شناسه خبر : 52804
یکشنبه 03 ارديبهشت 1396 , 15:51
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جدیدترین شماره ماهنامه «فکه» منتشر شد

صد و شصت و هشتمین شماره ماهنامه «فکه» در اردیبهشت ماه ۹۶ منتشر شد.

ماهنامه فکه - 168

 صد و شصت و هشتمین شماره ماهنامه «فکه»  در اردیبهشت ماه 96 منتشر شد.نقشه راه (اینفوگرافی بیانات مقام معظم رهبری), بر طبل رسوایی (حمله آمریکا به طبس به روایت مطبوعات), سرنوشت یک امتیاز (احیای کاپیتولاسیون در عصر پهلوی دوم تا انقلاب اسلامی), صفا کردند و رفتند( یادی از روز شهادت هفت تن آل صفا در مصاحبه با محمدرضاجعفری),  حی علی الجهاد(روضه رضوان در خانه شهید رضوان شهید مدافع حرم حزب الله),  نقطه عطف (درباره عملیات امام علی(ع)), هنوز هم خروشان (همراه با سردار آزاده با ده سال اسارت سید علیاکبرمصطفوی), گزارش به خاک هویزه (خاطرات سردار یونسشریفی), معرفیکتاب و پیشخوان (اخبار حوزه دفاعمقدس)  از جمله بخش هایی است که در جدیدترین شماره ماهنامه «فکه» به آن پرداخته شده است.

برپایه این گزارش, مؤسسه فرهنگی هنری جنات فکه فعالیت خود را در سال 1377 با انتشار ماهنامه «فکه» آغاز کرد. در این ماهنامه به زندگینامه و سیره شهدا و مطالب مربوط به انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس به منظور هرچه بیشتر آشنا ساختن اشخاص علاقمند، به خصوص نسل سوم و چهارم انقلاب با مفاهیم ارزشی پرداخته می شود.

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi