شناسه خبر : 52806
دوشنبه 04 ارديبهشت 1396 , 11:22
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پیام تسلیت انجمن جانبازان به مناسبت شهادت جانبازان نخاعی

انجمن جانبازان نخاعی ایرانیان، با صدور پیامی شهادت جانبازان قطع نخاع این صابران همرزم «شهیدان افسرده و حسن عباسی» را تسلیت گفت.

فاش نیوز - انجمن جانبازان نخاعی ایرانیان، با صدور پیامی شهادت جانبازان قطع نخاع این صابران همرزم، شهیدان« افسرده و حسن عباسی» را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی این انجمن، متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

امام علی علیه السلام: الإِیثارُ أحسَنُ الإِحسانِ ، و أعلى مَراتِبِ الإِیمانِ.
ایثار ، بهترین احسان و بالاترین مرتبه ایمان است.

ماه رجب ماه فضیلت ها و قرب الی الله، با همه کرامات و نذورات الهی، نشانی از اخلاص انسانهایی ای است که در این ماه نورانی، بندگی و تقوای الهی را ره توشه خود ساخته اند و با در پیش گرفتن تزکیه روح و تهذیب نفوس، ان اکرمکم عندلله اتقاکم... را به زیباترین وجه معنا می بخشند.

در این میان مردانی از یادگاران دوران پرشکوه دفاع مقدس که سالهای سال با تحمل پرمشقت ترین امور، همچنان استوار و پابرجا در راه آرمانهای انقلاب و اسلام ناب، در تکاپوی پیمایش این راه نورانی هستند، چه خوش و باسعادتند آنانی که تَن و جان را به جانان سپردن و خلعت زیبای شهادت را برقامتِ خویش دیدن. و این برادران جانباز نخاعی مان " علی افسرده" و "حسینعلی حسن عباسی" بودند که در این ماه بزرگ و بندگی، مزد خویش را با شهادت از درگاه باری تعالی دریافت و سرانجامی نیکو یافتند.

انجمن جانبازان نخاعی، با گرامی داشت یاد و خاطره همه عزیزان جانباز، به ویژه جانبازان70% قطع نخاع، شهادت مجاهدین نستوه شهیدان افسرده و عباسی را به محضر بزرگ جانبازانقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای عزیز، قاطبه ایثارگران گرامی و خانواده بزرگوار این عزیزان تبریک و تسلیت عرض نموده، از درگاه حضرت دوست صبرجمیل و بردباری برای بازماندگان را مسئلت می دارد.

شهادت آرزوی دیرینه مردانِ صابرخداست.

انجمن جانبازان نخاعی ایرانیان

کد خبرنگار: 21
اینستاگرام

...

جانباز فقط قطع نخاع یا ویلچر نشین ؟!

خدا صبرشان بدهد خیلی سخت است ؟!

باید حقوق بیشتر و درمان بیشتر و تفریح بیشتر و پرستاری بیشتر

داشته باشند .

و شیمیایی و موجی بستر نشین ؟!

خدا صبرشان بدهد خیلی سخت است .

...

نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi