شناسه خبر : 52823
دوشنبه 04 ارديبهشت 1396 , 14:13
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تقدیر مهران مدیری از جانبازان و همسرانشان در برنامه دورهمی

فاش نیوز - به مناسبت روز ارتش این برنامه  از سری برنامه های طنز دورهمی با حضور جانبازان و خانواده های ارتش جمهوری اسلامی ایران همراه بود.

در بخشی از برنامه، مهران مدیری مجری برنامه، از دو جانباز حاضر در جمع دعوت کرد که به روی صحنه بیایند. عباس طایفه جانباز 70 درصد مجروح از دو چشم و منصور نم نم جانباز 70 درصد قطع دوپا و یک دست، پس از معرفی خود درباره شرایط کنونی شان صحبت کرده و هر دو گفتند از شرایط کنونی‌مان رضایت داریم.

مهران مدیری پرسید: آیا چه در جامعه و چه دولت آنطور که شایسته است، تکریم می شوید؟   

در پاسخ این دو جانباز به دو نکته اشاره کردند. اول اینکه حقوق شهروندی مثلا مناسب سازی در معابر و شهر تهران به خوبی برای آنها رعایت نمی‌شود و نکته دوم اینکه در کشورهای اروپایی به همراهان کهنه سربازان بیشتر توجه می شود تا خود کهنه سربازان.

download

کد خبرنگار: 24
اینستاگرام
مهران مدیریم یک هنرپیشه است کشورم پراست ازاین آدما ادیسونه فخررازیه ملاصدراست دکتر سمیعیه امام عصر اگرتشکرکند روپابندنمیشید وظیفه بوده واداتکلیف خداصبرتون بده بادرد ورنج معلولیت آمین
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi