شناسه خبر : 52837
چهارشنبه 06 ارديبهشت 1396 , 10:21
اشتراک گذاری در :
عکس روز

روحانی باز هم وعده 100 روزه داد!

حسن روحانی به هنگام ورود به سازمان صدا و سیما برای ضبط برنامه تلویزیونی، درباره برنامه عملی خود درخصوص رونق تولید، خروج از رکود و حل بیکاری گفت: یک برنامه مدون دارم که آن را منتشر می‌کنم.

حسن روحانی نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به سوال  صداوسیما افزود: در این برنامه درباره تولید که چه اقداماتی باید انجام بگیرد و همچنین بحث اشتغال مطرح می‌شود و مسائل رکود؛ البته درباره رکود الان رکود نداریم جز در یک بخش. یعنی اقتصاد ما فقط در یک بخش و آن هم مسکن رکود دارد مابقی بخش‌ها از رکود خارج شده در عین حال درباره رونق اقتصادی هم در این برنامه آمده است ضمن اینکه من یک برنامه صد روزه هم خواهم داشت که اعلام می‌کنم.

روحانی در پاسخ به این سوال که مهم‌ترین اولویت مردم چیست و اینکه برنامه کوتاه مدتی برای آن دارید یا خیر؟ گفت: مهم‌ترین اولویت مردم طبق نظرسنجی‌ها حل معضلات اقتصادی است یعنی بهبود معیشت مردم.

وی افزود: یک اقداماتی در طول این سه سال و نیم انجام گرفته است که آن اقدامات باید ادامه پیدا کند یک اقدامات جدیدی هم هست که در برنامه صد روزه و همچنین در برنامه چهار ساله انجام خواهد شد.

گفتنی است حسن روحانی 21 فروردین ماه سال جاری در اولین کنفرانس خبری خود در سال جدید در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه شما در ابتدای دولت خود گفتید که مشکلات را در ۱۰۰ روز حل می‌کنید اما در آذرماه سال گذشته گفتید که مشکلات در ۴۰ سال آینده هم حل نخواهد شد، چه شد که نظرتان تغییر کرد؟ گفت: خوب شد که این سؤال را مطرح کردید چون این دروغ را مرتب در برخی رسانه‌ها مطرح می‌کنند. من چه زمانی گفتم که ۱۰۰ روزه مشکلات را حل می‌کنم؛ آن چیزی که من گفتم این بود که اگر بتوانم در انتخابات پیروز شوم، کارهای انجام شده در پایان ۱۰۰ روز نخست را اعلام خواهم کرد.

روحانی افزود: عده‌ای مخرب آمدند و گفتند که روحانی گفته می‌خواهد ۱۰۰ روزه مشکلات را حل کند، آن کسی که یک شبه مشکلات را حل می‌کرد، فرد دیگری بود، ما نیستیم. مگر اینکه آدمی عقل نداشته باشد این حرف را بزند مگر می‌شود مشکلات را در صد روز حل کرد.

با مرور اظهارات روحانی در سال‌های گذشته به چند نمونه از وعده‌های حل مشکلات در 100 روز مواجه می‌شویم.

روحانی در جریان رقابت‌های کاندیداهای ریاست جمهوری در سال 92 گفت:«راه‌حل‌های کوتاه‌مدت یک ماهه و 100روزه برای حل مشکلات و معضلات اقتصادی، اجتماعی و سیاست داخلی و خارجی در دولت تدبیر و امید پیش‌بینی شده است که با این برنامه ما می‌توانیم در یک فرصت کوتاه شاهد تحول اقتصادی باشیم».

وی همچنین در برنامه با دوربین شبکه یک سیما- هفتم خرداد 92- گفت:«در برنامه مدون من افزون بر برنامه برای حل مشکلات اقتصادی، اجتماعی، سیاست داخلی، سیاست خارجی و امر فرهنگی، برنامه کوتاه مدت یک ماهه و صد روزه وجود دارد».

روحانی در روز ابتدایی پس از تشکیل دولت خود و پس از تجدید میثاق با آرمان‌های امام(ره) دوباره ماجرای تعهد 100روزه خود را یادآوری کرد و گفت: «وعده می‌دهیم که طبق سخنان قبلی، حتماً طی 100 روز اول و حتی کوتاه‌تر از‌ آن اقدامات ضروری و فوری را برای رونق‌بخشی اقتصادی و حل مشکلات انجام دهیم و ماحصل آن نیز به اطلاع مردم خواهد رسید».

معلوم نیست حسن روحانی که وعده صد روزه سال 1392 خود را فراموش و آن را منکر شده است چگونه و با چه استدلالی برای آینده وعده صد روزه می‌دهد؟

 

منبع: تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi