شناسه خبر : 52702
شنبه 26 فروردين 1396 , 10:39
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دلنوشته های دانش آموزان دخترِ اهوازی به رزمندگان مدافع حرم

درآغازین ماه سال جدید و برای عرض تبریک و شادباش، گروهی از دختران دانش آموز دبیرستان "شاهد عفاف" اهواز، در اقدامی خودجوش اقدام به نگارش دلنوشته هایی خطاب به رزمندگان مدافع حرم نمودند.

فاش نیوز - درآغازین ماه سال جدید و به منظور بالابردن روحیه و عرض تبریک و شادباش، گروهی از دختران دانش آموز دبیرستان "شاهد عفاف" اهواز، در اقدامی خودجوش اقدام به نگارش دلنوشته هایی خطاب به رزمندگان مدافع حرم نمودند.

به گزارش خبرنگارما، دلنوشته های دانش آموزان دبیرستان شاهد عفاف اهواز به مناسبت فرا رسیدن سال نو به رزمندگان مدافع حرم در حال صورت می گیرد که بانوان و خواهران اهوازی پیش از این در چندین مرحله، اقدام به تهیه و ارسال ملزومات مورد نیاز و البسه زمستانی از قبیل شال، کلاه و جوراب برای رزمندگان مدافع حرم کرده اند که درتازه ترین اقدام، دختران دانش آموز برای روحیه بخشی به این رزمندگان در قالب دلنوشته هایی به مصاف افکارسلفی و داعشی رفته اند.

در ذیل، گوشه ای از این دلنوشته ها را به کاربران و خوانندگان فاش تقدیم می داریم.:

باکلیک بر روی عکس، می توانید آنرا در اندازه بزرگتر مشاهده کنید.

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi