شناسه خبر : 52661
دوشنبه 21 فروردين 1396 , 15:49
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار شهردار منطقه 3 تهران از فاش نیوز

شهردار منطقه 3 تهران و هیئت همراه، با حضور در فاش نیوز با مسئولان و هیئت تحریریه این پایگاه دیدار و گفت وگو کرد.

فاش نیوز - شهردار منطقه 3 تهران و هیئت همراه، با حضور در فاش نیوز با مسئولان و هیئت تحریریه این پایگاه دیدار و گفت وگو کرد.

بر پایه این گزارش، بازدید مهندس رضا دباغی شهردار منطقه 3 تهران و هیئت همراه  بعد از ظهر امروز در دفتر پایگاه خبری - تحلیلی فاش نیوز (فرهنگ ایثار و شهادت) حضور یافت و با مسئولان و اعضای هیئت تحریریه آن به گفت وگو پرداخت.

شهردار منطقه 3 که خود از رزمندگان دوران دفاع مقدس است در این دیدار ضمن تبریک ایام و میلاد حضرت علی علیه السلام، بر توجه و اهتمام به ترویج فرهنگ غنی ایثارو شهادت تأکید کرد.

مهندس دباغی ضمن تقدیر از کارکنان این پایگاه خبری که در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت فعالیت می کند، رسیدگی بیشتر و بهتر به ایثارگران و قدر دانی از آنان را وظیفه مردم و مسئولان عنوان کرد.

 در این بازدید، شهردار منطقه 3 تهران از بخش های اطلاع رسانی پایگاه ایثار وشهادت بازدید و در جریان فعالیت های آن قرار گرفت.

رضا دباغی شهردار منطقه 3 ضمن تبریک ماه مبارک رجب یادآور شد: مردان واقعی شما هستید که در خدمت شما هستیم و این روز را تبریک و تهنیت عرض می کنیم.

وی اضافه کرد: اینکه در ابتدای امسال که با ولادت امیرالمومنین مصادف است و امیدواریم سال پر خیر و برکتی برای مجموعه نظام باشد باعث خوشحالیست و این را به فال نیک می گیریم.

وی با اشاره به دیدارهای هفتگی با خانواده شهدا و ایثارگران در شهرداری منطقه 3 اظهار داشت : هر وقت از این فرهنگ استفاده کردیم موفق و هر جا غافل شدیم ضربه آن را دیدیم و این توفیقی برای شماست که در این حوزه فعالیت می کنید و این فرهنگ نباید به فراموشی سپرده شود.

دباغی گفت: متاسفانه فضا به گونه ای پیش می رود که فرهنگ ایثار وشهادت از گذشته کم رنگ تر می شود.

شهردار منطقه 3 خاطرنشان کرد: امیدواریم شهدا دست ما را بگیرند و به همین امید روزگار را سپری می کنیم.

دباغی با اشاره به برخی اقدامات شهرداری منطقه 3 در مناسب سازی اماکن یادآور شد: پارک شریعتی را مناسب سازی کردیم و برای معلولان به خصوص کودکان تجهیزاتی را در پارک مناسب سازی کردیم تا بتوانند جانبازان و معلولان از آن استفاده کنند.

شهردار منطقه 3 با اشاره به دستور شهردار تهران گفت: بحث مناسب سازی یک دستور کلی است که همه شهرداری های منطقه حداقل باید در هر منطقه مدنظر قرار دهند و تلاش ما در این منطقه برای این کار از پارک شریعتی آغاز شده است و تا 95درصد کار انجام شده است.

همچنین در جریان این بازدید مدیر مسئول فاش نیوز با تبریک و خوشامدگویی به شهردار و هیئت همراه اظهار داشت: فاش نیوز به عنوان اولین پایگاه خبری مستقل از سال 1387 فعالیت دارد و در بین ایثارگران شناخته شده و تا کنون به طور مرتب به فعالیت خبری و اطلاع رسانی خود ادامه داده است.

وی اضافه کرد: ما در بسیاری از موارد از جیب خود هزینه کرده ایم تا فاش نیوز همچنان سرپا بماند.

وی اظهار داشت: این پایگاه خبری از سال 87 راه اندازی شد و اولین پایگاه خبری مستقل ایثار و شهادت است که در داخل و حتی در خارج از کشور اطلاع رسانی می کند.

مدیر مسئول فاش با ابراز خرسندی از حضور شهردار منطقه و هیئت همراه در فاش نیوز با ارائه توضیحاتی در خصوص تاسیس و راه اندازی فاش نیوز خاطرنشان کرد: حضور همکاران در فاش نیوز به صورت جهادی بوده است و هر کدام از آنها بسیجی وار مشغول کار هستند و اولین رسانه خبری مستقل در زمینه ایثار و شهادت است.

وی گفت: این پایگاه در عین حفظ اصول و ارزش ها در عالی ترین سطح با مسئولان کشور تعامل دارد ولی استقلال خود را حفظ کرده و از اصول خود کوتاه نیامده است.

ساقی با اشاره به این که تنها رسانه مستقل ایثارگری در کشور هم اکنون جایگاه خود را در میان جامعه ایثارگران یافته است متذکر شد: با حضور بسیجی وار همکاران خوشبختانه جایگاه خود را در بین ایثارگران باز کرده ایم.

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام

...

جدال در انتخابات ؟!

بین آقای ابراهیم رئیسی ،

و آقای حسن روحانی .

است .

هر کدام قول بدهد که حقوق رزمندگان و جانبازان را بدهد ؟!

و به ظلم ۳۰ ساله پایان بدهد ؟!

و بچه های جبهه و جنگ را از فقر و بیچارگی نجات بدهد ؟!

رای می دهیم و رئیس جمهور بود ؟!

و لاغیر .

و لاغیر ؟!

...



به به آقای شهردار گل . مخلص هر کسی هستیم که یه یادی از بچه های رزمنده بکنه .
مهندس کاشکی ارتباطتو با فاش نیوز قطع نکنی . هی مثل بقیه بیایی یه سری به سایت بزنی و چندتا کامنت بذاری . آقا کامنت گذاشتن تو سایت اثر عجیبی در حس خوب سلامتی و سرحالی داره . مخصوصا وقتی که می بینی جوابایی بهت می دن که تو اصلا ازش خبر نداری ماجرا چیه . آن وقت تو خنده ات می گیرد و به خودت می گی ای خدا من تو چه دنیایی هستم اینا تو چه دنیایی هستن ؟
مهندس شما بودی دستور نصب جای پارک جانبازانو دادی / مرسی کار خوبی کردی ؟ اگه خودت بودی این یکی از کارهای باقیات و صالحاته برات . در ضمن از اینکه فکر مناسب سازی هستی بازم ممنون . میشه به مهندسا و معمارا بگید یعنی چی سطح خیابانها و مغازه ها را کاشی شفاف و سرامیک های لیز می زنند . این بی فکری محضه . شکر خدا من تا حالا روی این سطوح لیز نخوردم . انگار راستی راستی "خدا هست" که مواظب منه لیز نخورم . انگار خدایی هست که دلش نمی خواد من هیچ نمونه ای سقوط کنم . اما زیاد دیدم زن و بچه و مرد و پیرمرد که به شدت روی زمین می خورند . آقا وقتی روی زمین آب می ریزه یعنی بگم چی ؟ خطر بیخ گوشته . یه فکری برای این موضوع بکن .شما فکرشو بکن تو بیمارستان چرا باید از این سطوح استفاده کنند ؟؟؟؟؟؟؟
راستی حاجی راست می گه که بعضیا به صورت جهادی در خدمت فاش نیوز هستن . اما بعضیا هم در رسیدنشون مثل من حکایتی دارن که اگه براتون بگم از خنده به حالتی می رسی انگار گریه می کنی . خلاصه اگه دلت می خواد در کنار روزمرگی های تکراری زندگی ات یه حال خوشی هم داشته باشی از فاش نیوز جدا نشو . والسلام .
فاش نیوز سلام . خب بابا این کارا چیه ؟ می خوای کی نفهمه فاش نیوزی هستی ؟ فاش نیوزی بودن افتخار بزرگیه که باید خودت با صدای بلند همه جا جار بزنی . حالا خوبه جلو جمع یه چیز بهتون بگم ؟ نه . هیچی نمی گم . ناراحت نشی .
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi