شناسه خبر : 52783
شنبه 02 ارديبهشت 1396 , 12:45
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار هیئت مدیره انجمن خادمان شهدای مدافع حرم با سفیر سوریه

رئیس واعضای هیئت مدیره انجمن خادمان شهدای حرم به همراه جمعی از خانواده های معزز شهدای مدافع حرم با سفیر سوریه دیدار کردند.

فاش نیوز -  رئیس و اعضای هیئت مدیره انجمن خادمان شهدای حرم به همراه جمعی از خانواده های معزز شهدای مدافع حرم با سفیر سوریه دیدار کردند.

 سرتیب جانباز «عباس طایفه» رئیس هیئت مدیره «انجمن خادمان شهدای مدافع حرم»  به معرفی خانواده های شهید اسداللهی، شهید آقاعبداللهی و شهید فرامرزی،  و اعضای هیئت مدیره انجمن، عبدالرضا براتی، ناصر طایفه، سیف الله اشرفی و علی تیموری  پرداخت.

در این دیدار عباس طایفه به نمایندگی از  سوی حاضرین ۱۷آوریل، روز ملی و استقلال کشور برادر سوریه را تبریک گفت و در ادامه اظهار داشت: ما طبق فرمان حضرت امام خامنه ای (مدظله عالی)همواره در کنار محور مقاومت و ارتش سوریه در مبارزه با تروریست ها و حامیان  بین المللی و منطقه ای آنها خواهیم ایستاد. سپس پدر شهید مدافع حرم اسد الهی از حمایت ودوستی وکمک کشور سوریه در دوران دفاع مقدس از ایران تشکر کرد.

همچنین مادر شهید «علی آقاعبدالهی» از «عدنان حسن محمود» سفیر سوریه خواست موضوع جاوید الاثر ها را در سوریه پیگیری نماید.

همسر شهید مدافع حرم «فرامرزی» نیز با اعلام اینکه به شهیدان والا مقام خود که در سوریه به شهادت رسیده اند افتخار می کنیم ابراز داشت: فرزندانم را طوری تربیت خواهم کرد که راه پدر شهیدشان را ادامه دهند.

وی همچنین گفت: زیارت حرم حضرت زینب علیهاسلام آرزوی همه ما خانواده های شهدا است که امید واریم با تدبیر شما محقق شود.

در این نشست عدنان حسن محمود پس از استماع صحبت های خانواده ها، با تلاوت قران صحبت های خود را آغاز کرد.

سفیر سوریه ضمن خیر مقدم، خرسندی خود را از زیارت جمع حاضر اعلام داشت وگفت: ملت سوریه همیشه خود را مدیون شهدای مدافع حرم ایران می داند زیرا شهادت جوانان ایران و سوریه در مبارزه با تروریست ها پیوند ریشه دار و ناگسستنی به وجود آورده است.‌ ‌مبارزه ی ملت ایران، سوریه و حزب الله با تروریست ها به دفع خطر  از همه ی کشور های منطقه منجر شده است  و ما به این جنگ و ایستادگی و مقاومت که به رهبری مقام معظم رهبری (حفظ الله ) است افتخار می کنیم.

وی در ادامه افزود: با توجه به این که «بشار اسد» رئیس جمهور سوریه یک جنگ تمام عیار را مدیریت می کند اما بسیار علاقمند است که شما خانواده های شهدای مدافع حرم را زیارت کند و من مأمور ابلاغ درودهای فراوان ایشان و ملت سوریه به شما هستم.

گفتنی است در پایان این نشست، لوح یادبود و شال نمادین انجمن خادمان شهدای حرم و چفیه مزین به تصویر شهید مدافع حرم خلیلی به سفیر سوریه اهدا شد.

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi