شناسه خبر : 52819
دوشنبه 04 ارديبهشت 1396 , 12:26
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مدافعان ناموس کشور، شرمنده ناموس خود!

خداوند با چهار زبان زنده دنیا، که بعد به زبانهای دیگر ترجمه شده انسانها را به این اصل مهم تکلیف فرموده است که"به حقوق دیگران احترام بگذارید" که این موضوع شامل مسائل روحی روانی، جسمی و مالی است.

جانباز- خداوند با چهار زبان زنده دنیا، که بعد به زبانهای دیگر ترجمه شده انسانها را به این اصل مهم تکلیف فرموده است که"به حقوق دیگران احترام بگذارید" که این موضوع شامل مسائل روحی روانی، جسمی و مالی است.

فکر کنم برای عزیزانی که در دوران دفاع مقدس که برای همدیگر از جان مایه می گذشتند این موضوع بیشتر صدق می کند به عنوان جانباززیر25درصد از درد خود می گویم: روز سوم فروردین حدود ساعت پنج بعد از ظهر مات ومبهوت با دختروهمسرم نشسته بودم وفارغ از مشکلات چشمم را به طنابی که سخت گره خورده بود دوختم، آری تولد یازده سالگی دختربزرگم بود.

به این فکر می کردم که چگونه فلاکس چایی که با آن امرار معاش می کردم و رزق و روزی خود و خانواده را تامین می کردم را تعمییر کنم چرا که توسط ضربات چند نفرشکسته شده بود.

 اما زنگ تلفن همراه مرا از خلوت اندیشه هایم که در آن از رحمت خدا غافل بودم بیرون آورد، در خیلی از مواقع وقتی که نامید می شوی درست در لحظه آخر اتفاق خوشایندی می افتد.

کسی نبود جز دوست جانبازم... که بعد از کمی صحبت با من مبلغی به کارتم واریز کرد و با آن توانستم هم برای بچه ام تولد و هم فلاکس تازه ای بخرم.

 

  همه بچه های جنگ، توی جبهه ها برای خودشان جایزه بگیر بودند، اما متاسفانه ناملایمات و صادق نبودن مجریان وسیاست بازی ها باعث شده است کسانی که برحسب وظیفه برای دفاع از خاک وناموس کشور جنگیدند اکنون جلوی ناموس خود سخت شرمنده شوند.

 اما با این وجود جمال همه خانواده های جبهه و جنگ وملت ایران را عشق است، گذشته از مشکلات برای من اول سلامتی رهبر عزیزمان و بعد ملت بزرگوارمهم است، نه مال وطول و عرض سیاسی بازی.

فقط امیدوارم هممون غافل از این مهم نباشیم که: زمانی که با حرف ویا عملکردمون دل کسی رو می شکنیم بدون ذره ای شک در یه روزی ودر یه مکانی باید منتظر خشم خداوند عادل وذره بین نسبت به کار اشتباهمون باشیم.

کد خبرنگار: 18
اینستاگرام
با سلام ای کاش قدر این جانبازان را بیشتر میدونستن
برادرعزیز.سنگ به سندان زدن راچه سود!!!بایک یاعلی.....
...
خوش به حال آنان که ۱۰ یا ۲۰ یا بشتر حواله بخرد ؟!

۱۰ تا حواله ۳۰ ملیونی می شود ۳۰۰ ملیون پول رایج رایگان مملکت در

جیب ؛ بدون زحمت و یهویی ؟!

خوش به حال ایثارگران ؟!

و فقیر و بدبخت بچه هتی جبهه و جنگ ؟!
...

حالا فهمیدید چرا با بچه های جبهه مخالفند و دشمنی می کنند که

از بنیاد بیرونشان کنند ؟!

و رزمندگان و جانبازان بالاخص ۵% را به بنیاد شهید راه نمی دهند

که حقوق نگیرند و از امکانات بنیاد شهید و امور ایثارگران

استفاده نکنند .

که فقیر و بد بخت شوند .

و خودشان بتوانند از رانت ملیونر شوند ؟!
لاریجانی-مردم-صدقه-نمی-خواهند
...

آفرین بر شما رئیس مجلس ؟!

لطفاً تصویب نمایید که حقوق ماهیانه ۴ ملیون تومان ما ؛

رزمندگان و جانبازان بالاخص ۵% دفاع مقدس را از

بنیاد شهید و امور ایثارگران بدهند ؟!

که دیگر بدبخت نباشیم که محتاج و یارانه بگیریم ؟!

متشکریم .
...
اي داد بيداد که چه به روزمان اورده اند که يک جانباز محترم با چاي فروختن اموراتش را ميگذرند و تنها سرمايه کارش که فلاسک چاي بوده شکسته و هشتش گرو نهش شده اما دست از ارمان و غرورش برنداشته ....
اين عزيزان را بايد روي چشم نگه داشت نه در خيابانها زحمت دوچندان بکشد و بازهم جلوي خانواده اش شرمنده باشد
بنظر من روزنامه نگارها و خبرنگاران نشريات و خصوصا صدا و سيما مديون هستند انتشار اين مسائل ملت را اگاه خواهد کرد که بابا ايثارگران مملکت را نچاپيده اند بلکه کساني ديگر هستند که اين مملکت را به سوي نابودي غلط مي دهند
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi