شناسه خبر : 52711
شنبه 26 فروردين 1396 , 12:31
اشتراک گذاری در :
عکس روز

چراغ سبز به آمریکا و داعش؟!

 
فاش نیوز -  ترور شخصیت و ترساندن مردم ، شیوه اشرافیت مفسد و تمام لیبرال های فاشیست مسلک است. اما اگر به حقایق باشد ، باید از داعش های ایرانی سراغ گرفت که پروژه های مشترکی را در سال های 78 و 88 با گروه تروریستی منافقین ( پیش کسوت های القاعده و داعش و النصره ) به اجرا گذاشتند و اگر موفق می شدند حتما ایران را ویرانه تر و نا امن تر از سوریه و عراق و افغانستان می کردند و روزگاری سیاه را حاکم می نمودند.
 افراطیون مدعی اصلاحات  همان ها که دولت روحانی را رحم اجاره ای خواندند در وضعیتی سرآسیمه هر چهره محتمل برای نامزدی را مورد تخریب و ترور شخصیت قرار می دهند. فرقی هم نمی کند که آیت الله رئیسی باشد ، یا سعید جلیلی و عزت الله ضرغامی و محمد باقر قالیباف و مهرداد بذرباش.
 
جلایی پور ( عضو مرکزیت حزب منحله مشارکت) مدعی شده اگر جلیلی بیاید، ایران تبدیل به ونزوئلا می شود .  و اکبر گنجی که زمانی مامور نیابتی برای تبدیل هاشمی رفسنجانی به عالیجناب سرخپوش قتل های زنجیره ای بود، ادعا کرده آیت الله رئیسی، مرد قتل عام است و اگر رئیس جمهور شود، قتل عام و خونریزی به راه خواهد افتاد!
 
ترور شخصیت و ترساندن مردم ، شیوه اشرافیت مفسد و تمام لیبرال های فاشیست مسلک است. اما اگر به حقایق باشد ، باید از داعش های ایرانی سراغ گرفت که پروژه های مشترکی را در سال های 78 و 88 با گروه تروریستی منافقین ( پیش کسوت های القاعده و داعش و النصره ) به اجرا گذاشتند و اگر موفق می شدند حتما ایران را ویرانه تر و نا امن تر از سوریه و عراق و افغانستان می کردند و روزگاری سیاه را حاکم می نمودند.
 
 فراموش نمی کنیم که همین مدعیان جنبش سبز در آغاز جنگ سوریه ، از شورشیان و تروریست های وارداتی به سوریه حمایت کردند. آنها هر چند به قصد بدگویی از امثال رئیسی ، اما اذعان می کنند که  هم افق با تروریست های خون آشامی چون منافقین و داعش و النصره هستند.
 
این اتفاقا برای چهره های انقلابی یک فضیلت و افتخار است که نگذاشتند منافقین مزدور آمریکا و انگلیس و صدام، ایران را تجزیه و تبدیل به میدان جنایت های وحشیانه ای کنند که پیش درآمد آن را با سلاخی مردم عادی نشان دادند. دفاع از سازمان جنایتکاری که بیش از 17 هزار ایرانی بیگناه را به شهادت رساند و ترور کرد، فقط مایه شرمساری است.
 
جلیلی نیز در مصاف دیگری مقابل آمریکا سینه سپر کرد و تجربه پس از وی دردولت روحانی واگذاری امتیازهای هنگفت ، دریافت وعده های نسیه، طلبکار شدن آمریکا و تشدید تحریم ها سلامت و دقت رویکرد وی در جبهه دیپلماسی را نشان داد. علی ای حال، مصیبت زدگی افراطیون به خاطر روگردانی مردم، با تخریب و بدگویی و تحریف علیه این یا آن شخصیت منتقد جبران نمی شود.

محمد ایمانی

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi