03 ارديبهشت 1396/ 26 رجب 1438
شناسه خبر : 52732
1396,سه شنبه 29 فروردين11:43
اشتراک گذاری در:
عکس روز

38 سالی که بر ما گذشت...!


ذوالفقار بابایی - 38 سال از انقلاب اسلامی می گذرد.

آری 38 سال گذشت...

38 ساله که از دست مدیران و مسئولان، هزاران حرف را به جان خریدم ولی دست از انقلاب و اسلام و رهبری و شهدا نکشیدم  و پا به پای انقلاب و رهبری و شهدا و بسیج ایستادم!

 38 ساله که هم جانم و هم مالم را در راه انقلاب داده ام تا نام حضرت امام خمینی (ره)،نام حضرت امام خامنه ای، راه شهدا که حجاب و عفاف و امر بعروف و نهی از منکر بود،پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران، نام جمهوری اسلامی ایران در سر تا سر جهان ماندگار باشه.

بنده از دشمن نمی ترسم... از آمریکا، از اسرائیل، از منافقین، از ضد انقلاب نمی ترسم.

من از نفوذی های می ترسم. نفوذیهایی که در تمام ادارات، نهادها، وزارت خانه ها و غیره ... نفوذه کرده اند می ترسم.

 38ساله که دارم زجر می کشم. خدا نکنه بدون دارو بمانم... بدون اکسیژن بمانم!

 38 ساله که خواب را از خود حرام کرده ام تا ملت یزرگم، خانواده ام ،بچه محل هایم، فامیل، دوستان، رهبرم، دینم و شرفم در آرامش و آسایش بخوابند.

 38 ساله که با قلمم، با خطم و با نوشته هام، با دشمن در همه عرصه ها و در فضای مجازی در حال جنگم.

38 ساله که از یک وام 1000 تومانی و... استفاده نکرده ام.

38 ساله که با فقر و نداری رحال مبارزه هستم.

 38 ساله که مستاحرم.

 38 ساله که یک دست لباس نو به تن خودم و خانواده نرفته.. چون همیشه بفکر پائین دستی ها بوده ام... همیشه بفکر فقرا بوده ام.

38 ساله مدیران و مسئولان به ریش من به کارهای من به احساسات من به قلم من می خندند.

 38 ساله که مدیران و مسئولان ازاحساساتم سوء استفاده می کنند.

 38 ساله که گرد و خاک و دود تهران و آلودگی شهر و ادارات و نهادها و سازمانها  را خوردم.

38ساله که دارم هوار می کشم! و داد میزنم.

 38 ساله که دارم تذکر می دهم.

 38 ساله که به فردای بهتر،برای فرزندان آینده کشورم و کوخ نشینان می اندیشم.

38 ساله که دارم کتک میخورم، متلک میشنوم و سیلی میخورم.

 38 که ساله صورتم را با سیلی سرخ نگه میدارم!

 38 ساله کارم شده گریه کردن برای برای شهدا، برای هم رزمانم.

 38 ساله چشمم به درب منزل و اتاق خیره شده تا یکی از مدیران یا مسئولان به کلبه محقرما سری بزنند.

 


کد خبرنگار : 17


رزمنده     مشکل معیشتی     ایثارگران                                
Reply
no
0
yes
2
سید
1396/01/29 - 11:53
نگران نباش و دلخوش باش تا سی و هشت سال دیگه بهت سر میزنن . اما وام نمی دن .

در ضمن گردوهای ضبط شده ات رو.هم نمی دن . ولی امید وار باش ....



no
0
yes
1
ذوالفقاربابایی خادم الشهدا
1396/01/29 - 12:51
نگران نیستم دلخوشم فقط به خداوشهدا نه کس دیگری


no
0
yes
1
ذوالفقاربابایی خادم الشهدا
1396/01/29 - 12:52
در ضمن گردو هارو هم خوردن ویک لیوان ابم روش


Reply
no
0
yes
0
محسن ناطق
1396/01/29 - 14:01
سلام ، واقعا از وضعیت پیش آمده برای امت حزب الله ایران باید اظهار شگفتی و تاسف کنیم. چطور امکان دارد در حکومت جمهوری اسلامی افرادی در مسئولیت و پستهای حساس قرار گیرند که با اساس اسلام و نظام ولایی دشمنی دارند؟ بدیهی است تمام انسانهای وارسته و عاشقان ولایت و اسلام چنانچه مورد دشمنی قرار گرفتند همانطور عاشقانه تحمل کردند و دچار مصائب و مشکلات بسیاری گردیده که انشاالله اجر آن صبوری را از مولای شهیدان در حساب آخرت خواهند داشت زیرا باعث باز شدن چشم گمراهان و آشکار شدن حقیقت هستند.
همیشه شنیدیم که دنیا زندان مومن است و مومن بالله در دنیا کمتر روی شادی دیده است البته نشانه مومن همین است. امیدواریم حق تعالی صبر عنایت کند در غیر اینصورت اگر عاشقان نظام اسلامی نیز بخواهند همانند دشمنان نظام رفتار کنند هرگز نظام پایدار و ادامه نخواهد داشت. از کسانی که برای بهره برداری مادی رنگ به رنگ و حزب به حزب میشوند به حق تعالی پناه میبریم و میدانیم حق تعالی تا قیامت دین توحید را حفظ خواهد کرد.

Reply
no
0
yes
0
سید
1396/01/29 - 16:17
زنی پسر کوچکی داشت که زیاد دزدی میکرد،
به سفارش نزدیکان او را نزد شیخی بردند.

شیخ از برایش دعایی درست کرد و فرمود :
آن را به کتفش ببندید
او دیگر هرگز دزدی نمیکند!

هنگامی که به خانه باز میگشتند
پسر در راه عقب مانده بود.

مادرش از او خواست سریعتر راه برود
و به او برسد .پسر گفت :
مادر دمپایی شیخ بزرگ است
و نمیتونم با اون راه بروم!!!!...

متوجه شدی بابایی جان چقدر وضع خرابه ......

Reply
no
0
yes
0
رضا رضایی
1396/01/30 - 00:54
سلام جناب بابایی.خوشبختانه هنوز کارم به اکسیژن دایمی نکشید ولی میدونم چی میگی. پس هنوز هستن جوانمردانی که توصیف کردی. ایکاش بنیاد برابر توثیه رهبری بمعنای واقعی نهاد میماند ونهادی اداره میشد. ایکاش ملاک درصد نبود بلکه به همه کسانی که صدمه دیدند خدمات براساس نیاز واقعی شان میدادند. ایکاش کارکنان بنیاد غیر ایثارگر بودند تا میشد با مطالبه حرف میزدی. بنده شاغل فرهنگی ام بعد از 30 سال پیگیر عدم اجرای قوانین سدن باورتان نمیشود که کارشناش واحد اشتغال بنیاد بعنوان وکیل اموزش وپرورش با بنده صحبت کرد که به دفتر مدیرکل رفته و همین موضوع را انتقال دادم که مدافع بنده اید یا وکیل ا داره؟بعد چند روز از دفتر مدیر تماس گرفتند که نامه رابیلر ثبت شد ولی الان یکساله که ماده16 جوابی نداد.اینجا بود که خدا را سکر کردم که شاغلم والا با این روحیه باید از گرسنگی میمردیم.توی این سایتهای ایثارگری میگردم بعثیها خیلب متوقع اند وطلبکار بعضی گرفتار ادارات و دادگاهها .البته دلیل اصلیش قوانین متعدد و ...میباشد.ایکاس قانونگذار قانون جامع را بمعنای واقی جامع مینوشت و همه قوانین قبلی را لغو میکرد.مثلا برای ما ساغلین سه بار بابت ایثارگری حق ایجاد کردند در ق نظام هماهنگ پرداخت کلبه امتیازات اعمال سد بعد ق خدمات کشوری امد بدون حذف قبلی با 1500 امتیااز مجددا فوق العاده دادتد و بعد ماده51 خ ج ایثارگری اعمال شد شاید باورتان نشود که خیلی دوست داشتم ایثارگری راازپرونه ام حذف کنم ولی بخاطر انعکاس منفی ان منصرف شدم یکی نیست بگوید که چرا سه بار؟ولی مواد دیگر بدون اجرا باقی موند.درد دل دو طرفه زیاده ولی... ببخشید

Reply
no
0
yes
0
1396/01/30 - 14:28
سلام بابایی محترم شما همون نیستید به من توپ و تشر رفتید با کسی درد دل نکنم ؟ پس این حرفا چیه نوشتی ؟ تازه من که اصلا اهل درد دل کردن نبودم . یه مدت زیپ دهنمو باز کردم و دارم میگم در 38 سال گذشته چی دیدم و چی کشیدم ؟ من آمدم به شما بگویم تو که با توپ و تشر دهن ما را برای طلب حقمون بستی بیا ببین رنج کشیدن ما چه دستاوردی داشت ؟ هیچ هیچ هیچ !
تو می دونی چه بر سر من آمد ؟ تو می دونی آنقدر بی محرم باشی که بیایی به دو تا حاجی بگی داره چی به سرت میاد اونم نه برای آنکه درد دل کرده باشی برای آنکه خیالت راحت باشه بعد خودت کسی حقیقت را به مسلخ نمی بره . می دونی اگه کسی رو نداشته باشی باهاش از روزهای سخت کابوس حرف بزنی یعنی چه ؟ می دونی از ترس سکته کردن یعنی چی ؟ چند بار با همرزمم حرف زدم دیدم دارم ترسمو به اون انتقال می دم اگه اون سکته می کرد من بدبخت بدبخت بودم . می دونی از سر بی پناهی بری روی مزار شهدا بشینی و ساعتها خیره به عکس آنها نگاه کنی و تو ذهنت تمام لحظاتی که پا گذاشتن بعضیا رو خون شهید به یادت بیاد تداعی کنی و به خودت بگی خاک بر سرت این همه سال سکوت مرگبارت چه دستاوردی داشت ، بعد با دیدن قیافه های ظالما و زندگی ننگینشون ببینی واقعا هیچ دستاوردی نداشت چقدر رنج آور و درد آوره ؟
شکر خدا ، به لطف خدا به کوری چشم دشمنان حالم خوبه خوبه . هیچ مشکلی ندارم . حتی نیاز به خوردن یه قرصم ندارم . اما می دونی تنها رفتن تو این راه چقدر سخته وقتی که یه محرمی جز همدرد خون به دلت نباشه چقدر سخته ؟ تو چرا حق را به ظالما دادی بعد حالا آمدی طلب 38 سال گذشته رو می کنی ؟ مگه فکر می کنی غیر همینا تا حالا خون ما رو تو شیشه کردن . اگه من 38 سال گذشته ام را به نگارش دربیاورم بی شک مبهوت می شی الان چطور زنده ام . اما من که همون اول گفتم خودمم نمی دونم . اما می بینم در بحرانهای سخت زنده ام . هدف چیه فقط می بینم به شما رسیدم . احتمالا هدف اینه که بیام در این روزگار غربت بهتون سر بزنم .اگه شماره ای ازت پیدا کردم فیلم سرم درنیاریا . هیچی دیگه جلودار من نیست . هیچ کسی دیگه نمی تونه جلوی کارهای درست منو بگیره . شک ندارم دعام در شب لیله الرغائب مستجاب شد . من می دونم حق تو نیست این همه درد را تحمل کنی . پس بیا با هم فریاد بزنیم نه اینکه به من بگی سرتو بکن تو چاه . الان واقعا برای سن و سال ما درد و دل کردن گدشته . الان فقط باید چشم ظالما رو دربیاریم بذاریم کف دستشون . همین . والسلام

Reply
no
0
yes
0
ذوالفقاربابایی خادم الشهدا
1396/02/02 - 22:33
سلام برهمگی من میدونم شما چی میکشید فکر نکنید نشدم زبونتون نشدم پاتون نشدم دستتون نشدم قلمتون بخداوندی خدا قسم از اون مدیر کوچک گرفته تا اون بزرگشون هرروز دارم حرف میزنم تازه امروز بایکی دیگر که ادعای مردانگی وهم رزمی منو میکرد در اخرش میدونی چی گفت مابرای خداشمارو بیمه سلامت کرده ایم اخر من داداشم خاک کچارو به سرم کنم که هر کجامراچعه میکنیم فقط تو سرمان میزنند دیگه احترامی برایمان نمانده اگر شماره منو خواستی میتونی بااسمم سایتمو پیدا میکنی وشماره من هم همان جاست





نظری بگذارید
chapta

اخبار انتخابات ریاست جمهوری سال 96
بدون ویرایش از شما
بیشتر...
آخرین اخبار
بیشتر...
معرفی کتاب

نقل مطالب سایت، فقط با ذکر منبع بلامانع است.

@ 2014 تمام حقوق مادی و معنوی برای پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ ایثار و شهادت(فاش نیوز)،محفوظ می باشد.