شناسه خبر : 52824
شنبه 09 ارديبهشت 1396 , 12:15
اشتراک گذاری در :
عکس روز

وعدهای انتخاباتی را به حساب ایثارگران نگذارید

در هر دوره از انتخابات هر نامزدی برای تبلیغات به بازگویی مشکلات ایثارگران می پردازد و با دادن برخی وعده و وعیدها تلاش می کند تا رای آنها را بدست آورد.

فاش نیوز-در هر دوره از انتخابات هر نامزدی برای تبلیغات به بازگویی مشکلات ایثارگران می پردازد و با دادن برخی وعده و وعیدها تلاش می کند تا رای آنها را بدست آورد.

 مجموعه قولها  و وعده های انتخاباتی به اجتماع منعکس می شود و به حساب ایثارگران به صورت دریافت شده ثبت می شود.

برخی از مردم فکر می کنند تمام وعده ها و قولهای انتخاباتی کاندیداها به مرحله عمل درآمده است و ایثارگران از تمام تسهیلات و امتیازات خزانه به طور کامل برخوردار شده اند.

 بعضی اطرافیان که از وضعیت جانبازی ما مطلع هستند می گویند تمام ایثارگران در رفاه کامل قرار دارند پس چرا شما در نقطه صفر اقتصادی قرار دارید و مستاجر مادام العمر بدون خودرو و پابرهنه و گرسنه و درمانده و دردمند و مجروح و فاقد هرگونه کمک کمیته امداد و بهزیستی و بنیاد و غیره هستید ؟!!
باید به مردم گفته شود که نه تنها تمام قولها و وعده ها و حتی قوانین مصوب در مجلس اجرا نمی شود بلکه بخش اندکی هم از ایثارگران که قبل از جانبازی یا شهادت سرپرست، در تمکن مالی بودند توانستند پس از عبور از سدهای شرایط و ضوابط و آیین نامه های مربوط از تسهیلات و امتیازات بنیاد استفاده کنند

 

.

برای مثال وام مسکن ایثارگران فقط برای آن عده از ایثارگران قابل وصول است که معادل مبلغ وام ایثارگری موجودی نقدی داشته باشند در غیر اینصورت وام به شخص دیگری پرداخت می شود.

 لذا وضعیت نابسامان و بغرنج ایثارگران واجد شرایط هیچگونه اهمیتی برای مسئولان بنیاد ندارد زیرا مسئولان آماری از وام های پرداخت شده لازم دارند.

 برای استفاده از تسهیلات دانشگاه باید فرزندی دیپلمه داشته باشید در غیر این صورت تسهیلات دانشگاه برای تمام ایثارگران قابل استفاده نیست، لیکن کلیه تسهیلات و امتیازات بنام و حساب تمام ایثارگران گذاشته می شود.
مردم فکر می کنند هر از تسهیلات و امتیازاتی که در قوانین وجود دارد تک تک ایثارگران استفاده می کنند در حالی که دارای شرایط و ضوابط و آیین نامه اجرایی هستند که اکثریت ایثارگران توانایی عبور از سدهای شرایط و ضوابط و آیین نامه های داخلی بنیاد را ندارند.

 لذا پس از گذشت 38 سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایثارگران هنوز درمحرومیت و مظلومیت های دوران طاغوت دست و پا می زنند در حالی که شاهد ثروت اندوزی مسئولان به بهای ویران شدن کوخ های ایثارگران هستیم.

کد خبرنگار: 18
اینستاگرام
هرجابعضی هاکم میارندازنام مااستفاده میکنندوازروی ماردمیشوند!عمرمان رفت ودرسرازیری هستیم.فرسوده وافسرده.پریشان وشرمنده.تاکی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ای خدا من یک ایثار گرم یک رزمنده ام که تو عملیاتها جنگیدم سه بار وصیت نامه نوشتم ..چرا حقوق ما را نمیدهند ما بیکاریم پول نون خوردن ندارم اقای روحانی کجایی که یه حرف امسال میزنی یه حرف سال دیگر ...اقا عمل کن بیمه ما رزمندگان ترتش رو بدهید دو تا کارت به من دادن ۵۳ سال دارم پس کی فعال میشه ..به ما رحم کنید
با سلام
دیروز داشتم از دانشگاه میامدم استادم که وسیله نداشت گفت فلانی وسیله داری من هم با شما بیام گفتم پراید مدل پایینی هست قابل شمارو نداره خنده عجیبی کرد .قبل اینکه سوار ماشین بشه انگار دنبال ماکسیما میگشت اما پراید مدل 80 جلو پاش ترمز کرد وقتی سوارشد گفت فلانی شما فرزند شهید هستی چرا وضعیتت اینجوریه گفتم خانه ای که در آن زندگی میکنم رو ندیدید استاد کلنگی است واگه زلزله بالای 4 ریشتر بیاد حتما با عیال و3 فرزند میریم بهشت . تعجب کرد گفت شما باید وضعیت بهتری داشته باشید از این . بهش گفتم وضعیت الانم را با هیچ وضعیت دیگه ای عوض نمیکنم . چون براش عرق ریختم کارگری کردم کارمندی کردم بدون حمایت بنیادشهید به این جا رسیدم حلال خوردم ومنت هیچکس را نکشیدم حق هیچکس را پایمال نکردم وضعیت ازاین بهتر . بهش گفتم اگه قیامتی باشد به حقمان میرسیم وگرنه بازم ضرر نکردیم سربلند وآزاد زندگی کردیم از این بهتر .هرکه نان از عمل خویش خورد منت از حاتم طایی نکشد . آنان باید بترسند که حق را ناحق کردند بیت المال به ناحق خوردند و مال یتیم خوردند وخیانت در امانت کردند . سری به علامت تایید تکان داد گفت احسنت . نزدیک خانه اش بودم تشکرکرد و پیاده شد ورفت . فکر کنم باور نکرد در مورد وضعیت اقتصادیم راست گفته باشم گمانش که تمام امکانات کشور را پکیج کرده ودر اختیارم قرارداده اند افسوس شدید قفسه سینه ام را فشرد با خودم گفتم وضع فرزند شهید اینست وضعیت بعضی ها بدتر ازاینست بقیه ایثارگران وجانبازان کم درصد ورزمندهای جنگ را ندیده ای . حال باز موقع انتخابات شده خیلی ها برای شعار دادن وعمل نکردن آمدند وخود را به ایثارگران نزدیک میکنند اما کورخواندند ایثارگران بی مهری زیاد دیده اند وخام نمیشوند فرقی هم نمیکند از کدام جناح باشند ما ایثارگران فقط به آنکه دلسوز مردم باشد رای خواهیم داد . وسلام
وعده دادن عادت وراه بدست اوردن رای هست از پل گذاشتند طرح جامع خدمت رسانی به ایثارگران (بااین تیتر زیبا)مدتها تصویب نمیشه بعد از تصویب شورای نگهبان رد میکنه به مجلس برمیگرده با اصلاحات برمیگرده دوباره شورای نگهبان اشکال دارد اگر زیر ۲۵% راجانبتز محسوب کنیم بار مالی دارد.بعضی از مواقع ادم خجالت میکشد یک کشور بی دین کافر برای اسبهای کشته شده جنگ جهانی دوم ادای احترام میکنند کشور فرانسه هر رییس جمهوراولین اقدام بعد از برنده شدن در انتخابات ریاست جمهوری ادای احترام به سرباز کشته شده گمنام است ولی توی کشور ما بعد از ۳۰سالازاتمام جنگ هموز درگیرجانباز سپا وارتش وبسیج وتفاوت بین انها و......ما جانلازان خسته شدیم مردم فکر نکنید ما درناز ونعمت هستیم ما فقط صورت سیلی خورده سرخ داریم ...
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi