شناسه خبر : 52785
شنبه 02 ارديبهشت 1396 , 15:53
اشتراک گذاری در :
عکس روز

همه بچه های جنگ آسیب دیده اند! حواستان هست؟!

اکثر رزمندگان در جنگ انواع آسیب های روحی و جسمی را متحمل شده اند.

ع ق- یک خواهش از شما جناب آقای مجتهد!

 از مسئولین دولتی یا نمایندگان مجلس یا دیگر عزیزانی که در نظام مشغول خدمت هستند بپرسید آیاخود این آقایان حق زحمت اضافه کاری و یا حق ماموریت خودشان رانسبت به وقت و زمانی که صرف امورکشورمی کنند، دریافت نمی کنند؟ یا برای مثال حد و حدود قرار می دهند؟ فرض آنهایی که کمتر ساعت اضافه کاری انجام می دهند چیزی دریافت نمی کنند. چرا در کشور ما فقط در قشر رزمندگان و آسیب دیدگان جنگ این تفاوت ها وجود دارد.

 طرف در فلان اداره در ماه اگر 5ساعت اضافه کاری داشته باشد، نقدا" در همان ماه به او پرداخت می کنند ولی درحق بچه های جبهه و جنگ اینطور نیست با مرزبندی وتقسیم کردن درصد و دیگر شیوه های حق عده ای زیاد ضایع می کنند باید برای فردی که حتی یک ماه در جنگ شرکت داشته مثل خودشان که از اکثر امتیازات استفاده می کنند به این رزمنده عزیزهم نسبت به مدت حضورش درجنگ محاسبه بشود.

 بنده از مهر 61 تا مرداد 62 که در خط مقدم در جنوب کشور به عنوان بی سیم چی دسته پیاده بودم. دوستانی را می شناسم که با بدن مجروح درشب عملیات عقب نمی رفتند. سعی می کردند که کسی متوجه جراحت آنها نشود. دوستی هم داشتم که همان روز اول که رسیدیم خط مقدم منطقه فکه تیرخورد شهید شد و اکثر رزمندگان در جنگ انواع آسیب های روحی و جسمی را متحمل شده اند.

 در سنگر مخابرات ما چند نفر بودیم. بنده مجروح و همان شب 15 مرداد 62 در مهران اسیر دشمن شدم. دیگران یا شهید یا مجروح شدند. شاید از هر 10نفر درخط یک نفر به ظاهر سالم تا آخر خدمت باقی مانده باشد که میتوان گفت او بیشتر از ماها آسیب ندیده است. کمتر هم نیست. خیلی سخت هست.

 شما نزدیک ترین دوستانت که شب و روز در کنار هم بودید از دست بدهید، چه حالی می شوید؟ بارها پیش آمد که فرضا" نگهبانی باهم جابجا شدند از تیر و ترکش هم هیچ کسی اطلاع نداشت. برعکس دوستی که متوجه میشد الان دوستش خسته هست جای او نگهبانی میداد. همان لحظه شهید یا مجروح شده.

 پس اول ما خودمان باید ازاین موضوعاتی که چرا دولت به فلان درصد فلان امتیاز را داده به من نداده گله کنم. اولا اکثر این وعده وعیدها که همه ما می دانیم اجرا نمی شود، مگر برای عده ای خاص. ما باید از همدیگرحمایت بکنیم و مثل زمان جنگ پشتیبان همدیگرباشیم.

 اگر تمام دنیا را هم به یک دوست عزیز جانباز نخاعی بدهند، هنر نکرده اند. آیا ارزش کاراو را میتوان باپول وامتیازقیاس کرد؟ طرف تو فوتبال ملی یک گل میزند یا یک ورزشکار مدال می گیرد، تمام مامردم خوشحال می شویم ومی گوییم حقش هست. به او هرچقدرکه دولت بدهد ولی متاسفانه در مورد خودمان برعکس شده ایم.

 بله وظیفه بنده و شما جانبازان بالای 50درصد هست که از دوستانمان که حتی یک روز در جبهه بودند دفاع کنیم. چراکه نه مگر خود آقایان برای این نظام و کشور و مردم یک قدم مجانی برمی دارند؟ دوستان عزیز در سال 96 به جای اینکه بگوییم چرا به فلان درصد فلان امتیاز را داده اند یا می دهند هم فکر و هم عقیده بشویم که تمام رزمندگان نسبت به حضورشان درجنگ و خط مقدم و عزیزان جانباز با هردرصدی که هستند، از 5درصدگرفته تا 70درصد همه نسبت به درصد و حضور درجبهه خقشان را بگیرند. مثل کارمندان دولت که نسبت به اضافه کار و حق ماموریت و بدی آب و هوا. بله باید بین فردی که درخط مقدم بوده با فردی که عقب تر بود، فرق باشد ولی نه از زمین تا آسمان درحد خیلی مختصر.

اگر به خط مقدم 5 امتیاز بابت فرض ماه یا سال محاسبه می شود برای عقب تر 4 امتیاز نه که به رزمنده ای که ماهه درخط بوده، در چندین عملیات شرکت کرده خواست خدا بوده که ایشان به ظاهر سالم بماند هیچ حقی ندهند یااندک.

 ان شاالله یک نهادی از بچه های رزمنده و جانباز و آزاده و خانواده شهید تشکیل بشود ازهمه قشرجبهه رفته باشندکه بتوانند مشکلات آنها را بازگو کنند از جهاد گرفته تا نیروهای مردمی و بسیجی و سپاهی وسرباز و درجه دار، همه و همه درکنارهم به جای انتقاد کمک کنیم تا دیگر دوستانمان هم به حداقل ها برسند.

آزاده 7ساله و جانباز 55 درصدنزدیک 11ماه حضوردرخط مقدم ودرچندعملیات شرکت داشتم و دوبار هم مجروحیت، در آخر اسارت.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
سینه مالامال درد است ای دریغا مرحمتی.مسئولین؛ نمایندگان ؛دولت ها؛ کسانی که باید به وظایف خود در قبال ایثارگران ان طور که باید عمل می کردید ولی عمل نکردید تمامی ایثارگران تاج سرشما و حیات وممات شما هستند این ها نبودند واز خود گذشت و فداکاری نشان نمی دادند ودر مقابل دشمن متجاوز سینه سپر نمی کردند دست نمی دادند پا نمی دادند سر نمی دادند ایا شما اکنون در جایگاهی که هستید بودید؟ امنیتی که در جای جای این مملکت حاکم است وبه رخ مدعیان تامین امنیت سر تا پا مسلح اروپایی وغیر اروپایی می کشد و این اقتدار و عزت وشرفی که بحمدالله نصیب مردم ما شده از کجا آمده؟ غیر ازاین بچه های جبهه و جنگ است؟ پس بیایید تا دیر نشده حقوقی که در قوانین مصوب برای این عزیزان در نظر گرفته شده اجرا کنید مایه خجالت وشر مندگی یک حکومت است که حق وحقوق ایثار گران بلادش را نپردازد ان هم در فرهنگ اسلامی ما که ایثار و فداکاری و ایثارگرومجاهد جایگاهی والا دارد به طوری که طبق احادیث یکی از درهای بهشت باب المجاهدین نام دارد.رزمندگان ایثارگران با خدا معامله کردند نه با شما پاداش اخرویشان هم با خداست ولی خدا هم یک تکلیف و یک وظیفه در قبال رسیدگی به ان ها روی دوش شما گذاشته است پس تا دیر نشده بیدار شوید وبه وظیفه خود در قبال آنان عمل کنید.رزمنده ای که اکنون پنجاه سال دارد میانگین سنی اشان را عرض میکنم.. تا کنون هیچ خدماتی دریافت نکرده است کی باید به حقوق خود برسد.قوانینی که در برنامه ششم توسعه برای ایثارگران به ویژه رزمندگان تصویب شده باید اجرایی شود چرا به ایثارگران که می رسد بحث کمبود منابع پیش می کشید ومی گویید اعتبار نیست.مگر همین ها نبودند که به شما اعتباروارزش دادند؟ حالا کمبود اعتبار بهانه می کنید؟ چطور برای غارتگران شکم باره هست که میلیاردها سرقت کنند اما برای شرف سازان و عزت سازان نیست؟ از همه عزیزان ایثار گر به ویژه رزمندگان می خواهم اجرای قوانین مصوب برای رزمندگان مانند معافیت خدمت نظام وظیفه معافیت مالیاتی رزمندگان شاغل و اعطای یک مقطع تحصیلی بالاتر حتما از مسولین مطالبه نمایند از برادر عزیز جناب مجتهد می خواهم این مسئله را در سایت فاش نیوز پیگیری کنندچراکه کس نخارد پشت من جز ناخن انگشت من.خداوند همه را به راه راست هدایت کند.

...

رزمندگان دفاع مقدس جبهه و جنگ را فراموش نکنید ؟!

جانبازان بالاخص ۵% مردند از بس که فقیرند و حقوق ندارند ؟!

خدایا برسان وجدانی پاک ؟!

که بدهد حق الناس را چاک ؟!

اعتراض نکن . چاک اینجا به معنای عیان و نهان است ؟!

سواد نداری بی دلیل اعتراض هم می کنی ؟!

کجا بودیم :

آهان ؟!

خدایا نور ایمان در دل آنان بتابان ؛

که حق الناس را ادا کنند .

و بدهکاری خودشان را به بچه های جبهه بدهند .

و مقروض از دنیا نروند ؟!

آمین .

...

شما اول باید کتاف فلسفه قدرت را مطالعه کنید بعد خواهید فهمید چرا امروز کسانی که در راس قدرت هستند و بودند ما رزمندگان را فراموش کردند
بچه های جنگ درزمان جنگ اضافه کاری طلب دارند...شب کاری طلب دارند...حق ماموریت طلب دارند...حق بدی آب وهواطلب دارند...حق توحش بابعثی هاطلب دارند...حق دوری ازخانواده طلب دارند...حق.....طلب دارند...حق..........................طلب دارندو.....!!!!!کی و کی ی قراره پرداخت بشه؟!اگرمسئولین طلب داشتندتحمل وتامل میکردند؟!حال که این طلب ها ازآن رزمندگان وجانبازان عزیزاست به فراموشی سپرده شده!!!وحتی قابل پرداخت نیست!چرا؟؟؟!!!و...
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi