شناسه خبر : 52647
یکشنبه 20 فروردين 1396 , 15:48
اشتراک گذاری در :
عکس روز

رهبرم گزارش ها کذب است!

عیسی مراد بخش لمر جانباز 55% - جانم فدایت رهبر

 به داد جانبازان برسید. ای علمای اسلام! ای علمای ولایت مدار! به داد ما جانبازان برسید. ما را از دست این کاخ نشینان نجات دهید. ما را از دست پول پرستان و ثروت اندوزان نجات دهید. ماجانبازان را از دست فتنه گران عالم نجات دهید. ما جانبازان در فقر، بدهکاری ونداری به ستوه آمدیم. ناچار شدیم به علت کبود مالی برای تحصیل فرزندان مان دست به گریبان وام های سی درصدی موسسات مالی شدیم. حال ازپرداخت آن عاجز ماندیم! ما جانبازان به علت ازدواج فرزندان دست به گریبان بانک ها و اخذ وام های 21 الی 24 درصدی شده ایم. حال نداشتن حقوق کافی از پرداخت عاجزمانده ایم.

 جانم فدایت رهبر نمی گذارند. صدای ما به گوش شما برسد. فقر باعث شده زندگی ما جانبازان منجر به طلاق می شود. رهبرعزیرم! مسئولین استان گزارش های کذب به عرض تان می رسانند. جانم فدایت رهبر. خود حضرتعالی مستحضرید که فقر در هرخانه ای وارد شود ایمان از پنجره خارج می شود. فدایت شوم ما جانبازان کسی را به جز حضرتعالی نداریم. ما را از فقرگرفتاری نجات دهید به گزارش های کذب اینها اکتفا نفرمایید.

 جانبازان بی ادعاترین قشر جامعه هستند. با اندک درآمد زندگی می کنند. مسئولین آن اندک درآمد را نیزبه ماها اضافی می دانند. ماجانبازان راتهدیدبه کم نمودن درصد ازکارافتادگی می کنند. جانبازان ازترس اینکه اینهارا بفرستند کمیسیون درصدهایشان راپایین بیاورند. می ترسندحرف نمی زنند. صدای شان درنمیاد. فقط عده ای معدود از جانبازکه به خودشان وصل است مشکلات آنان راحل می کنند اسامی آنهارابه دفترحضرتعالی می فرستند به خدا گزارش های کذب می دهند. چه کسی از نزدیک آمده جویای حال مان شده؟ دردهای ما را شنیده؟

 چهارده ماه است سخت ترین عمل رویم انجام گرفته. کدامیک از مسئولین بنیاد گیلان ازما سرکشی نمودند که باچه وضعی زندگی می کنیم؟ جانم فدایت به داد ما برسید. بیشترین عمر ما سپری شده باقی مانده عمرمان را با استرس ودغدغه معیشتی سپری می کنیم. خدا سایه حضرتعالی رابرسرما مستدام بدارد ان شاالله

والسلام علیکم و رحمت الله

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
با سلام . برادر عزیز .حرف دل جانبازان آذربایجان شرقی و مراغه را زدی با شد که به گوش حضرت آقا برسد ...
سلام برادر عزیز .کاش از طرف مقام معظم رهبری گروهی جهت درد و دل جانبازان و خانواده محترم شهدا به مراغه بیایند ببینند بچه ها چی میکشند...
سلام جانبازعزیزعیسی مرادبخش،من هم جانبازم .من هم به خاطرتهیه جهیزیه دخترم مجبورشدم خانه ام رابفروشم والان بااین وضعیت روحی که دارم مستاجرم،ماهی حدود 600000هزارتومن اجاره میدم ، اگرکسانی که این متن مرامیخوانند وفکرمیکنن من دروغ میگم همین جا مطلب بزارن تا آدرس بدهم بیان ببینن، میدونید چیه اصلا دوست دارم ازدفتررهبری نفربفرستن بیاید وضعیت مرا ببیند.به بعضی گزارشهای آبدارتوجه نکنن بیان همین اینترنت سایت فاش نیوزرابازکنن ودردودل جانبازان رابخوانن ، اینکه دیگه زحمت نداره .
جانم فدای رهبر روز میلاد حضرت علی(ع)مبارک ما حیدری هستیم .رهبرم مجلسیان به قول خود در برنامه ششم عمل نکردن و موارد جانبازان را در برنامه نیاوردن.جان به فدای سما به داد ما فقط شما می توانید برسید .
تمام دلنوشته اين برادر 55درصد درست است بخدا ما خانواده جانبازان زير25درصد اعصاب و روان با مستمري 800تومان چگونه امرار معاش کنيم
بچه هايمان ارزوي هفته اي يکبار گوشت را دارند خوراک ما شده کتک و حرف زشت شنيدن و بخاطر ابرويمان مجبوريم تحمل کنيم اما تا کي ؟
وقت ازداواج دخترها رسيده اما چه کسي حاضر ميشود با خانواده ما وصلت کند ؟؟؟
نه توان خريد جهيزيه داريم و نه مسکن و نه درامد کافي انقدر قسط بدهکار شده ام که نميدانم چه کنيم خلاصه شما را به ابروي حضرت فاطمه س به خانواده زير 25درصدکمک کنيد ...
اگر همسرم سالم بود هيچ احتياجي نداشتيم خدايا خودت کمک کن تا با ابرو بميريم
برادر عصر..عصرارتباطاط است بایه دگمه اونوردنیایی..نمیذارن چیه
زندگی بسیاری از جانبازان به خاطر فقر مالی منجر به از هم پاشیدگی طلاق ومتارکه شده
وقتی یک جانباز بادرصد بالای پنجاه درصد که در قانون بعنوان از کار افتاده کلی تلقی شده
وقادر به انجام کار نمیباشد
در اصل در خانه ی اجاره ای یا پدری یا اسایشگاه یاغیره محبوس شده انهم با انواع موج بیماریهایی که در نتیجه سالها مصرف قرص های متعدد ی که محکوم به خوردنشان تا پایان عمر میباشد
وشکنجه های دردناکی از درد های ناشی از صدمات وارده در جنگ بروی جسم و روح و روانش اثر گذاشته
تا حرف هم بزند انگ موجی به اوزده میشود چه باید بکند جز ارزوی مرگ
چگونه می شود به رهبرم نامه بفرستم؟ به دست خود رهبر؟ می شود؟
خود کرده را تدبیر نیست
سلام ، باید از وزیران هزار میلیاردی سوال شود چه کسی برای ثروت اندوزی و قدرت طلبی دروغها بهم میبافد و به قدرتهای غربی تکیه دارد که بهترین جوانان کشور را به شهادت رسانده است؟ اگر عده ای نامسلمان تلاش کنند تا خون شهیدان و مجاهدت جانبازان را نابود کنند بدانند صاحب شهیدان و یاور جانبازان هزاران سال از یکتاپرستی ایرانیان حمایت کرده است لذا دریای دین و معرفت به دهان سگ نجس نخواهد شد. البته تا انتخابات سکوت کردیم اما هرگز حضور مسئولانی فاقد تعهد و دیانت را در دولت جمهوری اسلامی برنمی تابیم.
دوره بعدی میبایست پاکسازی حکومت از افکار منحرف و غربگرا و ضد دین و دنیا پرست باشد که آنقدر غیرت ایرانی در خونشان باشد که با قاتلان هزاران مسلمان قهقهه سر ندهند و پالوده میل نکنند بلکه رفتاری در خور شمر و یزید و هارون الرشید و منصور دوانقی و خونخواران تاریخ بروز بدهند.
در دوران حمله مغولان به ایران میتوان اینگونه اعمال و رفتار را در حکومت مغولان بوضوح مطالعه کرد. مردم آن دوران از مغولان تمکین نکردند بنابراین مغولها افرادی از خودشان را در لباس روحانیت به مردم عرضه کردند و بسیاری از مردم را فریب دادند و سالها حکومت کردند این روزها برخی افراد با چهره های بسیار شبیه به چهره و فیزیک بدنی مغولان دارای افکاری متوحش و پرخاشگر و خودپرست و قدرت طلب و پول پرست در لباس مقدس روحانیت و مسئولان انقلاب اسلامی همچنین استفاده از نامهای مقدس معصومین (ع) درآمدند که خیلی زود افکار پلید و بربریت آنها آشکارا دیده شده است.
با خوندن مطالب شما عزیزان قلبم چنان به درد و اشکام
بی اختیار فروریخت . کی فکرشو میکرد یه روزی مقابل شما
اینهمه گستاخانه افراد جامعه بایستند.
کاش صدای شما بگوش مقام معظم رهبری برسد.کااااااش
سلام.ضمن ارادت به این جانباز55درصدعرض کنم که برادرچندین ساله مادرگیلان دادوفریادمیزنیم ولی شماسکوت بسرمیبردیدیانبودید.سوال من ازشمااین است که درسالهای گذشته کجابودید؟
برادر خیلی دیر بیدار شده ای.در زمان 8 سال صدارت احمدی نژاد که قطعا شما و این سایت هم از ذوب شدگان او بودید. گروهی در بیت آقا تشریف داشتند که فقط اخبار گل و بلبل را به ایشان می دادند و از فجایعی که در کشور اتفاق می افتاد و الان و حتی بعد از 20 سال تبعات زشت آن دامان ما و خانواده مان را خواهد گرفت، هیچ گزارشی به معظم له نمی دادند. خود تحلیل گر باشید و سر سپرده هیچ شخص و مقامی نشوید. بهترین شاخص برای قضاوت در مورد یک دولت در یک فضای انصاف و مروت این است که آن دولت در یک طرف علم و دانش روز را در دست بگیرد و در طرف دیگر حفظ منافع ملی را.شعارهای مذهبی و عوامانه که بیشتر برای عوام داده می شود راه چاره کشور داری نیست.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi