شناسه خبر : 52787
شنبه 02 ارديبهشت 1396 , 16:23
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جانباز 70 درصد «علی افسرده» به یاران شهیدش پیوست

علی افسرده جانباز سرافراز 70 درصد و یادگار 8 سال دفاع مقدس پس از تحمل سال‌ها رنج و مرارت ناشی از جنگ روز گذشته (جمعه) به یاران شهیدش پیوست.

علی افسرده، جانباز سرافراز ۷۰ درصد و یادگار ۸ سال دفاع مقدس پس از تحمل سال‌ها رنج و مرارت ناشی از جنگ روز جمعه (۱ اردیبهشت) به لقاء‌الله پیوست.

پیکر این جانباز شهید صبح فردا (یکشنبه) همزمان با سالروز شهادت باب‌الحوائج حضرت موسی‌ابن جعفر (ع) از جلوی مسجدجامع حصارک بالا تشییع و در گلزار شهدای امام‌زاده محمد (ع) به خاک سپرده خواهد شد.

همچنین مراسم بزرگداشت این شهید والامقام روز دوشنبه از ساعت 16:30 در مسجد جامع حصارک بالا برگزار خواهد شد.

ابراهیم طاهرنژاد، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز نیز در پیامی ضمن تسلیت ضایعه درگذشت این یادگار دوران هشت سال دفاع مقدس به مردم شریف استان البرز از خداوند متعال شفاعت این شهید والامقام و برای بازماندگانش اجر جزیل را خواستار شد.

 

منبع: ایسنا
اینستاگرام
روحش شاد باشه . سفر آخرت ان شااله بهشت .

جناب ساقی یه لطفی بکنین سن وسال این عزیزان بهشتی رو هم بنویسید . که برای خیلی از مسؤلین

معلوم بشه با پنجاه سال سن چقدر شکسته و رنجور شدند و بسوی معبود خودشون پرواز کردند .

عزت زیاد .
روحش شاد
روحش شاد
خدا رحمتش کند .
باسلام وتسلیت به خانواده این برادرعزیمان که واقعایک آزاده مردبودانشاالله امشب برسرسفرسالارآزادگان آقاامام حسین مهمان باشد
سلام





























سلام











سلام






سلام،باعرض تسلیت و صبر و سلامتی بازماندگان محترم.من امروز سه شنبه خبر شهادت را در فاش نیوز دیدم با آنکه دیروز و پریروز مراجعه به بنیاد داشتم.



نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi