شناسه خبر : 52675
سه شنبه 29 فروردين 1396 , 13:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بنیاد فرافکنی می کند

بنیادشهید و امور ایثارگران انقلاب اسلامی، درجوابیه ای دیر هنگام به شورای عالی انجمن های جانبازی، بدون اشاره به عدم انجام دُرست توافقات فی مابین، واکنشی انفعالی و نوعی فرار رو به جلو را در پیش گرفت.

فاش نیوز - بنیادشهید انقلاب اسلامی، با صدور جوابیه ای دیرهنگام به شورای عالی انجمن های جانبازی، بدون اشاره به عدم انجام دُرست توافقات فی مابین، واکنشی انفعالی و نوعی فرار به جلو را در پیش گرفت.

به گزارش فاش نیوز، رییس بنیاد شهید و امورایثارگران پس از گذشت بیش از یک ماه از تجمع اعتراضی ایثارگران، که در نوع خود حرکت بی سابقه ای محسوب می شود، جوابیه ای صادر کرده و درآن ضمن فرافکنی، سعی در زیر سئوال بردن این اجتماع باشکوه کرده است!

حسین اسرافیلی، رییس شورای عالی انجمن های جانبازان نیز درنامه ای به موارد مطرح شده در جوابیه بنیاد پاسخ داده است.

حسین اسرافیلی رئیس شورای عالی انجمن های جانبازان در گزارشی از روند پیگیری قطعنامه اجتماع 14 اسفند95 گفته است: طی نامه های رسمی که به سران سه قوه و سایر مسئولین کشور ارسال و در حال پیگیری است، از ریاست عالی بنیاد نیز درخواست رسیدگی شده بود که پاسخی از سوی بنیاد دریافت شد.  پس از بررسی آن در اولین جلسه شورا در سال جدید جوابیه ای تهیه و ارسال گردید که به منظور اطلاع و تنویرافکار عمومی جامعه ایثارگری، سوابق این مکاتبات  منتشر می شود.

طبق گفته اسرافیلی: شورای عالی انجمن های جانبازان پیگیر مسائل قشرهای مختلف جامعه ایثارگری کشور است و همانطور که در قطعنامه اجتماع 14 اسفند نیز آمد سعی شده است مشکلات اساسی همه ایثارگران دیده شود و  این نگاه در جلسات با مسئولین کشور نیز مد نظر قرار داشته و خواهد داشت.

 اسرافیلی گفته است: شورای عالی انجمن های جانبازان با هدف حفظ و پاسداری از میراث با ارزش شهدا و ترویج فرهنگ ایثارگری و همچنین پیگیری مسائل ایثارگران به ویژه جانبازان تشکیل شده است، که ابتدا با حضور سه انجمن بزرگ  جانبازان70% کشور کار خود را آغاز و با عضویت قشر های مختلف جانبازان از 5%  تا 70% ، در حال تکمیل تر شدن است، و انشاالله با یاری شهدا و حمایت جامعه ایثارگری بتوانیم مشکلات آنان را به اطلاع مسئولین کشور رسانده و در جهت رفع آنها برآییم.

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
افرین ولی دیر است دیگر عمری و جانی برای من جانباز بیست درصد نمانده است
تشکر .از حمایت های شورای عالی انجمن های جانبازان خدا خیرتان بدهد
مبحث فرار به جلو معمولا از سوی کسانی به اجرا در میاید که اصولا قصد بحث ندارند و یا در بحث بدنبال یک دیالوگ مفید نیستند بلکه در پی کوبیدن و شکست طرف دیگر یا اطراف دخیل در بحث هستند . شخصی که به جلو فرار میکند ( که در این مقاله فراری نامیده میشود )اصولا بنیه ی بحث ندارد نکاتی سطحی اموخته است و به بیخ و بن قضایا هیچ اشرافی ندارد . فرار به جلو رو گاهی میشود فرار به بالا نامید زیرا فراری در هر حال قصدش اینست که جایی را به ناحق اشغال کند خواه این جا در جلو ترباشد یا در بالا تر از بقیه . معمولا میدانیم که شخصی که از هر لحاظ لایق باشد برتر و بالاتر و والاتر و جلو تر از دیگر افراد بحث کننده است . شخصی این خصوصیات بحث را به ارامی شروع میکند و دلایل منطقی می اورد و در صورت لزوم سکوت میکند اما فراری اصولا میخواهد به هر قیمتی جلو باشد و از انجا که خویش را دونده ای در یک مسابقه ی ماراتون میداند و بحث را برد و باخت میپندارد دائم در پی کوبیدن حریف به در و دوار مسیر است اگر چه خویش نیز در این گیرو دار اسیب میبیند اما بروی خویش نمی اورد زیرا فراری اصولا قدرت پوشش دادن به زخم های خود را اموخته است ویا راه را در این ماراتون به زعم خویش پر از سنگلاخ میکند تا حریف را از پیشروی باز دارد . فراری بسیاری از خصوصیات خویش را در طول زمان بر ملا میکند و نه فقط در استراتژی که در تاکتیک نیز به جلو فرار میکند .
فراری در مخفی کردن خصوصیات خویش استاد است مثلا دیگران را متهم میکند که اهای ( نه رگ های گردن به حجت قوی ) ! در حالی که خود رگهایی درشت شده تر دارد .
از مهمترین خصوصیات روانی و شخصیتی فراری ترس و در نتیجه عدم و رود به بحث های شفاهی و رو دروی غیرمجازی است . در این گونه موارد فراری از ترس جوابگوی و اظهار نظر دچار عوارض ترشح ادرنالین ناشی از اضطراب و ترس یعنی رنگ پریدگی طپش قلب خشکی دهان و لرزش در تکلم و اندامها میشودو این نکته در شناسایی فراری بسیار اهمیت دارد . زیرا بحث ها ی اینگونه هر چند محفلی و محدود باشند اطرافیان اجازه ی فکر کردن به طرف نمیدهند و فراری نیز اگر با معلومات اندک خود بخواهد جواب دهد به مشکل بر میخورد وچون در یک مناظره ی رو در رو تقاضای جواب بعد از نوشیدن استکانی چای کردن بسیار مضحک خواهد بود ترجیح میدهد عطای بحث را به لقایش ببخشد استثنا فقط درمواردی است که فردی یا افرادی را با خصوصیات خویش در بحث بیابد که او مث فراری در پی پرداختن به (باری به هر جهت) و مسخرگی و شوخی هایی سبک باشند که در یک غلط انداز واضح ممکن است طنز نامیده شود!!
....
ممنون از انجمن جانبازان که پيگير مسائل و گرفتاريهاي جانبازان و ايثارگران است جانبازان از 5درصد تا 70درصد بايد متحد و يکدل باشند مانند زمان جنگ که همه ما از بسيجي و ارتشي و سپاهي و سرباز و جهاد و همه عزيزان با اتحاد با کل مفسدان جهان مبازره کرديم و با کمک پروردگار پيروز و سربلند شديم ...
اقاي شهيدي راهي را براي گفتگو نگذاشتند حق پيروز است و باطل رفتني ...
سلام ، با عرض تشکر و خداقوت همانگونه که مستحضر میباشید جانبازان بالای 50 درصد با وجود مشکلات فراوان معیشتی از امتیازات بیشتری برخوردار هستند لذا برای برقراری عدالت بین ایثارگران عزیز تقاضا داریم نمایندگانی از سایر اقشار ایثارگران همچون رزمندگان و جانبازان زیر 25 درصد تا 50 درصد در جلسات حاضر شوند.
با کمک و تلاش استاد عزیزمان جناب آقای ساقی پس از 30 سال کارشکنی و محرومیت کامل توسط بنیاد همدان توانستنم با هوشیاری پزشکان کمیسیون جزو جانبازان قرار گیرم اما بعلت اشکال در امور اداری و فقدان هماهنگی بنیاد استان با مرکز متاسفانه هنوز دو مورد از مجروحیت های کلی از جمله موج گرفتگی اعصاب و روان و مجروحیت اصابت ترکش و موج انفجار به کمر علیرغم وجود مدارک تایید شده در کمیسیون ماده 3 احراز ، تعیین درصد نشده که در حال حاضر زیر 50 درصد هستم و همچنان هزینه های سنگین درمان را بوسیله وام ضروری و اجاره منزلم را با درآمد شخصی و کمک همسرم بسختی تامین میکنیم.
علی ایحال پس از گذشت 35 سال از مجروحیت در شب عملیات آزاد سازی خرمشهر همچون جناب حافظ که فرموده گذشت موسم و هنوز می نچشیدیم در حالیکه مسئولان بنیاد در این دنیا هیچگونه پاسخی به جانبازان محق و محروم و مظلوم ندارند در قیامت که جانبازان در حضور مولا حضرت سیدالشهدا(ع) دادخواهی کنند چطور میخواهند پاسخ دهند و از پل صراط بگذرند؟
آیا همچون این دنیای وانفسا میگویند اطلاع نداشتیم یا میگویند طبق قانون عمل کردیم یا بودجه کافی نداشتیم و اینگونه پس از 35 سال پاسخهای غیر قابل قبول ارائه کنند درحالیکه اولین وظیفه مسئولان بنیاد هنگام تشکیل پرونده تحقیق و بررسی وضعیت جانبازان و انطباق مدارک مجروحیت با وضعیت جسمی و روانی برای درمان رایگان و تامین حداقل شرایط معیشتی خانواده جانبازان است.
در آستانه بزرگترین فتح تاریخ دفاع مقدس از مسئولین انتظار داریم اگر اعتقادی به مبانی مذهب مقدس تشیع و اصول فرهنگ ایثار و شهادت ندارند حداقل به وظیفه شغلی طبق شرح وظایفی که حقوق دریافت کردند عمل کنند که بسیار مدیون و بدهکار میباشند.
طبق آموزه های پیامبران توحیدی هر اشکال و کاستی در جامعه ثروتمند ناشی از کم کاری و بی توجهی مسئولان به مشکلات مردم است. گرچه برخی افراد بی ایمان این اصول را مضحک و خرافات میدانند و فقط به افراد خاصی توجه دارند که منفعتی به آنها برسانند اما واقعیتی معلوم و انکار ناپذیر در پیروزی و شکست دولتها میباشد.


...

من میگم .

فاش نیوز عزیز باید بچسبد به همین شورا ها عالی و انجمن های

ایثارگری ؛

که صاحب طرح ترافیک و صاحب بلیط نیم بهای استخر و هتل و متل

بشود و از نردبان بچه های جبهه و جنگ بالا برود ؟!

و رزمندگان و جانبازان بالاخص ۵% را هم از بنیاد شهید بیرون کنند

و فقیر و بدبخت کنند .

و برای خودشان شان و منزلت و ثروت آورند ؟!

چیه چسبیدی به بچه های جبهه که فقیر و بیمارند ؟!

بچسب به شوراهای عالی و انجمن های گوناگون همه سالم و ورزشکار

و مرفه و غنی از امتیازات ساندیس ؟!

و بریزید بچه های جبهه را در دریا ؟!

من گفتم و نصیحت کردم فاش نیوز را ؟!

فردا نگویید که نگفتم ؟!

فردا نگویید چرا فاش نیوز رئیس نشد ؟!

زیرا از رزمندگان و جانبازان دفاع کرد ؟!

و خبر فقر آنان را منتشر کرد ؟!

و این خبر رسانی مخالف افکار و اموال ایثارگران بود ؟!

و انجمن ها و شورا ها هم دلخورتر ؟!


رزمنده ستیزان ایثارگر زنندا بادا ؟!

...



...

یکی از مشکلات بنیاد شهید عزیز :

جوابگویی و رو در رویی با گروه ها و انجمن ها و شورای عالی ها که

ضد رزمندگانند ، است ؟!

که چوب لای چرخ بنیاد می گذارند ؟!

و این ایثارگران عزیز مخالف بچه های جبهه و جنگ ؟!

و قانون های فلاکت بار برای بچه های جبهه به بنیاد تحمیل می کنند ؟!

تا این گروهک ها مثل قارچ رویش می کنند ؟!

رزمندگان و جانبازان بالاخص ۵% دفاع مقدس جایی در بنیاد شهید

ندارند و از حقوق و مسکن و درمان محرومند ؟!

...

پس چه شد به خدا قسم این تلف کردن زمان قابل تحمل نیست به خدا عمری نداریم یا فاطمه به داد ما برس که دیگر تحمل این همه بی عدالتی را نداریم
فاش نیوزیان که جوابگو نخواهند بود !
از برادران کسی میداند چرا در حقوق فروردین افزایش حقوق اعمال نشد ؟؟؟
از مسئولین زحمت کش ودلسوز فاش نیوز وانجمن جانبازان که دلسوزانه پیگیرمشکلات ایثارگران هستیدبخصوص جناب مجتهدوآقای اسرافیلی من درتجمع ۱۴اسفند خدمتشان رسیدم ممنونم...دوستان دلسوز ماهمه جزئ یک خانواده هستیم.بیشتر از خودمان بفکر.جانبازان زیر۲۵درصد باشید زیرا تاکنون هیچ خدماتی نگرفته اند.کمک شان باشید درصورت امکان باتشکر
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi