شناسه خبر : 52741
یکشنبه 27 فروردين 1396 , 15:53
اشتراک گذاری در :
عکس روز

رئیس جمهور، یکی با ملت

بیایید از این حزب بازی و قدرت طلبی و تفرقه ها دست بردارید. همه با اتحاد و همدلی درکنار ملت و درکنار دولت دست به دست هم دهیم تا کشورمان را به رونق برسانیم.

عیسی مرادبخش لمرجانباز 55% - از مسئولین محترم کشوری و لشکری خواهشمندیم بیایید از این حزب بازی و قدرت طلبی و تفرقه ها دست بردارید. همه با اتحاد و همدلی درکنار ملت و درکنار دولت دست به دست هم دهیم تا کشورمان رابه رونق برسانیم.

 بیایم وحدت کلمه راحفظ نماییم تا دشمنانمان را منزوی کنیم نه اینکه دشمنانمان را شاد کنیم. پس این همه شهادت ها و جان فشانی ها برای چه بود؟ بیاییم تفرقه ها را کنار بگذاریم. دشمن درکمین است آب را گل آلود نکنیم تادشمن به آروزی خود برسند.

 خلاصه ماکشوری آزاداندیش داریم ومردمی آگاه و آزاد. به هر حال یک نفر در این مملکت باید رئیس جمهور باشد و هر رئیس جمهور یک کابینه ای برای خود باتصویب مجلس داشته باشد تاامورکشور را اداره نماید. تنهایی که نمیتوان یک مملکت هشتاد میلیونی را یک نفری اداره نمود اما هرشخصی که انتخاب می شود، نباید فکر کند همه ملت باید به اون رای می دادند.

 به هر حال مردم ثبت نام کردند. چند نفرانتخاب می شوند. یکی ازآنها بالاترین رای مردم راکسب می کند. می شود رئیس جمهور کل ملت، نه اینکه فقط رئیس جمهور آن عده ای که به آن رای دادند و احترام آن شخص منتخب برای همه مردم باید قابل احترام باشد و آن شخص هم نبایدقومی عمل کند. بایدهم از موافق و هم ازمخالف در دولت خود در کابینه داشته باشد و کشور را رو به پیشرفت سوق دهند.

 رئیس جمهور بعد از رهبری نظام اسلامی شخص اول مملکت است و باید به ایشان اجازه داد تابه امور کشور برسد نه اینکه برایش دغدغه دیگری ایجاد نمایند. کشور ما رهبری عادل و عالم و آگاه به همه امور و آشنا داریم. اگر رئیس جمهور خطا کرد، رهبری نظام به ایشان هشدار و تذکرلازم را می دهند. لازم نیست فلان نماینده، فلان حزب، فلان گروه در کار دولت دخالت کند. همین دخالت های بیجای بعضی هاباعث تفرقه می گردد و دشمنان سوء استفاده می کنند.

 بیایم دست به دست هم دهیم و اطاعت از امر رهبری انتخابات آزاد وبی سروصدا برگذار کنیم و یک نفر ازبین اینها وفادار به انقلاب و رهبری و شهدا و ایثارگران انتخاب نماییم. هم دل رهبری معظم انقلاب را شاد کنیم و هم شخص منتخب احساس دلگرمی و بدون دغدغه به امور کشور برسد.

 همه ما می بینیم که چه دشمن داخلی و چه دشمن خارجی در تلاشند در کشور فتنه به پا کنند این ماها هستیم که نباید به دشمن اجازه دخالت در امور نظام را بدهیم. کاری کنیم شهدای ما ازماراضی و خشنود باشند. درآن دنیا یقه ما را نگیرند که ماها از زندگی گذشتیم تا انقلاب اسلامی حفظ شود. شما ملت و دولت به کشور و رهبری و ولایت خیانت کردید.

 اینجانب امشب در خواب شهیدی را دیدم که بامن در یک سنگر بود. خمپاره شصت مستقیم به ایشان برخورد کرد، او را تیکه پاره کرد. همان شهید شب ازمن گلایه کرد فرمود چرا کشور مارا چند قطبی کردند؟ چرا به اینها نمی گویید می خواهند باتفرقه های خود کشور ما را به دست اجنبی های بیگانه و بیگانه پرستان بسپارند؟

 امیدواریم هم دولت مردان و هم ملت سکوت و آرامش را در کشور رعایت نمایند تا کشوری آباد و آزاد و مردمی ولایت مدار در کنار دولت داشته باشیم والسلام علیکم و رحمت الله

اجرکم عندالله

ومن الله التوفیق

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام

...

رئیس جمهور و مجلس نباید حرف ایثارگران را گوش کنند ؟!

۳۰ سال که گوش کردند مملکت فلج است ؟!

ایثارگران عزیز نباید در قانون گذاری دخالت کنند ؟!

و همه دخالت های ایثارگران در حوزه بنیاد شهید و دولت و فرهنگ باید ملغی شود ؟!

زیرا با حضور و دخالتهای ایثارگران ؛

رزمندگان و جانبازان را از بنیاد بیرون انداختند ؟!

و اقتصاد و فرهنگ و سیاست ایران تعطیل شد ؟!

...
سلام.مطالب زیباودرستی بود..انشاءالله همین شودکه شمابزرگوارگفتید..به امیدپیروزی وپیشبردکشورواجرای قوانین ایثاروشهادت به طورکامل..امیدوارم شهداءازماراضی باشند.
سلام.مطالب زیباودرستی بود..انشاءالله همین شودکه شمابزرگوارگفتید..به امیدپیروزی وپیشبردکشورواجرای قوانین ایثاروشهادت به طورکامل..امیدوارم شهداءازماراضی باشند.
سلام ، در نظام جمهوری اسلامی ایران که باید الگوی تمام کشورهای جهان باشد لذا دشمنان اسلام تلاش میکنند این الگو ناموفق باشد متاسفانه رفتار و عملکردها مطابق با عملکرد پیامبر اکرم (ص) و معصومین (ع) نشده و دارای فاصله زیادی است.
اولین اشکالی که در نظام اسلامی ملاحظه میگردد کسب قدرت سیاستمداران بر اساس میزان ثروت است. در این وضعیت تمام سیاستمداران تلاش میکنند تا برای کسب قدرت بیشتر الزاما از ثروت بیشتری برخوردار باشند. در نظام اسلامی هدف خدمت به مسلمانان است که پاداش این خدمت بهشت است اما در حال حاضر کورس ثروت اندوزی برای کسب قدرت بیشتر جای واقعیت یا وعده های آخرتی اسلام را گرفته است.
در سال 92 قرار بود شرایط اعتدال بین جناحهای سیاسی برقرار شود لذا برخی مردم ساده دل به این امید رای دادند اما پس از گذشت 4 سال معلوم شده تمام دعواهای جناحی از سوی عده ای فریبکار و فتنه گر برای ثروت اندوزی و قدرت طلبی بوده که امیدواریم همان افراد فریب خورده در انتخابات آینده تشخیص صحیح را از رای ناصواب تفکیک کنند.
در مورد شوراهای شهر نیز اعتبارات هنگفتی از خزانه کشور به حساب شهرداریهای کم جمعیت و دهیاریها واریز شده که بنام پروژه های عمرانی اما به حساب جاری آنها واریز کردند. معلوم است آن پولها برای اجرای پروژه های عمرانی هزینه نشدند لذا برای کسب رای مردم بوده که از طریق شوراهای فعلی و عوامل مربوط پای صندوقها به مردم دیکته خواهد شد.
فتنه گران نفوذی از دور دوم ناامید شدند اما تلاش میکنند هرطور شده شورای شهر را به چنگ بیاورند. اگر مردم هوشیار باشند و مسئولان بجای سخنرانی و تخریب یکدیگر برنامه قابل اجرا ارائه کنند برای پیشرفت کشور مفید است.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi