شناسه خبر : 52752
سه شنبه 29 فروردين 1396 , 12:25
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ایثار تاریخ مصرف ندارد!

آقایان مسول نظام ودولت ومجلس عمرما و همه شما رو به پایان است پس باید کاری کنید که آیندگان ازشمابه نیکی یاد کنند

علی ابوالقاسمی(آزاده و جانباز بسیجی) -  آقایان مسئول نظام و دولت و مجلس! عمرما و همه شما رو به پایان است پس باید کاری کنید که آیندگان ازشما به نیکی یاد کنند.

به عنوان یک رزمنده که دارای 8سال سابقه اسارت و 55 درصد جانبازی است ازآقایان مسئول نظام ودولت جمهوری اسلامی ایران این سوال را دارم، آیا ایثار، گذشت، جانبازی وآزادگی تاریخ مصرف دارد، چرا مجلس و دولت قوانینی را تصویب می کنند که هیچ دستگاه و نهادی پیگیراجرای آنها نیست؟

به طور مثال از موضوع بازگشت بکار دوباره آزادگان گرفته تا فوق العاده ایثارگری که شامل بازنشستگان نمی شود را در این راستا می توان نام برد.

مگرآزاده یا جانبازی که بازنشسته می شود باید از گردونه زندگی خارج شود در حالی که کشورما دارای منابع بسیاری است، متاسفانه طی 38سال اختلاس، سرقت و رانتخواری های زیادی اتفاق افتاده است و منابع کشوردر جایی هزینه شده است که فایده ای در بر نداشته است.

اما در مقابل آیا یک ایثارگرکه جوانی، عمر و سلامتی خود را فدای انقلاب و کشورکرده است ارزش دریافت فوق العاده ایثارگران که 25درصد ازحداقل حقوق کارکنان دولت است و هرسال تعین می شود را ندارد، آیا ایثار و گذشت با کمپودهای منابع مالی وسایرموارد از نظر تاریخ مصرف باید یکی باشد.

جای تاسف است که بسیاری از قوانینی که برای ایثارگران تصویب شده است فقط شامل حال کسانی می شود که شاغلند درصورتی که نظام باید درجهت رفاه حال رزمندگانی که ماه ها درجبهه بوده اند و ازنظرظاهری سالم هستند باید تدبیری بیندیشد.

در دوران دفاع مقدس هیچ وقت صحبت ازامتیاز، پول، پست ومقام نبود وهمه به این موضوع فکرمی کردند که دشمن را ازخاک ایران بیرون کنند و حتی ازهمدیگرسبقت می گرفتند اما ای کاش روزی برسد که قشرحاصر درجبهه وجنگ بتوانند واقعیت های جنگ را باز گوکنند.

 

در زمان جنگ اگر وارد سنگری می شدی  متوجه نمی شدیم کدام یک از برادران فرمانده یا معاون است چرا که همه در یک لباس و یک هدف و سریک سفره می نشستند پس الان آن صفا و صمصمیت و رفاقت ها کجا رفت.

سخن آخر اینکه، آقایان مسئول نظام دولتمردان و مجلسیان عمر شما وهمه ما رو به اتمام است پس کاری کنید که در تاریخ، آیندگان ازشما به نیکی یاد کنند، ازما که گذشت چندر غاز اضافه بشود یا نشود زندگی را می گذرانیم ولی وای به حال شما که اگر خدای ناکرده درحق مردم کوتاهی کنید.

اینستاگرام
داره !!! اطمینان بهت میدم داره ,,, اگه شک داری مطالب کاربرای سایت رو دقیقآ بخون .

بعد متوجه میشی که ایثار و ایثارگر تاریخ مصرفش سال شصت وهفت تموم شده بود وتا حالا استفاده ابزاری و اسمی ازش میشه .
جناب دکتر حاج بهروز ساقی سلام علیکم . امید وارم حال شما و اهالی سایت به و به ازین باشد . داشتم فکر میکردم ای کاش ... ای کاش ... بگذریم ... قبل از اینکه با این سایت بسیار خوب گذشته آشنا بشم اوقات بیکاری و استراحتم رو بیشتر نزد برو.بچه های اهل دل می گذروندم . مخلص کلام حال روز خوش خودشو داشت ... تا اینکه خیلی اتفافی باسایت آشنا شدم و یه احساس انس , ویا رفاقت دیرین ویا حتی اخوتی در خودم با شما پیدا کردم . هر چند روز وهفته و ماه که گذشت بیشتر و بیشتر وابسته شما می شدم و گاهی اوقات بقول عملی ها تا خمار می شدم یه سری به سایت می زدم دوباره جون میگرفتم تااینکه برخوردهای گاها سلیقه ایی شما ویا بنوعی وجینی شما کم.کم نخوت سردی در ذهنم ایجاد کرد ... گهگاه متنهایی بعنوان نظرو یا برای ستون بدون ویرایش می نوشتم ولی شما عالمآ ویا عامدآ اونرو شهید و ناکار میکردید . برخوردهای جناحی و افراطی سایت هم در خصوص انتخابات مجلس و بعد از آن و تا اکنون که ریاست جمهوری است نیز مزید بر علت شد . بنده قبول دارم که سایت , تمامآ و کمالا متعلق به اشخاص شخیص سایت است ولی متاسفانه یقینا به این موضوع واقف شدم که شما هر که را در دایره افکار خود می بینید می طلبید , وهیچ گونه ارزشی برای نظرات متفاوت ویا بعضا متضاد دیگران قایل نیستید . آیا رسالت آرمانی ژورنالیستی شما متابع عقاید شخصی استوار است ؟ آیا ریزش همرزمان قدیمی, حال با هر افکاری که اصلاح شدنی هم است بهر قیمتی برای شما مهم نیست ؟ آیا سایت اهل دل متعلق به همه اهالی دلداده نیست ؟ولو مخالف شما هم نظر بدهند . بزرگوار گرانقدر , امیدوارم با ابراز عقیده خالصانه بنده با دید مثبت و مطابق معیارهای بچه های اهل دل بیندیشی . ما آدمای جالبی هستیم
سلام لطفا برای اندسته ازرزمندگانی که سه ماه جبهه دارند حداقل پرانتزی بازکنید که حداقل جزو جامعه بحساب بیایند
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi