شناسه خبر : 52713
یکشنبه 27 فروردين 1396 , 12:08
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اساسنامه بنیاد شهید بازنگری می شود

رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس از بررسی لایحه اساسنامه بنیاد شهید و امور ایثارگران در کمیسیون اجتماعی خبر داد.

فاش نیوز -  رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس از بررسی لایحه اساسنامه بنیاد شهید و امور ایثارگران در کمیسیون اجتماعی خبر داد.

به گزارش خبرنگارپارلمانی فاش نیوز، حجت الاسلام نوروزی نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بررسی اساسنامه بنیاد شهید در کمیسیون اجتماعی خاطرنشان کرد: هرسازمان و نهاد دولتی برای خود اساسنامه ای دارد که باید با توجه به تحولات و تغییرات برای اصلاحات مورد نیاز در مجلس به بحث و بررسی گذاشته شود.

وی گفت:امیدوارم نقطه نظرات، پیشنهادها و اصلاحات مورد نیاز با همکاری ایثارگران، اعضای کمیسیون اجتماعی و بنیاد شهید در مجلس مورد بحث و بررسی قرارگیرد و اساسنامه خوبی برای آینده تصویب شود.

رئیس مجمع ایثارگران مجلس دهم در خصوص پیشنهادات مطرح شده از سوی نمایندگان ایثارگران درمورد اساسنامه بنیاد شهید اظهار داشت: پیشنهاداتی از سوی نمایندگان ایثارگر مجلس شورای اسلامی در مورد اساسنامه بنیاد شهید مطرح شده است که در کمیسیون اجتماعی مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

مسند بنیاد شهید جایگاه والایی دارد

حجت الاسلام نوروزی یاداور شد: انتظار ما این است که هردولتی که روی کار می آید از آنجایی که شالوده و اساس کشور به ایثارگران و خون شهدا وابسته است شخصیت والا و برجسته ای را در مسند ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار دهد تا بتواند جلوی چالش های موجود را گرفته و مشکلات قشر ایثارگر را برطرف کند.

نماینده آزاده رباط کریم در مجلس دهم متذکر شد: ما بر این باور هستیم که بنیاد شهید به عنوان یک اداره دولتی نیست بلکه یک نهاد انقلابی است و این نهاد انقلابی باید کار انقلابی انجام دهد.

حجت الاسلام نوروزی با اشاره به ضرورت رسیدگی جدی به مشکلات جامعه هدف و رفع نیازهای آنها تاکید کرد: الحمدالله توفیقاتی در سالجاری حاصل شده است اما باید این اقدامات برای ایثارگران بیشتر و انقلابی تر باشد و مسئولان در بر آورده کردن مطالبات کوشاتر باشند.

وی خاطر نشان کرد: ما از پرداخت مطالبات آزادگان در سالجاری و اجرایی شدن ماده 38 توسط وزارت دفاع و ستاد مشترک تشکر می کنیم ولی انتظار داریم که یک مقدار به روزتر و انقلابی تر نسبت به ایثارگران برخورد شود و نامه هایی که ما به دستگاه های دولتی ارسال می کنیم را پاسخ دهند و به مراجعین جواب منطقی داده شود.

بنیاد شهدای حرم را دریابد

نماینده ایثارگر مجلس دهم تصریح کرد: انتظار ما این است که بنیاد شهید نسبت به شهدای مدافع حرم طبق مصوبه برنامه ششم توسعه کشور که به تازگی به دولت ابلاغ شده است عمل کند و به میدان بیاید و مسئولیت قانونی و انقلابی خود را بر عهده بگیرد و پرونده برخی از افرادی که احیانا مورد بی مهری قرار گرفته اند را دوباره بررسی و حقوق شان را برقرار کند.

حجت الاسلام نوروزی سخنگوی کمیسیون قضائی مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران باید نسبت به اجرایی شدن مصوبات برنامه ششم توسعه کشور و سهمیه ای که به ایثارگران زیر 25 درصد اختصاص یافته است به سرعت اقدام و کار جهادی انجام دهد.

نماینده مردم رباط کریم درخصوص ابلاغ مصوبات برنامه ششم توسعه کشور ازسوی دولت به بنیاد شهید و امور ایثارگران تاکید کرد: مصوبات مجلس در سالجاری به دولت و ازجمله بنیاد شهید ابلاغ شده است و در صورت بی توجهی به مصوبات از سوی بنیاد شهید، در صحن مجلس موضوع را تذکر قرار خواهیم داد.

کد خبرنگار: 18
اینستاگرام
وقتی تشریف می برین ابرو شو درست کنین , یه وقت نزنین چشمشو گور کنین .
باسلام درصدجانبازان درقید حیات کلا باید با نظر یک کارگروه مجرب بازبینی شود مشکلات نخاعی با هفتادی مثلا یکپا ویکدست یکسان نیست بعضا با هفتاددرصد مشغله دارند وبعضی برابرداشتن شِیی اززمین محتاج دیگرانند یک لیوان آب را محتاج همیارند باید تحقیق شود درصد باید عادلانه تشخیص داده شود
باسلام چرافکری برای جانبازان زیر25درصد نمیکنید ایا ماهابرای درصد به جبهه رفتیم
ابتدای جنگ بود سربازی ارتش راگذراندم دوره احتیاط بودم نخاعی شدم خوشان بازنشسته موظفین کردند هدیه ایثابیست ویکهزارتومان بحساب ریختند بعدها متوجه شدم که معلولم وبابازنشستگی کاری نیست همرزمان کادرسپاهی را تاگرفتن درجات بالای حقوقی بازنشست وحق بازنشستگی گرفتند دنیای ماخراب شد با این جنگ جوانی ما هم به پیری رسید ماآدم بودیم کنار هم رزممان بود ولی نه درجه ای نه وجه بازنشستگی درستی وامروز منزوی ودردمند اصلا اطلاعی یگان ندارد اگر دنیا را هم به من بدهند علیل وعلیلم ولی فردای قیامت اگر تبعیضی باشد مطرح وثابت خواهدشد
سلام یک فکری به حال مدیر کلها ی استانها بکنید هر وقت انتخابات مجلس میرسد اقایون اسم مینویسند و هرکسی که به انها کمک کند میارند داخل کمسیون و در صد میدهند خدا بالای سرم شاهد است که دیدم میگویم منکه حقم بود ندادن ولی طرف رفته چند روز به اقا تبلیقات کرده وامروز ...! این حق مال منه نه اون
سلام ، نماینده محترم مجلس بایستی بداند که اسلام فقط در شرع خلاصه نمیشود بلکه همانطور که پیامبر اکرم (ص) فرمود : الشریعه اقوالی ، الطریقه اعمالی ، الحقیقه احوالی و المعرفه لقای ربی بنابراین افرادی که در شریعت اسلام درجا میزنند فقط حرف میزنند.
پیامبر اکرم (ص) فرمود شریعت اسلام یعنی قول پیامبر اکرم (ص) است که سوی حق تعالی ماموریت ابلاغ به مردم را داشته و امامان معصوم(ع) وظیفه اجرای شرع مقدس را بر عهده داشتند لذا عده ای که فقط حرف میزنند در مرحله حرف ماندند اما در مرحله دوم فرمود طریقت اعمال است یعنی عمل به شرع مقدس بقول امام راحل (ره) دو بال است که انسان را به حقیقت برسانند لهذا در مرحله سوم فرمود حقیقت احوال است یعنی پس از عمل به شرع مقدس احوال ظاهر میگردند که از جمله انسانهای دارای کرامت و مستجاب الدعا و اعجاز هستند که مجموعه اسلام به معرفت الله منتهی شود.
برای مثال اگر شخصی قصد سفر از مشهد به تهران را داشته باشد میبایستی از چندین شهر عبور کند اما افرادی هستند که از تهران حرکت کردند و در شهر دامغان متوقف شدند و افرادی به سمنان رسیدند و افرادی به سبزوار رسیدند و عده کمی به مشهد رسیدند. آن شخص که در دامغان توقف کرد مثال همان عالم بدون عمل است که در مرحله حرف مانده است. عده ای پس از کشف و شهود و ملاحظه کرامت از خود غره شدند و بدون ترتیب توجه به کرامت یکی از عوامل توقف سالک است لیکن اهل حقیقت که عالم و دارای عمل هستند به حقیقت دین رسیدند.
چطور افرادی که در مرحله حرف ماندند با شکمهای برآمده و زندگی اشرافی مدعی حقیقت هستند؟ افرادی که کلام اهل حقیقت و عمل را دزدیده و بعضا در لباس مقدس روحانیت مردم را فریب میدهند.
باسلام خدمت همه ایثارگران چراهنوزبرنامه ششم ازطرف دولت تدبیروامیدبرای اجراابلاغ نشدمگه قرارنبودفرزندان زیر25/درکنکور96سهمیه داشته باشند ماکه یک فرزند کنکوری داریم اگه دراین سال سهمیه برقرارنشه آیا واقعا ظلم درحق آنها نیست انتظارمی رودریس جمهورتادیرنشدآنراابلاغ نماید
سلام از ما گذشت به نسلهای آینده اطلاع رسانی کنید
بازیگران این مملکت خیلی دروغ می گویند؟
دریغ از یک کارت شناسایی عکسدار؟
پس از سی سال رزمندگان که هیچ؟ مجروحان جنگ هنوز زیر25درصد چرا؟
اساسنامه بنیاد چه دردی را دوا می کند از بیچارگان خاک خورده جبهه‌ها؟
سلام انشاالله که خیر است .من جانباز یزدی فقط دوبار معوقات گرفتم در حالی که در سایتها میگویند نزدیک به ده بار معوقه داده اند کلذمبلغی که به من دادند به چهار میلیون نرسیده پس بقیش کجاست خدا میداند.متشکرم از سایت و مدیران سایت.
نوروزی جان قربان حرفهای قشنگت !!!!!!!!!! فرزند جانباز 25 درصد نسبت به جانباز زیر25 درصد اولویت دارد اینه عدالتی که ازش دم میزنید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مثلا فرزند جانباز25 درصداز پرداخت شهریه دانشگاه کاملا معاف هست اما شخص جانباززیر25 ودانشجو از معافیت شهریه دانشگاه کاملا محروم هست !!!! این ظلم نیست ؟ این تبعیض نیست ؟ وای برشما . فردای قیامت چه جوابی دارید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
با سلام خواهشمند است ترتیبی اتخاذ نمایید تا برای استفاده فرزندان جانبازان زیر 25 درصد و رزمندگان از سهمیه مصوب برنامه ششم در کنکور سال جاری فرصت ویرایش مجدد به این عزیزان داده شود.
با سلام چرا صندوق ايثار ساتا سايت نداره حالا تمام مسئولان با تمام قوا اعلام ميكنند دولت الكترونيك است ولي وقتي به خودشون ميرسد عالم بي عمل ميشوند از چه چيزي واهمه دارندكه قايم ميشوند ويه چيزي ميپرونندوكسي نميتونه حرفشو به گوششان برساند از بيت الجيبهاشون يا .... خدا داند
باسلام به دلسوزان جامعه ایثارگری بایدبه عرض شمامسوولین بزسانم من نوعی جانبازدفاع مقدس واسه شیرخشک بچه به ده هانفرروانداختم قرض بهم ندادن هرچه داروخانه شهرزورفتم یه قوطی شیرخشک نسیه ندادن کاش مثل رفیقام شهیدمیشدم آخه مسلمونی اینه واسه شب عیدبیست روز جلوجشم بچه هام خورجین خالی میبردم بازار خالی برمیگشتم ازشرمندگی صدبارمردم وزنده شدم چقدرانتظاربکشیم مظلومیت تاکی تامردن ای دادوبیداد وافسوس که شهدا وجانبازان شهیدنیستندفرماندهان شهیدنیستند که ببینن بسیجی هاشون چطوربامرگ دست وپنجه نرم میکنندوباسختی ومشقت امرارمعاش میکنن .به امیدظهور فرزنددلبن فاطمه عدالتگسترجهان حضرت مهدی عج
بنیاد اساسنامه جدید نیاز ندارد بلکه مسئولین دلسوز و با وجدان و دانا نیاز دارد .
فرمان امام (ره ) برای تشکیل بنیاد خودش کاملترین قانون و اساسنامه برای بنیاد است
اگر فقط یک جمله ان را اجرا کنند همه ایثارگران راضی خواهند بود .
امام فرمودند خدمت رسانی به تناسب باشد یعنی اجرای عدالت و داشتن انصاف.
هرچی میادبرای ایثارگران بدترمیشه
باسلام محضر تمامی دلسوزان انقلاب و مسئولین محترم بنیاد
فرزند جانباز 70 درصد هستم خواهشا ترتیبی اتخاذ نمایند فرزندان جانبازان 70 درصد همانند فرزندان شاهد از کلیه امکانات و تسهيلات و امتيازات برخوردار شوند بخدا هم بیکار داریم هم مشکل کاری داریم متاسفانه گاها نميتوانيم به جانباز رسیدگی نماییم یعنی بعد از 30 سال انصاف نیست این جانبازان هر روزشون همانند شهدای گرانقدر هستند دائما روی ويلچر وهزاران مشکل دیگر.... خواهشا یک اقدامی بکنید. ممنون

...

بنیاد شهید و امور ایثارگران به اساسنامه جدید نیاز دارد ؟!

و رزمندگان و جانبازان ۵% و بالاتر باید حقوق کامل ۴ ملیون تومان از

بنیاد بگیرند ؟!

متشکریم .

...

...

از مستاجری نجات پیدا کردیم .

بی حقوقی را چه کنیم .

اگه حق و حقوق بچه های جبهه و جنگ رو بدن ؟!

اگه بعد ۳۰ سال از پایان جنگ ؛

به رزمندگان و جانبازان بالاخص ۵% حقوقشونو بدن ؟!

والله گناه داره ؟!

ما که دنبال بلیط نیم بهای قطار و تیاره و حق خواهی طرح ترافیک نیستیم ؟!

ما برای خدا و برای وطن به جبهه رفتیم .

قوت نان ما را بس .

که از گرسنگی نمیریم .

حقوق نجومی و سهمیه کنکور و هتل نیم بها برای خودتان ؟!

خدایا .

خداااااااا .

برسان روزی حلال که طلبکاریم .

و بدهکاران را وجدانی ؟!

که بدهند حقوق مان را ؟!

انشاالله .

...

سلام برادران عزیز بنیاد از ریشه خراب است اگر اساسنامه حل شد باید کارمندان حل شوداگر کا مندان بمانند چه فرقی کرده باید بنیاد پاکسازی وکارمندانی انقلابی سرکار بیاید پاکسازی پاکسازی پاکسازی
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi