرد: کسی که الان نداند جانباز 70درصد قطع نخاعی روزی صد بار مرده و زنده می شود چگونه می خواهد برای جانبازان و ایثارگران برنامه ریزی کند و تا زمانی که کسی که در راس تشکیلات بنیاد این حس را نداشته باشد نمی تواند آن را بقهمد و درک کند تا به همراه آنان حرکت  و مشکلات شان را حل و برطرف کند.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: متاسفانه الان این طور نیست و متوجه نیستند که جانبازان و ایثارگران چه را می کشند، آنها دنبال حل مشکلات جانبازان و ایثارگران نیستند و شما دارید می بینید این بحث حقوق و بهداشت و درمان شان  را ، همه این مشکلات بخاطر این است که ایثارگران را درک نمی کنند اگر درک می کردند در هیئت دولت داد و فریاد و غوغا می کردند که مشکلات ایثارگران را حل کنید.

نماینده آزاده ادوار مجلس در خصوص این سوال که از لحاظ بحث مالی  وضع درآمدهای دولت بهتر شده است پس چرا دولت مطالبات ایثارگران را پرداخت نمی کند اظهار داشت: متاسفانه دولت بدهی های خود را به همه دستگاه ها داده است الا به ایثارگران، متاسفانه کسی در هیئت دولت از حق و حقوق ایثارگران دفاع نکرده و در مورد پرداخت معوقات سووال نکرده است که چرا تاکنون پرداخت نشده است.

عضو فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که برای رفع این مشکل دردولت دوازدهم آیا راه حلی اندیشیده شده است پاسخ داد: قطعا فکری خواهد شد و یکی از این گزینه ها انتخاب وزیر ایثارگران است که نمایندگان ایثارگر مجلس دهم به عنوان طرح بر روی آن کار می کنند.

کد خبرنگار: 18
اینستاگرام
سلام بنظر من با توجه به ادعای اقتصادی و نجابت و صلابت اخلاقی و سابقه انقلابی گری سردار محسن رضایی می تواند بهترین گزینه باشد
موافقم

...

که چیکارکنه ؟!

بیلط نیم بهای پلو کباب بدهد ؟!

یا بچه های جنگ را از بنیاد بیرون کند ؟!

و یا اینکه به رزمندگان و جانبازان بالاخص ۵% دفاع مقدس از بنیاد

شهید و امور ایثارگران حقوق ندهد ؟!

این ایثارگر تو چیکار باید بکند که تا امروز نکرده است ؟!

فرهنگ ایثار و شهادت را که تعطیل کرد ؟!

فرهنگ نجومی بگیری را هم که ترویج شد ؟!

رزمنده ستیزی هم که الی الماشاالله ؟!

البته موفقیت با شماست ؟!

زیرا ۳۰ سال است که جمع جموع رزمنده ستیزانید ؟!

و هر ظلم که بود نتیجه همان تفکر است ؟!

و خدا بفریاد برسد ؟!

...

جمله های شما خبریست،علامت سوال چرا میزارید؟

...

که قیمتش بره بالا ؟!

...

برادر علامت سوال برای جمله های پرسشی و استفهام انکاریه،نزارید دیگه، آفرین

...

برادر عزیز .

جملات من خبری نیست .

جملات من انتقادی خبری شکوائیه پرسشی و تعجبی است .

چون مودبانه فرمودی من هم مودبانه جواب گفتم .

اگر بخواهم در باره هر یک جمله که می نویسم توضیح بدهم ؛

یک کتاب می شود ؟!

باید جملات مرا خوب بخوانی و همه ابعاد آنرا در نظر بگیری ؟!

دستور زبان فارسی را کامل با همه ابعادش را بخوانی :

به این می رسی که همه شعرا از شراب و مستی نوشتند ولی نه شراب

خوار بودند و نه سر مست ؟!

امید وارم که مطالب مرا خوب بخوانی و گریه کنند ؟!

سلامت باشی ؟!

این سلامت باشی هم مفهومی داشت که پرسشی تعجبی زدم .

موفق باشی .

...

والا بازم منطقی نیست این علامت سوالای شما!
راستی جای شما بین همرزمان زیر 25 درصدیتون تو گروه تلگرام خالیه!
بیاید اونجا حقتون رو بگیرید!!!!

...

از اول هم رو فرم نبودی ؟!

گفتم اشکال داری ؟!

زیادی نسوز که خاکستر بشی ؟!

...

احسنت
با سلام جناب اقای خجسته نماینده محترم مگر شما به داد ما جانبازان برسید
برادر عزیز بنده به اقای خجسته ارزشی زنگ زدم .گفتند بنده به جانبازان حوزه استحفاظی همدان میرسم . دیدن ایشان هم وزیر شعار تشریف دارند مگر نماینده قسم نخورده نماینده تمام کشور باشد واقعا برایشان شرمنده شدم . 96/121 اذربایجان شرقی
با تشکر از زحمات شما فکری به حال فرزندان شهید بیکار وبازنشسته در خصوص اجرای ماده 51فوق العاده ایثار گری کنید
وزارت پیشکسوتان ایثار اسم پیشنهادی من
قول دادید موضوع سهمیه خانواده ما برای کنکور و هزینه تحصیل ما را حل کنید چه سد ایا بایگانی شد ...این بی عدالتی را مر حمی است یا خیر؟
درود بر شما برادر گرامی که به فکر ایثارگران هستید
باسلام. من نميدونم. چرا دوستان همرزم در بيرون از جمع ايثارگران و جانبازان دنبال يك مسئول شيرپاك خورده ميگردند. كه مسئوليت بنياد شهيد و جانبازان را به عهده بگيرد؟ وقتيكه ما در جمع خودمان كسانى مثل يوسف مجتهد و اقاىساقى و پركره وووووووو.......... را داريم. و تعدادشان هم كم نيست. چطور است كه دوستان در بيرون از جمع خودمان بدنبال يك مسئول كاردرست ميگردند؟ كه اگر غيراز اين باشد. شك نكنيد. كه بايد منتظر روزهاى بدتر از اين باشيم؟ هميشه گفته ام. و بازهم ميگويم. مسئول رياست كل بنياد بايد يك جانباز از جنس خودمان باشد. كه با پوست و گوشت و خون خود و اعضاى بدنش اين سختيها و مشكلات و مصيبتهارا كشيده باشد. تا درك درستى از مشكلات جانبازان و خانواده هايشان داشته باشد. وسلام.
...

همیشه گفته ام .

از آنجایی که ایثارگران عزیز با حقوق و معیشت بچه های جبهه و جنگ

بسیار زیاد و شدید مخالفند ؟!

و می جنگند و قیام و قعود می کنند که :

رزمندگان و جانبازان بالاخص ۵% دفاع مقدس را به بنیاد شهید

و امور ایثارگران راه ندهند ؟!

بنا براین بهتر است که رئیس بنیاد شهید به هیچ وجه از ایثارگران عزیز

نباشد ؟!

و همانطور که در این ۱۰ سال فعالیت رسانه ای گفته ام :

ریاست بنیاد باید دست یک مدیر اقتصادی باشد ؟!

که در دادن امکانات به رزمندگان و جانبازان و خانواده شهدا ؛

دست و دل باز باشد ؟!

و خساست و سخت گیر نباید ؟!

و قفل محکم به پول و حقوق و امکانات دولتی نزند ؟!

و بیت المال بیت المال نکند که از رزمندگان بزند و

نجومی بگیران فرنگی ببرند ؟!

ایثارگران عزیز لطفاً بخوابید تا

شهیدی عزیز به امورات بنیاد برسد ؟!

و خوب می رسد اگر :

با بچه های جبهه مخالفت نکنید ؟!

...

با سلام
به نظر میرسه جناب خجسته نماینده مردم فهیم همدان در مجلس شورای اسلامی، کلمه باید رو خیلی محکم و با قاطعیت گفته، فرض بر اینکه یک ایثارگر قدرتمند مثل شما رئیس بنیاد شد و اوضاع از این هم بدتر شد، اونوقت چی میشه، داریم بعضا ایثارگرانی که به خاطر قدرت و ... تاکید می کنم هر کاری. مثلاً شما که عضو فراکسیون ایثارگران مجلس هستی و میدونی دولت به دنبال کوچک سازیه و تغییرات در تعداد وزارتخانه ها رو در دستور کار داره داری میگی ما باید وزیر ایثارگران داشته باشیم.
ما با معاونت رئیس جمهوری کاری از پیش نبردیم با وزارتخونه پیشنهادی شما هم اوضاع بهتر نمیشه. وزارتخونه اختصاصی، مدیران پارکینگی می طلبه، لطفاً به دنبال ساخت پارکینگ برای مدیران خسته و سالخورده نباشید. اگه اینقدر دلسوز ایثارگرانید بروید و 25% حق استخدامشون رو زنده کنید. اشتغال ایجاد کنید. رئیس جمهور بعدی خودش بلده برای بنیاد رئیس تعیین کنه.
بدبخت اگرمسجدآیینه بسازد...یاسقف فروریزدیاقبله کج آید!!!
این ایثارگر مهربان و دلسوز کسی نیست جز حاج یوسف مجتهد
مطمئن باش عده ای خناس و رانتخوار نمیگذارند.
باسلام وتبریک روزپدربه تمام عزیزان زحمت کش فاش نیوزبنده بعنوان یک فردیکه هم درانقلاب بودم وهم درجنگ ونزدیک 8سال اسارت وجانبازه 55درصدازآقایان مسئول نظام ودولت جمهوری اسلامی ایران یک سوال دارم آیاایثاروگذشت وجانبازی وآزادگی تاریخ مصرف داردچرامجلس ودولت قوانینی تصویب می کنندکه هیچ نهادی یاسازمانی پیگیراجراءیادرست اجراءشدن قوانین نیستندازبازگشت بکاردوباره آزادگان گرفته تافوق العاده ایثارگری که شامل بازنشستگان نمیشودمگرآزاده یاجانبازی که بازنشسته میشودبایدازگردونه تاریخ خارج بشوددرکشورماخداراشکرمنابع زیادهست طی این 38سال چقدراختلاس وسرقت ورانتخواری اتفاق افتاده چقدرازمنابع این کشورهزینه دیگرکشورهای مسلمان وغیره مسلمان نظام ومسولیین ماپرداخت کرده اندومی کنندولی برای یک ایثارگرکه جوانی وعمروسلامتی خودش رافدای این انقلاب وکشورکرده است ارزش دریافت فوق العاده ایثارگران که 25درصدازحداقل حقوق کارکنان دولت هرساله تعین مشودپرداخت نمیکنندچراآیاایثاروگذشت باکمپودودیگرمواردازنظرتاریخ مصرف یکی بایدباشدفقط جای تاسف هست که تمام قوانینی که جهت ایثارگران تصویب میشودفقط شامل حال خودآقایانیکه درکشورمشغول کارهستن یشودودرکنارآنهاعدهای قلیل که بدلیل کم بودن درصدیاسابقه اسارت شامل شاغلین میشوددرصورتیکه نظام بایدجهت رفاه حال رزمندگانیکه ماه هادرجبهه بودنندازنظرظاهرسالم هستندولی ازدرون همه مشکل دارنندهیچوقت فراموش نخواهم کردشب عملیات مخرم بودننددوستانیکه مجروح شده بودنندازدوستان خواهش میکردنندکه چیزی نگن تابتواننددرادامه عملیات باشندسال 60و61و62که بنده درمنطقه جنوب وغرب کشوردرخط مقدم بی سیم چی دسته پیاده بودم هیچوقت صحبت ازامتیازوپول وپست ومقام نبودهمه به یک موضوع فکرمیکردننددشمن راازخاک ایران بیرون کنندوحتی ازهمدیگرسبقت میگرفتندایکاش روزی برسدکه قشرجبهه وجنگ بتوانندواقیعیت های جنگ رابازگوکننددرزمان جنگ اگرواردسنگری میشدیم متوجه نمی شدیم فرمانده یامعاون کدامیک ازبرادران هستندچونکه همه دریک لباس ویک هدف وسریک سفره می نشتیم کجارفت آن صفاوصمصمیت ورفاقت هابهرحال آقایان مسول نظام ودولت ومجلس عمرشماوماهمه روبه اتمام هست پس کاری کنیدکه درتاریخ آیندگان ازشمابه نیکی یادکنندازماکه گذشت چه چندهزارتومانی اضافه بشودیانشودزندگی میکنیم ولی وای به حال شماکه درحق مردم جامعه خودتان کوتاهی کردییدآزاده وجانبازه بسیجی ازتهران
سلام
احسنت
این دولت و وزرا فقط وعده پوچ میدن
سلام ما بالا ۵۰۰ فرزند شهید بیکاریم در گیلان بعد میان نیروی برای بنیاد جذب میکند توسط نماینده رشت نه ایثار گری دار نه امتیاز دیگر فقط برای نماینده رشت همراه بود استخدام بنیاد میکنند وایشان را بعنوان رییس هم معرفی می کننداین هم قانون ا ز قانون گذارنه مردم بیشتر در فکر طرفدارا ن خودشان هستنداین عدالت در بیناد گیلان فرزند شهید بخاطر نداشتن کار زندان است ولی این افراد حتی ولایت را قبول ندارن جذب این نهاد انقلابی میشوند میتوانید از بنیاد گیلان بررسی بفرمایید
ا سلام من واقعا متعجبم که چرا این بنیاد شهید اینقدر... و حتی نمی تواند قوانین خود را اصلاح کند بعنوان مثال در تبصره دو ماده 39 قانون خدمات جامع ایثارگران اصلاح و ابلاغ شده اما بنیاد هنوز اصلاح نکرده چرا؟ قانون اصلاح تبصره (2) ماده (39) قانون اصلاح تبصره (2) ماده (39) قانون جامع خدمات رساني به ايثارگران که در سوم مهر ماه 1392 در مجلس شوراي اسلامي تصويب و در تاريخ 10مهر 1392 به تاييد شوراي نگهبان رسيده بود، در تاريخ اول آبان 1392 از سوي رئيس جمهور براي اجرا ابلاغ شده است.
با سلام یکی از کارمندان بنیاد یزد امروز میگفت برج 12 سال قبل حکم 55 درصدی افزایش حقوق جانبازان زده شد ولی نمایندگان جلو ان را کرفتند و گفتند جنبه تبلیغاتی دارد. میگفت خود اقای شهیدی هم این موضوع را عنوان کردند. ایا شما در جریان هستید؟ میشه پیگیری بفرمایید ممنون
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi